Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - Onepress
ISBN: 978-8-3936-7007-9
stron: 44, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 33,30 zł
Reklamacja - problem, czy sposób na poprawÄ™ jakoÅ›ci w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wÅ›ród przedsiÄ™biorców?
„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycjÄ… obowiÄ…zkowÄ… dla wszystkich prowadzÄ…cych firmy nastawione na dbaÅ‚ość o satysfakcjÄ™ klienta. Autorka w sposób zwiÄ™zÅ‚y i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiÄ…zywanie reklamacji w nowoczesnej firmie. Profesjonalne podejÅ›cie do potrzeb klienta jest gwarantem zdobycia dobrej opinii, a to oznacza jedno – zyski.
Reklamacja jest momentem prawdy dla każdej firmy. Czy w Twojej firmie obowiÄ…zuje zasada wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta? Czy oferujesz kupujÄ…cemu przyjazny i skuteczny sposób zaÅ‚agodzenia sprawy, jednoczeÅ›nie podnoszÄ…c w ten sposób swoje kwalifikacje i dbajÄ…c o dobre imiÄ™ firmy? Te zagadnienia podejmuje autorka i dzieli siÄ™ swojÄ… rzetelnÄ… wiedzÄ… oraz obserwacjami rynku.
„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” zawiera praktyczne porady na temat stosowania miÄ™dzynarodowego narzÄ™dzia do rozwiÄ…zywania reklamacji. Opisane schematy sprawdziÅ‚y siÄ™ w najwiÄ™kszych przedsiÄ™biorstwach, również w branży motoryzacyjnej i przemysÅ‚owej. ZdadzÄ… egzamin także na poziomie maÅ‚ej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Cel bowiem jest zawsze ten sam – eliminacja strat, poprawa jakoÅ›ci produktu i budowanie zaufania klientów. A na koÅ„cu – zwiÄ™kszanie zysków.
„Porażka jest po prostu szansÄ…, żeby spróbować jeszcze raz, tym razem bardziej inteligentnie” – te sÅ‚owa Henry’ego Forda sÄ… mottem opracowania autorki niniejszego ebooka. Kierowanie siÄ™ tÄ… prostÄ… zasadÄ… jest szansÄ… dla wiÄ™kszoÅ›ci przedsiÄ™biorców, którzy do tej pory mieli problem ze sprawnym rozpatrywaniem reklamacji lub z ich ciÄ…gÅ‚ym wystÄ™powaniem w swojej firmie. Dlaczego tak siÄ™ dzieje? I jak temu przeciwdziaÅ‚ać, jednoczeÅ›nie poprawiajÄ…c kondycjÄ™ przedsiÄ™biorstwa i relacje z klientami? O tym przeczytacie w jednym z najbardziej kompleksowych opracowaÅ„ na rynku.
Osoby które kupowały "Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces eBook -- spis treści
Wstęp
1.Reklamacja – co to takiego?
2.Dlaczego warto szczegóÅ‚owo rozpatrywać reklamacje?
3.MiÄ™dzynarodowy standard rozwiÄ…zywania reklamacji – 8D.
4.Zalety i wady metody 8D.
5.NarzÄ™dzia jakoÅ›ci pomocne w rozwiÄ…zywaniu reklamacji – przykÅ‚ady.
a. Diagram Pareto.
b. Diagram Ishikawy.
c. 5Why, czyli 5 x dlaczego.
6.Case study – rozpatrzenie reklamacji butów metodÄ… 8D.
7.Formularz 8D do