reklama - zainteresowany?

Service design po polsku - Onepress

Service design po polsku
ebook
Autor: Marcin Ch
ISBN: 9788301213800
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-04
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Dodaj do koszyka Service design po polsku

Tagi: Ekonomia

Ksi

Dodaj do koszyka Service design po polsku

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Service design po polsku", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Service design po polsku

Spis tre艣ci

Service design po polsku eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • AUTORZY
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • PRZEDMOWA
  • WST臉P
  • 1. Wprowadzenie do projektowania us艂ug (Marcin Ch艂odnicki)
    • 1.1. Zrozumie膰 us艂ug臋
    • 1.2. Projektowanie do艣wiadczenia us艂ugowego klienta
      • 1.2.1. Us艂uga jako holistyczne do艣wiadczenie
      • 1.2.2. Klient musi odnie艣膰 korzy艣膰
      • 1.2.3. Interesariusze us艂ugi
      • 1.2.4. Kontrola jako艣ci us艂ugi przez klienta
    • 1.3. Service design a projektowanie us艂ug
    • 1.3.1. Relacja us艂ugodawca us艂ugobiorca
      • 1.3.2. Warunki przeprowadzenia procesu w ramach service design
      • 1.3.3. Interdyscyplinarno艣膰 zespo艂u projektowego
    • 1.4. Czas i zmienno艣膰 w us艂ugach/przes艂anki do zmiany
      • 1.4.1. Us艂uga w kontek艣cie czasu
      • 1.4.2. Oczekiwania
      • 1.4.3. Czas jako sk艂adowa us艂ugi (sk艂adnik definiuj膮cy, krytyczny, podstawowy, determinuj膮cy)
      • 1.4.4. Zarz膮dzanie procesami w czasie
  • 2. Proces badawczy
    • 2.1. Badania i audyt projektowy us艂ugi (Wojciech Jagodzi艅ski)
      • 2.1.1. Istota bada艅
      • 2.1.2. Cel bada艅
      • 2.1.3. My艣lenie w modelu 3D
      • 2.1.4. Teoria przydatna w badaniach service design
      • 2.1.5. Obszary bada艅
    • 2.2. Etapy projektowania procesu badawczego w service design (Wojciech Jagodzi艅ski)
      • 2.2.1. Lista poszukiwanych informacji (LPI)
      • 2.2.2. Mapa u偶yteczno艣ci informacji (MUI)
      • 2.2.3. Tabela pokrycia informacji (TPI)
    • 2.3. Podej艣cie ilo艣ciowe i jako艣ciowe do bada艅 (Wojciech Jagodzi艅ski)
      • 2.3.1. Metody i techniki badawcze
        • 2.3.1.1. Analiza zza biurka
        • 2.3.1.2. Jako艣ciowy wywiad badawczy
        • 2.3.1.3. Zogniskowany wywiad grupowy
        • 2.3.1.4. Ankieta
        • 2.3.1.5. Studium przypadku
        • 2.3.1.6. Obserwacja
        • 2.3.1.7. Metoda cienia
        • 2.3.1.8. Service safari/team journey
        • 2.3.1.9. Moderowane testowanie prototypu funkcjonalnego in-depth formative test
    • 2.4. Mapowanie do艣wiadcze艅 klient贸w w procesie us艂ugowym (Marcin Ch艂odnicki)
      • 2.4.1. Mobilna etnografia podej艣cie do bada艅 skoncentrowane na kliencie
      • 2.4.2. Odkrywanie autentycznych potrzeb i do艣wiadcze艅 u偶ytkownik贸w mapa strukturalna us艂ugi
      • 2.4.3. Instrumentarium
  • 3. Proces projektowy
    • 3.1. Innowacyjno艣膰 i kreatywno艣膰 (Andrzej Karel)
      • 3.1.1. Definicja i rodzaje innowacyjno艣ci oraz kreatywno艣ci
      • 3.1.2. Definicje kreatywno艣ci charakterystyczne dla r贸偶nych dziedzin nauki
    • 3.2. Design thinking (Andrzej Karel)
      • 3.2.1. Przygotowanie do projektu
        • 3.2.1.1. Design thinking w kontek艣cie zespo艂u
        • 3.2.1.2. Design thinking w kontek艣cie przestrzeni
      • 3.2.2. Badania
        • 3.2.2.1. Wywiady swobodne i kontekstowe
        • 3.2.2.2. Obserwacja, nagrywanie i fotografowanie
        • 3.2.2.3. Wej艣cie w rol臋 u偶ytkownika
        • 3.2.2.4. Anga偶owanie interesariuszy (co-creation)
        • 3.2.2.5. Sytuacje analogiczne
        • 3.2.2.6. Pr贸bnik/sonda kulturowa (cultural probes)
      • 3.2.3. Synteza i formu艂owanie wyzwania projektowego
        • 3.2.3.1. Storytelling
        • 3.2.3.2. Tworzenie klastr贸w
        • 3.2.3.3. Macierz 2脳2
        • 3.2.3.4. Persona
        • 3.2.3.5. 艢cie偶ka u偶ytkownika, service blueprint oraz scenariusze66
        • 3.2.3.6. Mapy i diagramy
        • 3.2.3.7. Jobs-to-be-done
        • 3.2.3.8. POV (point of view)
        • 3.2.3.9. How-might-we questions (HMW)
      • 3.2.4. Ideacja techniki generowania nowych pomys艂贸w
        • 3.2.4.1. Burza po cichu
        • 3.2.4.2. Przypadkowe s艂owo
        • 3.2.4.3. Symbole, metafory i Creative Clues
        • 3.2.4.4. Co by zrobi艂?
        • 3.2.4.5. Sztuczne za艂o偶enie
        • 3.2.4.6. Mapa my艣li
        • 3.2.4.7. Lista cech
        • 3.2.4.8. Brainwriting
        • 3.2.4.9. Antyproblem
      • 3.2.5. Budowanie prototyp贸w (prototyping)
      • 3.2.6. Testowanie
      • 3.2.7. Design thinking w kontek艣cie organizacji
        • 3.2.7.1. Mity zwi膮zane z innowacjami
        • 3.2.7.2. Bariery powstawania innowacji wn臋trze organizacji
        • 3.2.7.3. Bariery adaptacji innowacji przez klient贸w
        • 3.2.7.4. Prawdy na tematy innowacyjnych pomys艂贸w
        • 3.2.7.5. Zmiany w ca艂ej organizacji
        • 3.2.7.6. Organizacja ucz膮ca si臋
        • 3.2.7.7. Motywowanie i wspieranie pracownik贸w
        • 3.2.7.8. Waga humoru i zabawy
    • 3.3. Tworzenie innowacji us艂ugowych technik膮 systematic inventive thinking (Bartek Stawski)
      • 3.3.1. Aksjomaty SIT
      • 3.3.2. Za艂o偶enia metodyki SIT
      • 3.3.3. FFF = funkcja jest nast臋pstwem formy
      • 3.3.4. Narz臋dzia manipulacji
  • 4. Proces wdro偶eniowy polskie realia
    • 4.1. Wybrane momenty prawdy proces贸w wdro偶eniowych service design realizowanych w polskiej rzeczywisto艣ci (Wojciech 艁awniczak)
      • 4.1.1. Inaczej ni偶 kiedy艣, czyli szerszy i w臋偶szy kontekst
      • 4.1.2. Wybrane bariery wdro偶eniowe service design w Polsce
      • 4.1.3. Strategia rozwoju
      • 4.1.4. Zarz膮dzanie wiedz膮
      • 4.1.5. Zarz膮dzanie lud藕mi
      • 4.1.6. Kapita艂 spo艂eczny
    • 4.2. Jak wdra偶a膰? Kilka praktycznych wskaz贸wek dotycz膮cych my艣lenia i dzia艂ania service design w Polsce (Wojciech 艁awniczak)
      • 4.2.1. 艢piesz si臋 powoli
      • 4.2.2. Szyjcie na miar臋 i stosujcie odpowiedni膮 strategi臋
      • 4.2.3. Budujcie kapita艂 spo艂eczny
      • 4.2.4. Przeprowad藕cie analiz臋 barier
      • 4.2.5. Przeprowad藕cie testowy warsztat edukacyjny, z kt贸rego wyci膮gniecie wnioski
      • 4.2.6. Koniecznie wyjd藕cie do ludzi
      • 4.2.7. Zaplanujcie role w procesie wdro偶eniowym (niezale偶nie od struktury)
    • 4.3. Service design jako narz臋dzie nowoczesnego rozwoju organizacji (Marcin Ch艂odnicki)
    • 4.4. Projektowanie w 艣rodowisku zdalnym (Martyna Tarnawska)
      • 4.4.1. Czy projektowanie us艂ug zdalnie jest mo偶liwe?
        • 4.4.1.1. Zastosowania
        • 4.4.1.2. Atuty projektowania w 艣rodowisku zdalnym
        • 4.4.1.3. Minusy i wyzwania projektowania w 艣rodowisku zdalnym
      • 4.4.2. Dob贸r narz臋dzi
        • 4.4.2.1. Eksploracja i definicja narz臋dzia badawcze
        • 4.4.2.2. Analiza zachowa艅 u偶ytkownika
        • 4.4.2.3. Netnografia
        • 4.4.2.4. Ideacja i prototypowanie narz臋dzia do wsp贸艂tworzenia
          • 4.4.2.4.1. Tworzenie nowych rozwi膮za艅
          • 4.4.2.4.2. Prototypowanie rozwi膮za艅
          • 4.4.2.4.3. Testowanie
          • 4.4.2.4.4. Narz臋dzia warsztatowe
          • 4.4.2.4.5. Narz臋dzia do wideokonferencji
          • 4.4.2.4.6. Narz臋dzia do wsp贸艂pracy w czasie rzeczywistym
          • 4.4.2.4.7. Narz臋dzia do facylitacji
      • 4.4.3. Jak przygotowa膰 proces zdalny?
        • 4.4.3.1. Przygotowanie zespo艂u, kontraktu i zasad wsp贸艂pracy
        • 4.4.3.2. Facylitacja i efektywne prowadzenie spotka艅
        • 4.4.3.3. Synteza, dokumentacja i archiwizacja
    • 4.5. Projektowanie do艣wiadczenia us艂ugowego klienta Customer Experience (Janusz Kamie艅ski)
      • 4.5.1. Projektowanie do艣wiadcze艅 klient贸w? Ale po co?
      • 4.5.2. Czym r贸偶ni si臋 obs艂uga klienta od do艣wiadcze艅 klienta?
      • 4.5.3. Witamy w erze do艣wiadcze艅!
      • 4.5.4. Jak zaprojektowa膰 po偶膮dane do艣wiadczenia klient贸w?
      • 4.5.5. Jak si臋 ma projektowanie CX do realnej warto艣ci 艣wiadczonej us艂ugi?
      • 4.5.6. Standaryzowanie niestandardowych do艣wiadcze艅?
  • 5. Warsztat pracy (Marcin Ch艂odnicki)
    • 5.1. Narz臋dzia service design
      • 5.1.1. Mapa trend贸w (MT) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.2. Mapa informacji (MIN) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.3. Karta wywiadu (KW) narz臋dzie do pracy indywidualnej i zespo艂owej
      • 5.1.4. Karta analizy wywiad贸w (KAW) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.5. 艢cie偶ka klienta (SK) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.6. Mapa interesariuszy (MI) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.7. Persona (PE) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.8. Moodboard (MB) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.1.9. Karta pomys艂u (KP) narz臋dzie do pracy indywidualnej i zespo艂owej
      • 5.1.10. Karta oceny pomys艂u (KOP) narz臋dzie do pracy indywidualnej i zespo艂owej
    • 5.2. Service blueprint (SB) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
    • 5.3. Mapa warto艣ci (MW) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
    • 5.4. Model biznesowy (MB) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
    • 5.5. Prototypowanie us艂ugi (PU) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
      • 5.5.1. Wybrane techniki prototypowania us艂ugi
      • 5.5.2. Wybrane narz臋dzia wspieraj膮ce prototypowanie us艂ugi
    • 5.6. Test us艂ugi (TU) narz臋dzie do pracy zespo艂owej
  • 6. Kazusy polskie firmy i instytucje (Marcin Ch艂odnicki)
    • 6.1. Wybrane przyk艂ady stosowania metodyki service design w polskich firmach i instytucjach
    • 6.2. Poprawa do艣wiadcze艅 interesariuszy S膮du Rejonowego w Katowicach
    • 6.3. Kopalnia zgody punkt mediacyjny w S膮dzie Rejonowym Katowice-Zach贸d
    • 6.4. Lotnisko 艁awica w Poznaniu
    • 6.5. Warsztaty kreatywne firmy Schattdecor Polska
    • 6.6. Budowanie zespo艂贸w metod膮 FRIS w organizacji (Adam Pluci艅ski)
    • 6.7. Service Design Network Poland Chapter organizacja wspieraj膮ca projektant贸w us艂ug
  • Wokabularz
  • BIBLIOGRAFIA
  • O AUTORACH
  • PRZYPISY

Dodaj do koszyka Service design po polsku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.