reklama - zainteresowany?

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania - Onepress

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania
ebook
Autor: Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska
ISBN: 978-8-3787-5018-5
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,17 zł (poprzednio: 40,21 zł)
Oszczędzasz: 20% (-8,04 zł)

Dodaj do koszyka Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

Tagi: Ekonomia

Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności. W monografii omówiono wiele istotnych problemów PR. Pierwsza część jest próbą wskazania nowych obszarów badań i praktyki. W drugiej części opracowania omówione są badania nad wykorzystaniem PR w sferze publicznej. Trzecia część publikacji zawiera zbiór opracowań, które rozprawiają o roli, funkcjach oraz znaczeniu społecznej odpowiedzialności zarówno w zarządzaniu organizacjami, jak i budowaniu reputacji. Jest to temat dzisiaj ważny, wymagający analizy, aby pogłębić zrozumienie CSR w praktyce biznesowej i działalności publicznej. Każde badania, które wyjaśniają fenomen społecznej odpowiedzialności pozwalają na rozwój tak praktyki, jak i teorii. Doskonalenie komunikowania, uwzględnianie nowych możliwości i sposobów budowania relacji oraz wymogi profesjonalnego PR to główne wyzwania dzisiejszego public relations. Autorzy monografii podejmują próbę zmierzenia się z tymi wyzwaniami poszukując nowych rozwiązań teoretycznych, budując modele i analizując funkcjonowanie praktyki public relations.

Dodaj do koszyka Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

 

Osoby które kupowały "Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

Spis treści

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania eBook -- spis treści

Wstęp 7 Część I. NOWE WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO PUBLIC RELATIONS 9 Anna Adamus-Matuszyńska: ZINTEGROWANE PODEJŚCIE DO SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI WYZWANIEM DLA PUBLIC RELATIONS 11 Dorota Babś, Jacek Trębecki: NARZĘDZIA PUBLIC RELATIONS WEWNĘTRZNYCH NA PRZYKŁADZIE CALL CENTER LINI LOTNICZYCH 32 Paweł Kocoń; Radosław Molenda: PAMIĘĆ JAKO PSYCHOLOGICZNA DETERMINANTA POWSTAWANIA WIZERUNKU INSTYTUCJI 55 Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ W PRZESTRZENI SOCIAL MEDIA 72 Anna Lubecka: DYPLOMACJA OBYWATELSKA - NOWE NARZĘDZIE BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY: PRZYKŁAD TYSKIEGO BROWARU KSIĄŻĘCEGO (KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.) 91 Część II. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 103 Monika Bogdał: RZĄDOWE PUBLIC RELATIONS W OBLICZU JAPOŃSKIEGO KRYZYSU NUKLEARNEGO 105 Krzysztof Gołata: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA PRODUCT PLACEMENT DO BUDOWANIA WIZERUNKU MIAST I REGIONÓW 122 Sebastian Twaróg: KSZTAŁTOWANIE RELACJI JEDNOSTEK PUBLICZNEJ SŁUŻBY KRWI W POLSCE Z POTENCJALNYMI DAWCAMI KRWI. UWAGI NA TLE DOŚWIADCZEŃ EUROPEJSKICH 136 Maria Kotas, Lidia Kwiecińska-Bożek: STRATEGIA KOMUNIKOWANIA Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA NA PRZYKŁADZIE OKRĘGOWEGO SZPITALA KOLEJOWEGO W KATOWICACH S.P.Z.O.Z 151 Hanna Saryusz-Wolska, Martyna Wronka: INFORMACJA KIEROWANA DO PACJENTA JAKO ISTOTNY ELEMENT PUBLIC RELATIONS PODMIOTÓW LECZNICZYCH 168 Część III. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ JAKO STRATEGIA DZIAŁANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU 183 Małgorzata Dobrowolska: CSR Z DOŚWIADCZEŃ LOKALNEGO PRZEDSIĘBIORCY 185 Katarzyna Dyaczyńska, Karolina Szymaniec: POWIĄZANIA PUBLIC RELATIONS, ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ I SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU W KONTEKŚCIE ANALIZY INTERESARIUSZY. DOŚWIADCZENIA PUBLICZNEGO SEKTORA OCHRONY ZDROWIA 211 Michał Kapias, Grzegorz Polok: KSZTAŁTOWANIE REPUTACJI PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO NA PODSTAWIE ANALIZY AKSJOLOGICZNEJ WYBRANYCH KODEKSÓW ETYCZNYCH 232 Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: ZACHOWANIE PAMIĘCI SPOŁECZNEJ JAKO WYRAZ SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI 260 Janusz Kroik, Piotr Kubiński: WIZERUNKOWY KONTEKST STRATEGII SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 270 Grzegorz Zasuwa: PROGRAMY SPOŁECZNE JAKO PRZEJAW STRATEGII ZARZĄDZANIA SPOŁECZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ FIRM Z BRANŻY FINANSOWEJ 283 TYTUŁEM PODSUMOWANIA 297 BIBLIOGRAFIA 301 INFORMACJA O AUTORACH

Dodaj do koszyka Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.