reklama - zainteresowany?

Relacje przedsi - Onepress

Relacje przedsi
ebook
Autor: Ewa Magier-
ISBN: 978-83-7941-501-4
stron: 201, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 35,70 z艂 (poprzednio: 41,51 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-5,81 z艂)

Dodaj do koszyka Relacje przedsi

Tagi: Ekonomia

Znacz

Dodaj do koszyka Relacje przedsi

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Relacje przedsi", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Relacje przedsi

Spis tre艣ci

Relacje przedsi臋biorstwa z interesariuszami. Tom 36 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 9

1. Wykorzystanie element贸w bada艅 narracyjnych, hermeneutycznych i socjometrycznych w marketingu wewn臋trznym przedsi臋biorstwa - Janusz Dworak 15
1.1. Cz臋艣膰 teoretyczna 16
1.1.1. Charakterystyka marketingu wewn臋trznego 16
1.1.2. Istota bada艅 narracyjnych 17
1.1.3. Istota analizy hermeneutycznej 18
1.1.4. Istota bada艅 socjometrycznych 18
1.1.5. Charakterystyka bada艅 marketingowych wewn膮trz przedsi臋biorstwa 19
1.1.6. Koncepcja metodyki bada艅 20
1.2. Cz臋艣膰 praktyczna 20
Streszczenie/Summary 28
Bibliografia 29

2. Marketing internetowy jako wsp贸艂czesne 藕r贸d艂o budowania przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstw - Mariusz Gr臋bowiec 31
2.1. Internet jako miejsce konkurowania wsp贸艂czesnych firm 31
2.1.1. Profil polskiego internauty 32
2.1.2. Wykorzystanie Internetu w reklamie 34
2.1.2.1. Najpopularniejsze formy reklamy internetowej 35
2.1.2.2. Social media jako wsp贸艂czesny spos贸b promocji firm 37
2.1.2.3. Mobile jako nowy kana艂 przekazu informacji 38
2.1.3. Wydatki reklamowe w Polsce na tle 艣wiata 39
2.2. Wyniki bada艅 40
2.2.1. Miejsce i spos贸b dokonywania zakup贸w produkt贸w RTV i AGD 40
2.2.2. Wp艂yw reklamy internetowej na decyzje nabywcze 42
Streszczenie/Summary 44
Bibliografia 45

3. Warto艣ci etyczne we wsp贸艂czesnym zarz膮dzaniu - Ewa Go艂臋biowska 47
3.1. Warto艣ci etyczne w naukach o zarz膮dzaniu 47
3.2. Warto艣ci w zr贸wnowa偶onym rozwoju organizacji 49
3.3. Studium przypadku 50
3.3.1. Instytucja propaguj膮ca etyczne warto艣ci na 艣wiecie 51
3.3.2. Metodologia Ethisphere Institute 52
3.3.3. Instytucje wspomagaj膮ce 55
3.4. Etyczne zarz膮dzanie na przyk艂adzie PKN ORLEN 55
3.4.1. Model zarz膮dzania przez warto艣ci 56
3.4.2. Realizacja zarz膮dzania przez warto艣ci 58
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61

4. Narz臋dzia komunikacji zewn臋trznej w dzia艂aniach z zakresu spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu na przyk艂adzie NIVEA Polska Sp. z o.o. - Anna Kalinowska-呕ele藕nik, Sylwia Kuczamer-K艂opotowska, Anna Lusi艅ska 63
4.1. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu 63
4.2. Rola narz臋dzi komunikacji zewn臋trznej w dzia艂aniach z zakresu spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 66
4.3. Implementacja narz臋dzi komunikacji zewn臋trznej w dzia艂aniach z zakresu
spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu firmy NIVEA Polska Sp. z o.o. 69
4.3.1. NIVEA B艂臋kitne 呕agle 70
4.3.2. 100 plac贸w zabaw na 100 lat NIVEA 72
4.3.3. Szk贸艂ki Pi艂karskie NIVEA 73
Streszczenie/Summary 75
Bibliografia 75

5. Zarz膮dzanie mi臋dzykulturowe w przedsi臋biorstwach hotelowych (z uwzgl臋dnieniem zachodnich i wschodnich r贸偶nic kulturowych) - Ma艂gorzata Kurleto 77
5.1. Kultura organizacyjna a zarz膮dzanie mi臋dzykulturowe 78
5.2. Typy kultury obrazuj膮ce r贸偶nice kulturowe a metody zarz膮dzania 81
5.3. Zwi膮zek zachodniej i wschodniej kultury organizacyjnej z kultur膮 narodow膮 danego kraju 83
5.4. Total Quality Management (w zachodnim modelu zarz膮dzania mi臋dzykulturowego) versus guanxi (w chi艅skim modelu zarz膮dzania mi臋dzykulturowego) 84
5.5. Znaczenie zarz膮dzania mi臋dzykulturowego dla klient贸w przedsi臋biorstw turystycznych, w tym szczeg贸lnie firm hotelowych 87
Streszczenie/Summary 90
Bibliografia 91

6. Orientacja na klienta w systemie zarz膮dzania jako艣ci膮 w przedsi臋biorstwie - Andrzej Lima艅ski, Ireneusz Drabik 95
6.1. Istota systemu zarz膮dzania jako艣ci膮 we wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwie 96
6.2. Klient - nabywca - konsument: terminologia oraz rodzaje konsumpcji 98
6.3. Marketingowe aspekty zarz膮dzania jako艣ci膮 100
6.4. Satysfakcja i lojalno艣膰 klienta w systemie zarz膮dzania jako艣ci膮 103
Streszczenie/Summary 107
Bibliografia 108

7. Wp艂yw p艂ci i stylu zarz膮dzania mened偶era na ocen臋 jego kompetencji zawodowych i wybranych cech osobowo艣ciowych - Ewa Magier-艁akomy, Monika Paw艂owska 111
7.1. Pytanie badawcze, hipotezy, zmienne 112
7.2. Materia艂 badawczy 113
7.3. Procedura badania 114
7.4. Pr贸ba badawcza 114
7.5. Wyniki 114
Streszczenie/Summary 120
Bibliografia 121

8. Warto艣膰 us艂ugi vs. cena, czyli pu艂apki utowarowienia na przyk艂adzie us艂ug hotelarskich. Ocena rynku we Wroc艂awiu - Zbigniew Malara, Janusz Kroik 123
8.1. Us艂uga hotelarska - charakterystyka, koszty, kalkulacja ceny 125
8.2. R贸偶nicowanie cen - przes艂anki i okoliczno艣ci zmian 128
8.3. Determinanty cenowe a utowarowienie us艂ug hotelowych - badania w艂asne 131
8.3.1. T艂o i za艂o偶enia bada艅 131
8.3.2. Eliminacja czynnik贸w 132
8.3.3. Interpretacja wybranych czynnik贸w z uwagi na zdolno艣膰 do ograniczania utowarowienia 134
Streszczenie/Summary 138
Bibliografia 139

9. Kszta艂towanie modelu biznesu w przedsi臋biorstwie zarz膮dzanym procesowo - Bogdan Nogalski, Roman Czapiewski 141
9.1. Tworzenie modelu biznesu 142
9.2. Organizacja jako system kreowania dzia艂a艅 - nowoczesne podej艣cie do organizacji 143
9.3. Koncepcja klienta na rynku d贸br i us艂ug przemys艂owych 147
9.4. Warto艣ci dla przedsi臋biorstwa w nowym dzia艂aniu strategicznym 149
9.5. Kszta艂towanie modelu biznesu w optyce zarz膮dzania procesowego 152
9.6. Przeprowadzone badanie - wnioski 154
Streszczenie/Summary 156
Bibliografia 157

10. Koncepcja CSR w aspekcie korzy艣ci spo艂ecznych przedsi臋biorstw agrobiznesowych z obszar贸w wiejskich - Marcin Ratajczak, Jan Wo艂oszyn 159
10.1. Charakterystyka badanej populacji 161
10.2. Wyniki bada艅 oraz ich interpretacja 163
Streszczenie/Summary 166
Bibliografia 167

11. Wsp贸艂praca z obcokrajowcami - studium przypadku na podstawie firmy Muehlhan Polska - Ma艂gorzata Rozkwitalska 169
11.1. Przegl膮d literatury przedmiotu na temat wsp贸艂pracy z obcokrajowcami 170
11.2. Cel i metodyka badania 172
11.3. Podstawowe dane o badanym podmiocie 173
11.4. Uczestnicy badania 175
11.5. Ocena korzy艣ci i problem贸w w interakcjach mi臋dzykulturowych - wyniki badania 177
11.5.1. Skojarzenia dotycz膮ce wsp贸艂pracy z obcokrajowcami 178
11.5.2. Korzy艣ci we wsp贸艂pracy z obcokrajowcami 179
11.5.3. Problemy we wsp贸艂pracy z obcokrajowcami 181
11.5.4. Korzy艣ci czy bariery we wsp贸艂pracy z obcokrajowcami? Podsumowanie wynik贸w badania 183
Streszczenie/Summary 185
Bibliografia 185

12. Holistyczne uj臋cie strategii zarz膮dzania wiekiem - my艣lenie strategiczne a potencja艂 os贸b starszych na rynku pracy - Katarzyna Tubielewicz 189
12.1. Zarz膮dzanie wiekiem - my艣lenie strategiczne 190
12.2. Potencja艂 os贸b starszych na rynku pracy 193
12.3. Obszary zarz膮dzaniem wiekiem - alternatywne formy zatrudnienia 195
Streszczenie/Summary 198
Bibliografia 199

Dodaj do koszyka Relacje przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.