reklama - zainteresowany?

Public relations w perspektywie naukowej - Onepress

Public relations w perspektywie naukowej
ebook
Autor: Anna Adamus-Matuszyńska
ISBN: 978-8-3787-5345-2
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,70 zł (poprzednio: 21,85 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,15 zł)

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

Tagi: Ekonomia

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

 

Osoby które kupowały "Public relations w perspektywie naukowej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

Spis treści

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.