Public relations w perspektywie naukowej - Onepress

ISBN: 978-8-3787-5345-2
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,70 zł (poprzednio: 21,85 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,15 zł)
Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).
Osoby które kupowały "Public relations w perspektywie naukowej", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,73 zł, (14,90 zł -78%)