reklama - zainteresowany?

Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy - Onepress

Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy
Autor: Dan S. Cohen
Tytuł oryginału: The Heart of Change Field Guide: Tools and Tactics for Leading Change in Your Organization
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-1469-1
stron: 304, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy

Tagi: Mała firma | Zarządzanie

Wykorzystaj w praktyce, co znasz z teorii

  • Po pierwsze: wypracuj klimat sprzyjajÄ…cy transformacji
  • Po drugie: zaangażuj w ten proces caÅ‚Ä… organizacjÄ™
  • Po trzecie: stale utrwalaj wprowadzone zmiany

Myślę, więc wprowadzam zmiany

Książka autorstwa Johna Kottera Jak przeprowadzić transformację firmy i zaproponowany w niej schemat ośmiu kroków stał się jednym z najpopularniejszych modeli wprowadzania zmian, zarówno w organizacjach amerykańskich, jak i europejskich. Potwierdza to również sukces kolejnej pozycji, stworzonej we współpracy z Danem S. Cohenem - Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie stanowiącej zbiór analiz oraz prawdziwych historii, w których menadżerowie omawiają problemy i przeszkody, z jakimi przyszło im się zmierzyć w trakcie przeprowadzania procesu zmian w ich firmach.

Brakującym elementem w tym doskonałym zestawie był poradnik praktyczny - zestaw gotowych do zastosowania narzędzi. Teraz nareszcie został on dla Ciebie przygotowany. Znajdziesz w nim przydatne kwestionariusze pozwalające wskazać potencjalne problemy i wyzwania, a także listy konkretnych zagadnień, które musi uwzględnić w swoich planach zespół wprowadzający zmiany. Autor dostarczy Ci również kompletnych propozycji usprawnień, służy również cennymi wskazówkami, sugerującymi rozwiązania tak standardowe, jak i nieco bardziej niekonwencjonalne.

Model ośmiu kroków i natura zmiany
  1. Uświadamiaj wszystkim wagę transformacji
  2. Stwórz zespół kierujący zmianami
  3. Ustalaj odpowiedniÄ… i inspirujÄ…cÄ… wizjÄ™
  4. Dopinguj zespół przez rzetelną komunikację
  5. UÅ‚atwiaj i dopinguj wprowadzanie zmian
  6. Zademonstruj pośredni, szybki sukces
  7. Nie poddawaj siÄ™
  8. Utrwalaj wprowadzone zmiany

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy

 

Osoby które kupowały "Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy

Spis treści

Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy -- spis treści

Przedmowa (9)

Wprowadzenie. Wprowadzanie zmian w organizacjach (13)

Podziękowania (25)

CZĘŚĆ I. Wypracowanie klimatu sprzyjającego zmianom

Krok 1. Uświadamianie pilności wprowadzania zmian (31)

Krok 2. Tworzenie zespołu kierującego zmianami (59)

Krok 3. Ustalanie odpowiedniej wizji (93)

CZĘŚĆ II. Zaangażowanie i upełnomocnienie całej organizacji

Krok 4. Rzetelna komunikacja jako warunek zaangażowania zespołu (123)

Krok 5. Umożliwienie zmian (157)

Krok 6. Niewielki, lecz szybki sukces (187)

CZĘŚĆ III. Implementacja i utrwalenie zmiany

Krok 7. Niepoddawanie siÄ™ (213)

Krok 8. Utrwalanie zmian (245)

Zakończenie. Gotowość do wprowadzania zmian (267)

Skorowidz (289)

O autorze (299)

Dodaj do koszyka Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.