reklama - zainteresowany?

Rozmowa kwalifikacyjna - Onepress

Rozmowa kwalifikacyjna
Autor: Rebecca Corfield
Tytuł oryginału: Successful Interview Skills, 3rd Edition
Tłumaczenie: Ewa Dziekońska
ISBN: 83-7361-570-9
stron: 104, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2004-09-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna

Tagi: Twoja kariera

Rozmowy kwalifikacyjne stały się elementem współczesnego życia i nie sposób ich uniknąć. Niezależnie od tego, czy ubiegasz się o pracę, awans, staż czy miejsce na uczelni, przebieg rozmowy jest zawsze podobny.

Za każdym razem musisz prezentować się doskonale, aby wywrzeć jak najlepsze wrażenie. Rebecca Corfiled, ekspert w dziedzinie doradztwa zawodowego, podpowie Ci, jak nabrać pewności siebie i przeprowadzić każdą rozmowę kwalifikacyjną zgodnie z planem.

"Rozmowa kwalifikacyjna" zwięźle omawia kluczowe elementy procesu rekrutacji. Zawiera gotowe odpowiedzi na takie pytania, jak:

  • czego oczekujÄ… pracodawcy;
  • jak wywrzeć korzystne pierwsze wrażenie;
  • czym mówić podczas rozmowy kwalifikacyjnej;
  • jak odpowiadać na trudne pytania;
  • jak zapanować nad stresem.

Nie podejmuj zbędnego ryzyka, przystępując do rozmowy kwalifikacyjnej bez zapoznania się z tą użyteczną i obowiązkową dla każdego kandydata lekturą. Znajdziesz tu także dodatek poświęcony poszukiwaniu pracy przez internet.


"Książka autorstwa Rebeki Corfiled pomoże Ci sprzedawać swoje kwalifikacje profesjonalnie i w dobrym stylu."
Evening Standard

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna

 

Osoby które kupowały "Rozmowa kwalifikacyjna", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • My
  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna

Spis treści

Rozmowa kwalifikacyjna -- spis tre

Dodaj do koszyka Rozmowa kwalifikacyjna

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.