Public Relations w bankach wirtualnych - Onepress
ISBN: 978-83-7941-486-4
stron: 259, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 48,52 zł (poprzednio: 58,46 zł)
Oszczędzasz: 17% (-9,94 zł)
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.
Osoby które kupowały "Public Relations w bankach wirtualnych", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 47,93 zł, (22,05 zł -54%)