reklama - zainteresowany?

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - Onepress

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy
Autor: Jay Conrad Levinson
Tytuł oryginału: Guerrilla Advertising
Tłumaczenie: Monika Szczęsny
ISBN: 83-246-0263-1
stron: 360, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-06-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Tagi: Mała firma | Marketing

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe koÅ„czÄ… siÄ™ porażkÄ…?
  • Jak nie dać siÄ™ zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.

Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresować odbiorców reklamy,
  • jakie kwoty inwestować w reklamÄ™,
  • jak okreÅ›lić krÄ…g odbiorców docelowych,
  • jak stworzyć wiecznÄ… reklamÄ™ -- takÄ…, która utkwi w pamiÄ™ci,
  • jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzystać tanie Å›rodki reklamy (np. drobne ogÅ‚oszenia i żółte strony).

Dodaj do koszyka Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

 

Osoby które kupowały "Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Spis treści

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma

Dodaj do koszyka Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.