reklama - zainteresowany?

Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej - Onepress

Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej
ebook
Autor: James Wallman
Tytuł oryginału: Stuffocation. Living More With Less
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Dudzik
ISBN: 9788365743640
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej

Tagi: Ekonomia

Mamy więcej rzeczy, niż potrzebujemy: stosy ubrań, których nie nosimy, mnóstwo sprzętu, którego nie używamy, i dziesiątki innych przedmiotów, które nigdy się nam do niczego nie przydadzą.

Nadmiar przedmiotów zagraca nasze domy. Męczy i stresuje. Naraża na niewygodę i zbędne koszty. Szkodzi zdrowiu, a w skrajnych przypadkach może nawet zabić.

Jeśli kiedykolwiek poczuliście się przytłoczeni liczbą rzeczy, które posiadacie, to znaczy, że znacie jedną z najbardziej uciążliwych przypadłości naszych czasów: rzeczozmęczenie.

James Wallman dziennikarz, futurolog, prognostyk trendów i doradca zabiera nas w niesamowitą podróż do źródeł rzeczozmęczenia. Odsłaniając jego przyczyny i skutki, pokazuje, jak wyrwać się z pułapki niepohamowanej konsumpcji ku wolności, szczęściu i spełnieniu.

Rozwiązanie Wallmana wcale nie jest radykalne! By wyzwolić się od rzeczozmęczenia, wystarczy dokonać przeglądu wyznawanych wartości i skupić się na tym, czego doświadczamy, a nie co posiadamy. To naprawdę działa przeczytajcie Rzeczozmęczenie i spróbujcie!

Dodaj do koszyka Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej

 

Osoby które kupowały "Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej

Spis treści

Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Rzeczozmęczenie. Jak żyć pełniej, posiadając mniej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.