reklama - zainteresowany?

Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim - Onepress

Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim
Autor: Wojcik Krystyna
ISBN: 978-8-3264-4241-4
stron: 972, okładka: twarda
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 119,14 zł (poprzednio: 138,53 zł)
Oszczędzasz: 14% (-19,39 zł)

Dodaj do koszyka Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim

Tagi: Public Relations

Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.:
- Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne.
- Analiza celów i zadań w poszczególnych fazach procesu PR:

  • diagnoza stanu wyjściowego i metody jej przeprowadzenia: badania wizerunku, tożsamości organizacyjnej, dotychczasowego komunikowania, zagrożeń kryzysem,
  • elementy profesjonalnie zbudowanego programu wizerunkowego oraz bieżącego, w tym w sytuacji społecznie kontrowersyjnej inwestycji, wraz z procedurami tworzenia tych programów,
  • faza realizacji programów: zadania, uwarunkowania skuteczności, profesjonalne komunikowanie (w tym w sytuacji kryzysu), zasady współpracy z mediami, pożądane cechy narzędzi wykorzystywanych wobec rozmaitych otoczeń, zagrożenia manipulowaniem,
  • metody badania efektów zrealizowanych programów i ich krytyczna analiza.
- Public relations jako dyscyplina naukowa próby tworzenia teorii w świecie i Polsce; nurt krytyczny w myśli teoretycznej.
- Pozytywne i negatywne przykłady pr.

Książkę wyróżnia rzadkie i umiejętne połączenie walorów podręcznika akademickiego z aplikacyjnymi/poradnikowymi dla praktyki. Jest więc przydatna zarówno dla wykładowców i studentów wszystkich poziomów kształcenia w zakresie public relations, jak i dla praktyków PR o różnym stopniu wtajemniczenia w profesję.



Dodaj do koszyka Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim

Spis treści

Dodaj do koszyka Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczenim

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.