reklama - zainteresowany?

Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - Onepress

Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces
ebook
Autor: Katarzyna Kaczmarska
ISBN: 978-8-3936-7007-9
stron: 44, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,30 zł

Dodaj do koszyka Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces

Tagi: Mała firma | Sprzedaż | Zarządzanie

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawÄ™ jakoÅ›ci w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wÅ›ród przedsiÄ™biorców?

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycjÄ… obowiÄ…zkowÄ… dla wszystkich prowadzÄ…cych firmy nastawione na dbaÅ‚ość o satysfakcjÄ™ klienta. Autorka w sposób zwiÄ™zÅ‚y i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiÄ…zywanie reklamacji w nowoczesnej firmie. Profesjonalne podejÅ›cie do potrzeb klienta jest gwarantem zdobycia dobrej opinii, a to oznacza jedno – zyski.

Reklamacja jest momentem prawdy dla każdej firmy. Czy w Twojej firmie obowiÄ…zuje zasada wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta? Czy oferujesz kupujÄ…cemu przyjazny i skuteczny sposób zaÅ‚agodzenia sprawy, jednoczeÅ›nie podnoszÄ…c w ten sposób swoje kwalifikacje i dbajÄ…c o dobre imiÄ™ firmy? Te zagadnienia podejmuje autorka i dzieli siÄ™ swojÄ… rzetelnÄ… wiedzÄ… oraz obserwacjami rynku.

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” zawiera praktyczne porady na temat stosowania miÄ™dzynarodowego narzÄ™dzia do rozwiÄ…zywania reklamacji. Opisane schematy sprawdziÅ‚y siÄ™ w najwiÄ™kszych przedsiÄ™biorstwach, również w branży motoryzacyjnej i przemysÅ‚owej. ZdadzÄ… egzamin także na poziomie maÅ‚ej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Cel bowiem jest zawsze ten sam – eliminacja strat, poprawa jakoÅ›ci produktu i budowanie zaufania klientów. A na koÅ„cu – zwiÄ™kszanie zysków.

„Porażka jest po prostu szansÄ…, żeby spróbować jeszcze raz, tym razem bardziej inteligentnie” – te sÅ‚owa Henry’ego Forda sÄ… mottem opracowania autorki niniejszego ebooka. Kierowanie siÄ™ tÄ… prostÄ… zasadÄ… jest szansÄ… dla wiÄ™kszoÅ›ci przedsiÄ™biorców, którzy do tej pory mieli problem ze sprawnym rozpatrywaniem reklamacji lub z ich ciÄ…gÅ‚ym wystÄ™powaniem w swojej firmie. Dlaczego tak siÄ™ dzieje? I jak temu przeciwdziaÅ‚ać, jednoczeÅ›nie poprawiajÄ…c kondycjÄ™ przedsiÄ™biorstwa i relacje z klientami? O tym przeczytacie w jednym z najbardziej kompleksowych opracowaÅ„ na rynku.

Dodaj do koszyka Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces

 

Osoby które kupowały "Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w maÅ‚ej firmie w Polsce
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™

Dodaj do koszyka Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces

Spis treści

Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces eBook -- spis treści

Wstęp
1.Reklamacja – co to takiego?
2.Dlaczego warto szczegóÅ‚owo rozpatrywać reklamacje?
3.MiÄ™dzynarodowy standard rozwiÄ…zywania reklamacji – 8D.
4.Zalety i wady metody 8D.
5.NarzÄ™dzia jakoÅ›ci pomocne w rozwiÄ…zywaniu reklamacji – przykÅ‚ady.
a. Diagram Pareto.
b. Diagram Ishikawy.
c. 5Why, czyli 5 x dlaczego.
6.Case study – rozpatrzenie reklamacji butów metodÄ… 8D.
7.Formularz 8D do

Dodaj do koszyka Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.