Rynek i marketing w pigułce - Onepress
ISBN: 978-83-748-8072-5
stron: 334, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 52,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,50 zł)
W licznych dyskusjach ze studentami – zwÅ‚aszcza studiów niestacjonarnych – odniosÅ‚em wrażenie, że odczuwajÄ… oni brak pozycji, której nie muszÄ… studiować “od poczÄ…tku do koÅ„ca”, w której wzglÄ™dnie szybko znaleźć mogÄ… wyjaÅ›nienie konkretnego tematu i informacje o źródÅ‚ach umożliwiajÄ…cych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnÄ™biÄ…ce” ich pytanie. PracujÄ…cy już studenci majÄ… bowiem najczęściej wÅ‚asne obserwacje i doÅ›wiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukujÄ… wiÄ™c wyjaÅ›nieÅ„ uzupeÅ‚niajÄ…cych ich zasoby wiedzy, dotyczÄ…cych tych zagadnieÅ„, pojęć czy instrumentów, które nie sÄ… im znane, lub co do których majÄ… wÄ…tpliwoÅ›ci. Ta książka ma wÅ‚aÅ›nie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadajÄ… podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadziejÄ™ – uÅ‚atwiÄ… znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Osoby które kupowały "Rynek i marketing w pigułce", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)