reklama - zainteresowany?

Rachunkowo - Onepress

Rachunkowo
ebook
Autor: Wies
ISBN: 978-83-7941-492-5
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 41,65 z艂 (poprzednio: 49,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,35 z艂)

Dodaj do koszyka Rachunkowo

Tagi: Ekonomia | Sprzeda

Wiek XXI to niew

Dodaj do koszyka Rachunkowo

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Rachunkowo", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Rachunkowo

Spis tre艣ci

Rachunkowo艣膰 i finanse podmiot贸w gospodarczych w erze informacji eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie

Cz臋艣膰 I. Zasoby informacji w gospodarce nowej ery
Rozdzia艂 1. Kierunki rozwoju wsp贸艂czesnej rachunkowo艣ci
Rozdzia艂 2. Wp艂yw mi臋dzynarodowych standard贸w rachunkowo艣ci na zakres informacji ekonomicznej
Rozdzia艂 3. Mi臋dzynarodowa ekspansja przedsi臋biorstw w poszukiwaniu 藕r贸de艂 wzrostu warto艣ci rynkowej - uj臋cie zasobowe
Rozdzia艂 4. Rekombinacje zasob贸w i ich efekty w przedsi臋biorstwach wsp贸艂dzia艂aj膮cych
Rozdzia艂 5. Efektywno艣膰 gospodarowania zasobem informacji w przedsi臋biorstwie

Cz臋艣膰 II. Informacyjna funkcja rachunkowo艣ci - teoria i praktyka
Rozdzia艂 1. Znaczenie informacji finansowo-ksi臋gowych generowanych przez zak艂ady ubezpiecze艅
Rozdzia艂 2. Rola informacji w obszarze wyboru struktury 艣wiadcze艅 na przyk艂adzie specjalistycznej plac贸wki s艂u偶by zdrowia
Rozdzia艂 3. Ujmowanie straty zdolno艣ci przynoszenia korzy艣ci ekonomicznych przez aktywa na podstawie krajowego standardu rachunkowo艣ci nr 4 "Utrata warto艣ci aktyw贸w"
Rozdzia艂 4. Ocena innowacyjno艣ci produktowej
Rozdzia艂 5. Model procesu tworzenia informacji dla potrzeb planowania bud偶etowego w gminie
Rozdzia艂 6. Podatkowa ksi臋ga przychod贸w i rozchod贸w w procesie planowania i kontroli bud偶et贸w

Cz臋艣膰 III. Klient w systemie rachunkowo艣ci i finans贸w podmiot贸w gospodarczych
Rozdzia艂 1. Orienracja na klienta a efektywno艣膰 wykorzystania zasob贸w
Rozdzia艂 2. Rachunek koszt贸w jako 藕r贸d艂o informacji o rentowno艣ci klient贸w
Rozdzia艂 3. Pomiar relacji z klientem - uj臋cie wska藕nikowe
Rozdzia艂 4. Marketing partnerski na us艂ugach instytucjonalnej bazy danych

Cz臋艣膰 IV. Obci膮偶enia podatkowe podmiot贸w gospodarczych
Rozdzia艂 1. Kontrowersje wok贸艂 wyboru form opodatkowania
Rozdzia艂 2. P艂ace a koszty pracy - skutki w skali mikro i makro obni偶ki sk艂adki rentowej
Rozdzia艂 3. Dokumentacja cen transferowych w transakcjach us艂ugowych

Cz臋艣膰 V. 殴r贸d艂a finansowania podmiot贸w gospodarczych - wybrane problemy ewidencji i oceny efektywno艣ci kapita艂贸w
Rozdzia艂 1. Venture capital jako instrument finansowania innowacyjnych przedsi臋wzi臋膰
Rozdzia艂 2. Kapita艂 a bilansowe i pozabilansowe 藕r贸d艂a finansowania
Rozdzia艂 3. Szacowanie i ewidencja kosztu kapita艂u w kontek艣cie finansowania zasob贸w przedsi臋biorstwa
Rozdzia艂 4. Niepewno艣膰w dzia艂alno艣ci gospodarczej

Cz臋艣膰 VI. Systemy informatyczne w rachunkowo艣ci i finansach
Rozdzia艂 1. Nowe rozwi膮zania informatyczne w systemach zarz膮dzania przedsi臋biorstwem
Rozdzia艂 2. O strategii przedsi臋biorstw energetycznych zintegrowanych pionowo w obszarze informatyki po wydzieleniu operatora systemu dystrybucyjnego
Rozdzia艂 3. Projekt integracji przep艂ywu danych pomi臋dzy finansowymi, operacyjnymi i strategicznymi obszarami controllingu

Dodaj do koszyka Rachunkowo

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.