Służbowy komputer i telefon - o czym powinien wiedzieć pracodawca? - Onepress
ISBN: 978-83-269-5235-7
stron: 15, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,45 zł
Z ebooka można dowiedzieć się m.in.:
• Czy aby wyposażyć pracownika w służbowy telefon lub komputer przenośny, trzeba podpisać z nim specjalną umowę?
• Czy dopuszczalne jest polecenie pracownikowi, by jego służbowy telefon komórkowy był włączony o każdej porze, również po godzinach pracy?
• Czy można zobowiązać pracownika do tego, aby do rozmów z przełożonymi, współpracownikami i klientami używał wyłącznie telefonu służbowego, nie zaś prywatnego?
• Czy w związku z powierzeniem pracownikowi sprzętu służbowego i telefonu, należy skierować go na dodatkowe badania lekarskie?
• Czy każdemu pracownikowi korzystającemu w pracy z komputera trzeba sfinansować zakup okularów korekcyjnych?
• Co jeśli pracownik utraci powierzony sprzęt? Czy można pociągnąć go do odpowiedzialności odszkodowawczej? Na jakich zasadach?
• Co można zrobić, gdy ważne dane zapisane na służbowym komputerze lub telefonie z winy pracownika zostaną ujawnione nieuprawnionym osobom?
• Kto odpowiada za naprawę i konserwację służbowych urządzeń?
Osoby które kupowały "Służbowy komputer i telefon - o czym powinien wiedzieć pracodawca?", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim 38,39 zł, (11,90 zł -69%)