reklama - zainteresowany?

Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu - Onepress

Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu
ebook
Autor: Adam Łopusiewicz
ISBN: 9788377883402
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,12 zł (poprzednio: 33,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,36 zł)

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

Tagi: Twoja kariera

Masz pomysł na własny biznes wynikający z pasji? Ta książka pomoże ci go zrealizować i założyć swoją firmę! Odnajdziesz w niej przydatne informacje na temat tworzenia i rozwijania start-upów. Dowiesz się, jak zminimalizować ryzyko inwestycji, napisać dobry biznesplan, skąd otrzymać pieniądze i jak uniknąć podstawowych błędów. Stwórz swój wymarzony biznes już dziś!

- Dowiedz się, ile będzie kosztować rozwój start-upu i jak znaleźć inwestora.

- Napisz dobry biznesplan i naucz się unikać podstawowych błędów.

- Zainspiruj się historiami polskich start-upów (m.in. JakDojade.pl i Zadane.pl).

- Dowiedz się, jak niebanalnie promować swój start-up i jak skutecznie komunikować się z mediami.

O autorze:

Adam Łopusiewicz  redaktor magazynu internetowego MamStartup. Zainteresowany branżą start-upową i marketingiem.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

 

Osoby które kupowały "Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • My
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

Spis treści

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.