Public relations od podstaw - Onepress
Tytuł oryginału: Public Relations: A Practical Guide to the Basics (Public Relations in Practice Series)
Tłumaczenie: Monika Lipiec-Szafarczyk
ISBN: 83-7361-899-6
stron: 184, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-07-21
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami. Znajomość podstaw tych branż jest niezbędna do rozpoznania i właściwej oceny problemów, które mogą pojawić się podczas tworzenia kampanii PR.
"Public relations od podstaw" to książka przeznaczona zarówno dla tych osób, które rozpoczynają pracę w roli specjalisty od działań PR, jak i dla tych, które pracują już w tej branży. Przedstawia proces projektowania i wdrażania profesjonalnej kampanii PR. Opisuje prawne i etyczne aspekty działalności public relations oraz zasady współpracy z firmami zewnętrznymi i podwykonawcami -- agencjami reklamowymi, drukarniami, fotografikami i projektantami. W książce zawarto również informacje dotyczące organizacji targów, spotkań i wystaw, kontaktów z mediami oraz sposobów oceny skuteczności kampanii.
- Korzystanie z usług zewnętrznych firm konsultingowych
- Etyka i prawo w kontekście działań PR
- Współpraca z podwykonawcami materiałów wykorzystywanych podczas kampanii
- Organizacja targów, wystaw i imprez promocyjnych
- Sponsoring i działalność edukacyjna
- Zasady redagowania pism, artykułów i notek prasowych
- Współpraca z mediami
- Ocena i analiza zakończonej kampanii
Jeśli pracujesz lub chcesz pracować w branży PR,
ta książka stanie się Twoim podstawowym przewodnikiem.
Osoby które kupowały "Public relations od podstaw", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 47,93 zł, (22,05 zł -54%)