Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - Onepress
ISBN: 978-83-7941-527-4
stron: 266, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 44,28 zł (poprzednio: 53,35 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,07 zł)
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiÄ™dzy firmÄ… produkujÄ…cÄ… leki a Å›rodowiskiem medycznym jest obecnie nieÂzwykle istotnym celem dziaÅ‚aÅ„ marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalnoÅ›ci wobec niej powinien odgrywać istotnÄ… rolÄ™.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczÄ…ce pomiaru zadowolenia i lojalnoÅ›ci klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. PodkreÅ›lić naleÂży, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiÅ‚y podstawÄ™ do sformuÅ‚owania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalnoÅ›ci lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modeÂlem mogÄ… stanowić ważne źródÅ‚o informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarzÄ…dzania okreÅ›lonÄ… markÄ… medykamentu, jak również dostarÂczÄ… cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze Å›rodowiskiem medycznym.
Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujÄ…ce siÄ™ marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedaÂjÄ…cych swoje produkty na rynku polskim, Å›rodowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze wzglÄ™du na aktualnÄ… tematykÄ™ jest godÂna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane sÄ… odpowiedziÄ… na pytanie: dlaczego lekarz wypisaÅ‚ receptÄ™ na lek X skoro istnieje jego taÅ„szy odpowiednik?
Osoby które kupowały "Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)