Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych - Onepress

ISBN: 978-8-3787-5233-2
stron: 261, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,40 zł (poprzednio: 28,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,60 zł)
W pracy wyróżniono dwie części: teoretyczną oraz empiryczną (chociaż podział ten jest nieostry). Rozdziały pierwszy i drugi mają charakter teoretyczny (i opisowy), zaś rozdziały trzeci i czwarty mają charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z relacjami podmiotów gospodarujących, a w drugim skupiono się na zagadnieniach związanych z sieciami handlu detalicznego oraz ich relacjami z otoczeniem. W rozdziale trzecim opisano teoretyczne ujęcia procesów globalizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem sfery handlu oraz dokonano identyfikacji czynników lokalnych i globalnych wpływających na kształtowanie relacji z dostawcami i klientami. W rozdziale czwartym zaprezentowano wyniki empirycznych badań własnych autorki prowadzonych w latach 2006-2013, dotyczących kształtowania relacji sieci z klientami i dostawcami.
Osoby które kupowały "Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych eBook -- spis treści
Wstęp 7 1. Relacje podmiotów gospodarujących w ujęciach teoretycznych 21 1.1. Istota i cechy relacji 21 1.2. Klasyfikacja relacji i ich składowe 35 1.3. Relacje w teorii marketingu i zarządzania 47 1.3.1. Koncepcja marketingu relacyjnego i jej rozwój 47 1.3.2. Koncepcja relacji w zarządzaniu 61 1.4. Podsumowanie 70 2. Sieci handlu detalicznego i ich relacje z otoczeniem 72 2.1. Organizacja sieciowa jako dominująca struktura we współczesnej gospodarce a kategoria sieci handlu detalicznego 73 2.2. Struktura podmiotowa sieci handlu detalicznego 85 2.2.1. Międzynarodowe sieci handlu detalicznego 85 2.2.2. Krajowe sieci handlu detalicznego 92 2.3. Charakterystyka klientów docelowych i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 96 2.4. Charakterystyka dostawców i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 111 2.5. Podsumowanie 124 3. Uwarunkowania globalne i lokalne działalności sieci handlowych w Polsce 126 3.1. Wpływ ,,nowej globalizacji" na kształtowanie relacji sieci handlu detalicznego 126 3.2. Orientacja na lokalne warunki działania sieci handlu detalicznego 148 3.3. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na klientów sieci handlowych i zachowania strategiczne sieci 154 3.3.1. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na zachowania klientów sieci detalicznych - wyniki badań 157 3.3.2. Działania strategiczne sieci handlowych w zakresie marketingu relacji 170 3.4. Podsumowanie 181 4. Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami w świetle wyników badań 183 4.1. Ogólne założenia prowadzonych badań bezpośrednich klientów i dostawców sieci handlowych 183 4.2. Relacje sieci handlu detalicznego z ich klientami w świetle badań 184 4.2.1. Metodyka badań 184 4.2.2. Relacje klientów z placówkami handlowymi i ich determinanty w świetle wyników badań 188 4.2.3. Model czynników kształtowania skłonności klientów do tworzenia relacji z siecią handlową 194 4.3. Relacje sieci handlu detalicznego z ich dostawcami 195 4.3.1. Metodyka badania relacji sieci handlowych z dostawcami 195 4.3.2. Wyniki badań dostawców sieci handlowych 198 4.3.3. Identyfikacja działań związanych ze współpracą i kształtowaniem relacji z dostawcami - case research 204 4.4. Model teoretyczno-opisowy relacji sieci handlowych z klientami i dostawcami 214 4.5. Podsumowanie 217 Zakończenie 219 Bibliografia 225 Spis rysunków 241 Spis tabel 242 Aneks





