reklama - zainteresowany?

Public relations w perspektywie naukowej - Onepress

Public relations w perspektywie naukowej
ebook
Autor: Anna Adamus-Matuszyńska
ISBN: 978-8-3787-5345-2
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,70 zł (poprzednio: 21,85 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,15 zł)

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

Tagi: Ekonomia

Proponowana Czytelnikowi publikacja pokazuje, jak różnorodny i obszerny jest kanon wiedzy determinujący badania w zakresie public relations. Pierwszy rozdział prezentuje swoiste rozdroża, na jakich od początku istnienia znajduje się PR jego praktyka i/lub teoria. Zebrane w tej części artykuły wskazują, do jakich dyscyplin wiedzy i ustaleń, tak naukowych, jak i praktycznych, trzeba sięgać, by zrozumieć współczesną komunikację podejmowaną w celu budowania relacji z otoczeniem. Rozdział drugi poświęcono społecznemu charakterowi public relations. W ostatnim rozdziale opisano międzynarodowe wyzwania przed jakimi stoi public ralations (rozdział w całości w języku angielskim).

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

 

Osoby które kupowały "Public relations w perspektywie naukowej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

Spis treści

Public relations w perspektywie naukowej eBook -- spis treści

Wprowadzenie Jak daleko public relations do samodzielnej dyscypliny naukowej? (Anna Adamus-Matuszyńska) 7 Rozdział 1. Public relations - między teorią a praktyką 15 1.1. Tożsamość wizualna polskich województw (Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik) 15 1.2. Zastosowanie map poznawczych w rozwiązywaniu problemów public relations (Anna Adamus-Matuszyńska, Jerzy Michnik) 44 1.3. Wizerunek i kultura organizacyjna podmiotów leczniczych (Agata Austen, Lidia Kwiecińska-Bożek) 58 1.4. Prawno-społeczne uwarunkowania tworzenia wizerunku polskiego kontyngentu wojskowego w Czadzie (ppłk. Marek Bodziany, Paweł Kocoń) 66 1.5. Zastosowanie analizy semiotycznej w public relations (Izabela Marzec, Paweł Kocoń) 75 1.6. Kreatywne przywództwo - opracowanie skali pomiaru (Konrad Laska) 82 1.7. European Communication Monitor 2014 - nowe trendy w komunikowaniu (Waldemar Rydzak, Piet Verhoeven) 91 Rozdział 2. Społeczny charakter public relations 100 2.1. Pragma-dialektyczna analiza dyskursu argumentacyjnego dotyczącego społecznej odpowiedzialności mediów w polskojęzycznych tekstach naukowych (Jerzy Gołuchowski, Dorota Konieczna, Anna Losa-Jonczyk) 100 2.2. Informacja w przestrzeni publicznej a zjawisko korupcji i jego postrzeganie (Renata Maćkowska) 116 2.3. CSR - jak to robią najlepsi na świecie? Analiza wybranych przykładów (Maria Ochwat) 125 2.4. Etyczny pracownik PR w opinii studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 139 Rozdział 3. Public relations and new challenges 156 3.1. The "Varicose veins? Prevent them!" Campaign in the light of building up the category of products against varicose veins in Poland (Katarzyna Loga, Jacek Trębecki) 156 3.2. Viktor Orban's Hungarian model of transitional public relations (Ryszard Ławniczak) 163 3.3. Promoting social innovation in the public sector. Investment, innovation, impact (Alfonso Lara Montero) 177 3.4. E-business Collaboration Club: A case of public relations and information technology (Yuh-Wen Chen, Jung-Cheng Hsieh, Jean-Shyan Wang, Steve Hsieh) 183 Bibliografia 193 Spis tabel 217 Spis rysunków 218 Informacja o Autorach

Dodaj do koszyka Public relations w perspektywie naukowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.