reklama - zainteresowany?

Rynki finansowe w warunkach kryzysu - Onepress

Rynki finansowe w warunkach kryzysu
ebook
Autor: Marcin Kalinowski
ISBN: 978-83-7941-520-5
stron: 389, Format: ebook
Data wydania: 2009-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,02 zł (poprzednio: 60,27 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,25 zł)

Dodaj do koszyka Rynki finansowe w warunkach kryzysu

Tagi: Ekonomia | Finanse

Kryzys na rynkach finansowych, który rozpoczął się w 2007 r. stanowi najpoważniejsze załamanie globalnej gospodarki w ostatnich dekadach. Dopro­wadził on do paraliżu światowego systemu finansowego i głębokich spadków cen na rynkach kapitałowych. Przyczyn światowego kryzysu finansowe­go należy upatrywać między innymi w rozwoju nowoczesnych instrumentów finansowych, a przede wszystkim w niekontrolowanym ich wykorzysta­niu.
Postępujące zjawiska globalizacyjne powodują, iż zawirowania na rynkach finansowych przekładają się na sytuację na rynkach całego świata, od Ame­ryki poprzez Europę, aż po Daleki Wschód. Globalizacja powoduje także zmniejszenie możliwości nadzoru nad działalnością instytucji finansowych, zwiększając jednocześnie ryzyko dotyczące inwestycji. Obecna sytuacja jest znaczącym wyzwaniem również dla polskiej gospodarki, zarówno dla uczestników rynków finansowych, jak i dla instytucji nadzorujących ich pracę.
Celem niniejszej książki jest prezentacja sytuacji na rynkach finansowych w warunkach kryzysu. Szczególną uwagę skupiono na zagadnieniach: inwe­stycji finansowych, finansach przedsiębiorstw, rozwoju rynku ubezpieczeń oraz sektora bankowego w warunkach kryzysu finansowego.

Dodaj do koszyka Rynki finansowe w warunkach kryzysu

 

Osoby które kupowały "Rynki finansowe w warunkach kryzysu", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Rynki finansowe w warunkach kryzysu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rynki finansowe w warunkach kryzysu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.