reklama - zainteresowany?

Public relations od podstaw - Onepress

Public relations od podstaw
Autor: Philip Henslowe
Tytuł oryginału: Public Relations: A Practical Guide to the Basics (Public Relations in Practice Series)
Tłumaczenie: Monika Lipiec-Szafarczyk
ISBN: 83-7361-899-6
stron: 184, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-07-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Public relations od podstaw

Tagi: Public Relations

Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami. Znajomość podstaw tych branż jest niezbędna do rozpoznania i właściwej oceny problemów, które mogą pojawić się podczas tworzenia kampanii PR.

"Public relations od podstaw" to książka przeznaczona zarówno dla tych osób, które rozpoczynają pracę w roli specjalisty od działań PR, jak i dla tych, które pracują już w tej branży. Przedstawia proces projektowania i wdrażania profesjonalnej kampanii PR. Opisuje prawne i etyczne aspekty działalności public relations oraz zasady współpracy z firmami zewnętrznymi i podwykonawcami -- agencjami reklamowymi, drukarniami, fotografikami i projektantami. W książce zawarto również informacje dotyczące organizacji targów, spotkań i wystaw, kontaktów z mediami oraz sposobów oceny skuteczności kampanii.

  • Korzystanie z usług zewnętrznych firm konsultingowych
  • Etyka i prawo w kontekście działań PR
  • Współpraca z podwykonawcami materiałów wykorzystywanych podczas kampanii
  • Organizacja targów, wystaw i imprez promocyjnych
  • Sponsoring i działalność edukacyjna
  • Zasady redagowania pism, artykułów i notek prasowych
  • Współpraca z mediami
  • Ocena i analiza zakończonej kampanii

Jeśli pracujesz lub chcesz pracować w branży PR,
ta książka stanie się Twoim podstawowym przewodnikiem.

Dodaj do koszyka Public relations od podstaw

Spis treści

Public relations od podstaw -- spis tre

Dodaj do koszyka Public relations od podstaw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.