reklama - zainteresowany?

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Onepress

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
Autor: Marek Jankowski
ISBN: 978-83-246-3075-2
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Tagi: Mała firma

Stereotypy z natury rzeczy opierajÄ… siÄ™ na niedokÅ‚adnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglÄ…dy na temat prowadzenia firmy mogÄ… bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piÅ‚ce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znajÄ… siÄ™ wszyscy - szczególnie ci, którzy nie majÄ… z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej siÄ™gnij po rzetelnÄ… i praktycznÄ… dawkÄ™ informacji.

Schematy, wedÅ‚ug których dziaÅ‚ajÄ… osoby otwierajÄ…ce firmy, czÄ™sto sÄ… do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadajÄ…, i mity, w które wierzÄ…. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiÄ™biorców zostaÅ‚y zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same bÅ‚Ä™dy, które popeÅ‚niÅ‚o przed TobÄ… już wiele osób?

Nie zakÅ‚adaj firmy, opierajÄ…c siÄ™ na "dobrych radach" wszechwiedzÄ…cych życzliwych. Skorzystaj z doÅ›wiadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. ByÅ‚y reporter radiowy, wspóÅ‚pracowaÅ‚ również z prasÄ… i telewizjÄ…. Wspiera maÅ‚e firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Przytoczone w tej książce sytuacje sÄ… z życia wziÄ™te i majÄ… oparcie w uznanych reguÅ‚ach, którym podlegajÄ… firmy dziaÅ‚ajÄ…ce w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz siÄ™:

  • Czy na genialnych pomysÅ‚ach da siÄ™ zarobić?
  • Na czym można zaoszczÄ™dzić, uruchamiajÄ…c firmÄ™?
  • Jak nie marnować pieniÄ™dzy na reklamÄ™ i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansÄ… na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecaÅ‚ nas swoim znajomym?

Czytaj blog Mitologia small biznesu



""

Marek Jankowski - przedsiÄ™biorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. WÅ‚aÅ›ciciel firmy Atomedia Consulting wydajÄ…cej czasopismo dla przedsiÄ™biorców "Branża DzieciÄ™ca", kierowane do firm oferujÄ…cych zabawki i artykuÅ‚y dzieciÄ™ce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest zaÅ‚ożycielem i prowadzÄ…cym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajÄ™cia i produkty wspomagajÄ…ce rozwój niemowlÄ…t i maÅ‚ych dzieci. W prosty sposób wyjaÅ›nia najbardziej zawiÅ‚e tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

 

Osoby które kupowały "Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Spis treści

Dodaj do koszyka Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.