reklama - zainteresowany?

Rynek i marketing w pigułce - Onepress

Rynek i marketing w pigułce
ebook
Autor: Tadeusz Wojciechowski
ISBN: 978-83-748-8072-5
stron: 334, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 52,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-10,50 zł)

Dodaj do koszyka Rynek i marketing w pigułce

Tagi: Ekonomia | Marketing | Zarządzanie

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące” ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości. Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne” odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i – mam nadzieję – ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Dodaj do koszyka Rynek i marketing w pigułce

 

Osoby które kupowały "Rynek i marketing w pigułce", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Rynek i marketing w pigułce

Spis treści

Dodaj do koszyka Rynek i marketing w pigułce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.