reklama - zainteresowany?

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Onepress

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
ebook
Autor: Aleksandra Czerw
ISBN: 978-83-7941-527-4
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,28 zł (poprzednio: 53,35 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,07 zł)

Dodaj do koszyka Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Tagi: Ekonomia

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie nie­zwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę.

W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.

Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?

Dodaj do koszyka Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

 

Osoby które kupowały "Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Spis treści

Dodaj do koszyka Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.