reklama - zainteresowany?

Rozwijanie umiejętności przywódczych - Onepress

Rozwijanie umiejętności przywódczych
Autor: Adair John
ISBN: 978-8-3752-6166-0
stron: 162, okładka: miękka
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Rozwijanie umiejętności przywódczych

Tagi: Przywództwo

Przywództwo to niezmiernie ważna rzecz. Wpływa ono na sposób funkcjonowania organizacji oraz sposób jej postrzegania przez pracowników i podmioty zewnętrzne. Autor tej książki, John Adair, jest jednym z brytyjskich autorytetów w dziedzinie przywództwa, wymienianym wśród najbardziej wpływowych teoretyków zarządzania wszech czasów. Jego teoria przywództwa zorientowanego na działanie (action - centred leadership - ACL) z prostym, ale uniwersalnym modelem trzech okręgów odpowiadających sferom zadania, zespołu i jednostki, jest podstawą szkolenia już drugiej generacji liderów. W tej książce autor przedstawił syntetycznie dzieło swojego życia, aby ułatwić przedsiębiorstwom szkolenie liderów na różnych poziomach: od przedstawicieli zarządu firmy, po liderów zespołów roboczych.

Szczegółowo omówił:
- naturę przywództwa
- wyniki badań
- siedem warunków skutecznego rozwijania umiejętności przywódczych.

Przedstawiając siedem studiów przypadku, autor wykazał, że jego koncepcje są stosowane z powodzeniem we wszystkich typach organizacji, w różnych kulturach korporacyjnych oraz na wszystkich poziomach przywództwa.



Dodaj do koszyka Rozwijanie umiejętności przywódczych

 

Osoby które kupowały "Rozwijanie umiejętności przywódczych", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Rozwijanie umiejętności przywódczych

Spis treści

Dodaj do koszyka Rozwijanie umiejętności przywódczych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.