Satysfakcja i lojalno - Onepress
ISBN: 978-83-7941-527-4
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 45,90 z艂 (poprzednio: 54,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,10 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Satysfakcja i lojalno", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a 76,67 z艂, (6,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Satysfakcja i lojalno艣膰 klienta na rynku farmaceutycznym eBook -- spis tre艣ci
Przedmowa
Rozdzia艂 1
Satysfakcja i lojalno艣膰 klienta podstaw膮 sukcesu rynkowego przedsi臋biorstwa
1. Satysfakcja konsumenta g艂贸wnym czynnikiem utrzymania dobrej kondycji
i rozwoju firmy
1.1. Satysfakcja klienta - istota i definicje
1.2. Czynniki kszta艂tuj膮ce satysfakcj臋 klienta
1.3. Modele satysfakcji konsumenta
1.3.1. Model Oczekiwanej Niezgodno艣ci
1.3.2. Teoria Sprawiedliwo艣ci Wymiany
1.3.3. Model Emocjonalny
2. Lojalno艣膰 konsumenta wobec marki produktu kluczow膮 warto艣ci膮
przedsi臋biorstwa
2.1. Lojalno艣膰 konsumenta - charakterystyka poj臋cia
2.2. Rodzaje lojalno艣ci konsumenta
2.3. Lojalno艣膰 konsumenta wobec marki produktu
2.3.1. Czynniki kszta艂tuj膮ce lojalno艣膰
2.3.2. Poziomy lojalno艣ci
2.3.3. Stopnie lojalno艣ci
2.3.4. Proces budowy lojalno艣ci
2.3.5. Bariery budowy lojalno艣ci
2.3.6. Lojalno艣膰 wobec marki a nawyk kupowania
2.4. Programy wynagradzania lojalno艣ci klienta
3. Satysfakcja konsumenta i jego lojalno艣膰 wobec marki produktu jako kategorie o silnej pozytywnej korelacji
Rozdzia艂 2
Metody pomiaru satysfakcji i lojalno艣ci klienta
1. Modele badania satysfakcji klienta
1.1. Og贸lny model badania zadowolenia klienta
1.2. Klasyczny model Customer Satisfaction Research
1.3. Metoda servqual jako metoda badania satysfakcji klienta w sektorze us艂ug
2. Metody pomiaru lojalno艣ci konsumenta
2.1. Metoda oparta na badaniu tolerancji cenowej wzgl臋dem okre艣lonego
produktu/marki
2.2. Metoda oparta na badaniu wyra藕nego przywi膮zania do okre艣lonego
produktu/marki
2.3. Metoda oparta na pomiarze zaanga偶owania konsumenta w poszukiwanie
informacji o danym produkcie/marce
2.4. Metoda polegaj膮ca na wyznaczeniu "obszaru" lojalnych klient贸w
3. Metoda TRI:M w badaniach satysfakcji i lojalno艣ci konsumenta
Rozdzia艂 3
Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy
lojalno艣ci klienta
1. Specyfika klienta i proces zakupu na rynku farmaceutycznym
2. Promocja produktu leczniczego
2.1. Etyczne kryteria promocji lek贸w
2.2. Kodeks Farmaceutycznej Etyki Marketingowej
2.3. Promocja produktu leczniczego w 艣wietle ustawy Prawo farmaceutyczne
2.3.1. Bezp艂atne dostarczanie pr贸bek produktu leczniczego
2.3.2. Sponsoring spotka艅 promocyjnych, konferencji, zjazd贸w
Rozdzia艂 4
Pomiar i analiza satysfakcji i lojalno艣ci lekarzy wobec marki produktu leczniczego
na przyk艂adzie rynku statyn
1. Charakterystyka badanego produktu leczniczego i firmy go produkuj膮cej
1.1. Zocor
1.2. Rynek statyn
1.3. Merck Sharp & Dohme jako producent leku Zocor
1.3.1. Historia firmy
1.3.2. MSD w Polsce
2. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalno艣ci lekarzy wobec marki etycznego produktu
leczniczego na przyk艂adzie rynku statyn
2.1. Pomiar satysfakcji i lojalno艣ci lekarzy kardiolog贸w wobec marki Zocor.
2.1.1. Hipotezy badawcze
2.1.2. Cele badania
2.1.3. Etapy badania
2.1.4. Metoda zbierania danych i dob贸r pr贸by
2.2. Analiza satysfakcji i lojalno艣ci lekarzy kardiolog贸w wobec preparatu 2
w kontek艣cie wyznaczenia obszar贸w doskonalenia firmy MSD w zakres
zarz膮dzania mark膮
2.2.1. Satysfakcja lekarzy kardiolog贸w z marki Zocor
2.2.1.1. Czynniki wp艂ywaj膮ce na wyb贸r okre艣lonej statyny
2.2.1.2. Ocena marki Zocor na poszczeg贸lnych wymiarach satysfakcji.
2.2.1.3. Jako艣膰 dzia艂ania firmy MSD na tle konkurencji
2.2.1.4. Arbitralne wymiary satysfakcji
2.2.1.4.1. Kontakty z przedstawicielem
2.2.1.4.2. Dzia艂ania producenta
2.2.1.4.3. W艂a艣ciwo艣ci produktu leczniczego
2.2.1 4 .4. Por贸wnanie preparat贸w Zocor i Sortis na arbitralnych
wymiarach satysfakcji
2.2.1.4.5. Satysfakcja og贸lna - konstrukcja wska藕nik贸w
2.2.1.5. Czynniki satysfakcji
2.2.1.5.1. Analiza czynnikowa satysfakcji z dzia艂alno艣ci firmy
Pfizer i MSD
2.2.1.5.2. Por贸wnanie preparat贸w Zocor i Sortis na analitycznych
czynnikach satysfakcji
2.2.1.6. Rozk艂ad zmiennych satysfakcji - analiza pyta艅 metryczkowych
2.2.2. Lojalno艣膰 lekarzy kardiolog贸w wobec marki Zocor
2.2.2.1. Lojalno艣膰 preskrybcyjna na rynku statyn
2.2.2.1.1. Wska藕niki utrzymania klient贸w dla preparat贸w
Zocor i Sortis
2.2.2.2. Lojalno艣膰 kardiolog贸w wobec produktu leczniczego Zocor
2.2.2.2.1. Udzia艂 marki Zocor w portfelu
2.2.2.2.2. Cz臋sto艣膰 polecania marki Zocor innym lekarzom
2.2.2.2.3. Mo偶liwo艣膰 zast膮pienia marki Zocor inn膮 statyn膮
2.2.2.2.4. Por贸wnanie marki Zocor z innymi statynami
2.2.2.2.1.
2.2.2.2.5. Rozk艂ad zmiennych lojalno艣ci - analiza pyta艅
metryczkowych
2.2.3. Satysfakcja lekarzy kardiolog贸w z preparatu Zocor a ich lojalno艣膰
wobec marki
2.2.3.1. Arbitralne wymiary satysfakcji a lojalno艣膰
2.2.3.2. Czynniki satysfakcji a lojalno艣膰
2.2.3.3. Satysfakcja a lojalno艣膰 preskrybcyjna na rynku statyn
2.2.3.4. Satysfakcja z preparatu Zocor a lojalno艣膰 lekarzy wobec marki
2.2.3.4.1. Wymiary satysfakcji najsilniej wp艂ywaj膮ce na udzia艂 marki
Zocor w portfelu
2.2.3.4.2. Wymiary satysfakcji najsilniej wp艂ywaj膮ce na sk艂onno艣膰
lekarzy do rekomendowania marki Zocor
2.2.3.4.3. Wymiary satysfakcji najsilniej wp艂ywaj膮ce na mo偶liwo艣膰
zast膮pienia marki Zocor inn膮 statyn膮
2.2.3.4.4. Wymiary satysfakcji najsilniej wp艂ywaj膮ce na ocen臋 marki
Zocor na tle innych statyn
2.2.3.5. Segmentacja lekarzy ze wzgl臋du na kryterium lojalno艣ci
2.2.3.6. Weryfikacja hipotez badawczych
2.2.4. Model TRI:M w analizie satysfakcji i lojalno艣ci lekarzy kardiolog贸w
wobec marki Zocor
2.2.4.1. Satysfakcja lekarzy w poszczeg贸lnych grupach
2.2.4.2. Lojalno艣膰 lekarzy w poszczeg贸lnych grupach
2.2.4.3. Charakterystyka demograficzna grup
2.3. Priorytety doskonalenia dla firmy MSD w zakresie zarz膮dzania
mark膮 Zocor
3. Model pomiaru i analizy satysfakcji i lojalno艣ci lekarzy wobec marki etycznego
produktu leczniczego
Zako艅czenie
Za艂膮czniki
Bibliografia