Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych - Onepress

ISBN: 978-8-3787-5233-2
stron: 261, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,40 zł (poprzednio: 28,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,60 zł)
W pracy wyróżniono dwie części: teoretyczną oraz empiryczną (chociaż podział ten jest nieostry). Rozdziały pierwszy i drugi mają charakter teoretyczny (i opisowy), zaś rozdziały trzeci i czwarty mają charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z relacjami podmiotów gospodarujących, a w drugim skupiono się na zagadnieniach związanych z sieciami handlu detalicznego oraz ich relacjami z otoczeniem. W rozdziale trzecim opisano teoretyczne ujęcia procesów globalizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem sfery handlu oraz dokonano identyfikacji czynników lokalnych i globalnych wpływających na kształtowanie relacji z dostawcami i klientami. W rozdziale czwartym zaprezentowano wyniki empirycznych badań własnych autorki prowadzonych w latach 2006-2013, dotyczących kształtowania relacji sieci z klientami i dostawcami.
Osoby które kupowały "Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,73 zł, (14,90 zł -78%)