reklama - zainteresowany?

Rytua - Onepress

Rytua
ebook
Autor: Grzegorz Rad
ISBN: 978-83-7941-522-9
stron: 301, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)

Dodaj do koszyka Rytua

Tagi: Ekonomia | Marketing

Ksi

Dodaj do koszyka Rytua

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Rytua", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Rytua

Spis tre艣ci

Rytua艂y w procesie zarz膮dzania zespo艂ami sprzeda偶y. Wydanie II eBook -- spis tre艣ci

CZ臉艢膯 WST臉PNA

Wprowadzenie 13
Dlaczego o Mened偶erach Sprzeda偶y, czyli z kim i dla kogo? 17

CZ臉艢膯 TEORETYCZNA

Rozdzia艂 1
Charakterystyka kultury produkcji w "fabryce" ubezpieczeniowo-finansowej 27
1.1. Podmioty: to偶samo艣膰 w ubezpieczeniach 27
1.2. Forma wsp贸艂pracy i jej wp艂yw na poczucie to偶samo艣ci organizacyjnej 29
1.3. Kilka to偶samo艣ci w jednym miejscu 32

Rozdzia艂 2
Przedmioty: rytua艂y, rutyny, ceremonie w sprzeda偶y 39
2.1. Historia rytua艂贸w, czyli sk膮d i dok膮d zmierzamy 40
2.2. Podej艣cie Durkheima, Leacha i Maisonneuve'a 42
2.3. Zrytualizowana sprzeda偶, czyli d膮偶enia do decyzji klienta 44
2.4. Collins i 艂a艅cuchy rytua艂贸w interakcyjnych 50
2.4. Rytua艂 interakcyjny studium folkloru fabrycznego Goffmana i Koneckiego 55
2.4.1. "Zachowanie twarzy" w podej艣ciu Goffmana 57
2.4.2. Agresywne techniki twarzy Goffmana 59
2.5. Techniki twarzy w sprzeda偶y jako rutyny w rekrutacji Przedstawicieli 61

Rozdzia艂 3
Prezentacje selekcyjno-zarz膮dcze, czyli "Ja Pa艅stwu nie b臋d臋 tutaj m贸wi艂..." 67
3.1. Performance management jako podej艣cie do inicjowania i reinterpretacji dzia艂a艅 68
3.2. Podej艣cie firmy do zarz膮dzania zespo艂em sprzeda偶y ubezpiecze艅 71
3.3. Kulturowe tendencje zmian w stylu zarz膮dzania mened偶er贸w 74

Rozdzia艂 4
Metodologia i jej otoczenie 77
4.1. Cel bada艅 empirycznych nad mened偶erami 77
4.1.1. Podmioty badania 79
4.1.2. Przedmioty badania 80
4.1.3. Problemy badawcze 81
4.2. Pytania i hipotezy badawcze 83
4.3. Metody bada艅 84
4.4. Badanie i analiza 87
4.5. Badanie wst臋pne - znaczenia, badanie w艂a艣ciwe - gatunki 88
4.6. Metafora szkieletu, czyli kr臋gos艂up mojej teorii ugruntowanej. Nasycanie narracj膮 95

CZ臉艢膯 EMPIRYCZNA

Rozdzia艂 5
Kr臋g szyjny: nawyk, rutyna i rytua艂 na us艂ugach zarz膮dzania zespo艂em sprzeda偶y 99
5.1. Rytualne dzia艂ania indywidualne - socjalizacyjne nawyki Mened偶er贸w Organizacji 99
5.2. Rutyny zarz膮dcze 114
5.3. Rutyny Mened偶er贸w Zespo艂贸w, czyli powt贸rki na stra偶y standard贸w 115
5.3.1. Rutyny rekrutacyjne 118
5.3.2. Rutyny selekcyjne 124
5.4. Rytua艂y zarz膮dcze w procesie wdra偶ania Przedstawicieli 130
5.4.1. Rytua艂y Mened偶er贸w Zespo艂贸w 131
5.4.1.1. Rytua艂 ekspozycji stanu po偶膮danego 132
5.4.1.2. Rytua艂 budowania wsp贸lnoty 133
5.4.1.3. Rytua艂 przyk艂adu w艂asnego 134
5.4.1.4. Rytua艂 uzyskania zobowi膮zania 137
5.4.1.5. Rytua艂 umowy spo艂ecznej 139
5.4.1.6. Rytua艂 otwarto艣ci w porozumiewaniu si臋 141
5.4.2. Rytua艂y Dyrektor贸w Oddzia艂贸w 142
5.4.2.1. Rytua艂y motywacyjne 144
5.4.2.2. Rytua艂y wzmacniania po偶膮danych nawyk贸w 145
5.4.2.3. Rytua艂y nadawania sensu 145
5.5. Rytua艂 w grze interpersonalnej 148
5.5.1. Symetryczna gra rytua艂贸w wdro偶eniowych 150
5.5.2. Niesymetryczna gra rytua艂贸w wdro偶eniowych 151
5.5.3. Niesymetryczna gra wyobcowania z twarzy 152
5.6. Opowie艣ci oddzia艂owe, czyli rola metafor w radzeniu sobie z prac膮 emocjonaln膮 153
5.7. Rytualne dzia艂ania zbiorowe. Prezentacje zarz膮dcze, czyli wdrukowywanie ambicji 159
5.7.1. Widowiska, czyli Mened偶erowie, Starszyzna, Kap艂ani w akcji 160
5.7.2. Szkolenia kompetencyjne 162
5.7.3. Ceremonie, czyli budowanie wsp贸lnoty 163
5.7.4. Odprawy operacyjno-taktyczne 174

Rozdzia艂 6
Kr臋g piersiowy: zachowania organizacyjne Mened偶er贸w Zespo艂贸w sprzeda偶y ubezpiecze艅 179
6.1. Zachowania organizacyjne jako przejaw tworzonej kultury pracy zespo艂u sprzeda偶y ubezpiecze艅 179
6.2. Specyfika zachowa艅 organizacyjnych w bran偶y ubezpieczeniowo-finansowej, czyli nadmiar stylistyczny a j臋zyk 190

Rozdzia艂 7
Kr臋g l臋d藕wiowy: kompetencje, czyli dlaczego soft skills maj膮 znaczenie w ubezpieczeniach 193
7.1. Rola kompetencji soft skills Dyrektor贸w Oddzia艂贸w 194
7.2. Kompetencje Mened偶er贸w Zespo艂贸w. Operacje i taktyka 200
7.3. Kompetencje soft skills Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych, czyli kierunek klient 204

Rozdzia艂 8
Kr臋g krzy偶owy: motywacja w teoriach naukowych. Pragmatyzm oczekiwany przez Mened偶er贸w 211
8.1. Teorie motywacji a zachowania ludzi w 艣rodowisku zawodowym 214
8.2. Motywy post臋powania Mened偶er贸w i Przedstawicieli - spotkania i niespotkania 219
8.3. Mapa problem贸w motywowania - implikacje w badanej organizacji 229

Rozdzia艂 9
Kr臋g guziczny: kultura organizacyjna - stale dynamiczna czy stale zmienna? 235
9.1. Spo艂eczne postrzeganie kultury pracy Mened偶er贸w - dwoisto艣膰 i antydwoisto艣膰 natury organizacyjnej 238
9.2. Zmiana kultury organizacji - budzenie kolektywnych mit贸w 241
9.3. Charakterystyczne elementy kultury rytualnej Mened偶er贸w 248

Rozdzia艂 10
Etyka w zarz膮dzaniu zespo艂em sprzeda偶y 251
10.1. Dylematy etyczne w pracy Mened偶era Zespo艂u Sprzeda偶y 251
10.2. Badania jako艣ciowe w korporacji ubezpieczeniowo-finansowej, czyli dylematy "dra偶liwych" i "niedra偶liwych" pyta艅 255

Rozdzia艂 11
Zako艅czenie - co dla teorii i co dla empirii 259
Bibliografia 267
Spis rysunk贸w 283
Spis tabel 285
Za艂膮czniki 287
Za艂膮cznik 1. Ankieta do badania wst臋pnego 287
Za艂膮cznik 2. Ankiety do badania w艂a艣ciwego 290
2.1. Ankieta Dyrektor Oddzia艂u 290
2.2. Ankieta Mened偶er Zespo艂u 293
2.3. Ankieta Przedstawiciel Ubezpieczeniowo-Finansowy 296

Notka o Autorze 299

Dodaj do koszyka Rytua

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.