Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim - Onepress
ISBN: 978-8-3264-4241-4
stron: 972, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 119,14 zł (poprzednio: 138,53 zł)
Oszczędzasz: 14% (-19,39 zł)
Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.:
- Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne.
- Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR:
- diagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania wizerunku, tożsamości organizacyjnej, dotychczasowego komunikowania, zagrożeń kryzysem,
- elementy profesjonalnie zbudowanego programu wizerunkowego oraz bieżącego, w tym w sytuacji społecznie kontrowersyjnej inwestycji, wraz z procedurami tworzenia tych programów,
- faza realizacji programów: zadania, uwarunkowania skuteczności, profesjonalne komunikowanie (w tym w sytuacji kryzysu), zasady współpracy z mediami, pożądane cechy narzędzi wykorzystywanych wobec rozmaitych otoczeń, zagrożenia manipulowaniem,
- metody badania efektów zrealizowanych programów i ich krytyczna analiza.
- Pozytywne i negatywne przykłady pr.
Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/poradnikowymi dla praktyki. Jest więc przydatna zarówno dla wykładowców i studentów wszystkich poziomów kształcenia w zakresie public relations, jak i dla praktyków PR o różnym stopniu wtajemniczenia w profesję.
Osoby które kupowały "Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim", wybierały także:
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach 39,87 zł, (17,94 zł -55%)
- Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone 47,93 zł, (22,05 zł -54%)