Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Onepress
ISBN: 978-83-246-3075-2
stron: 192, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-02
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
Stereotypy z natury rzeczy opierajÄ… siÄ™ na niedokÅ‚adnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglÄ…dy na temat prowadzenia firmy mogÄ… bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piÅ‚ce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znajÄ… siÄ™ wszyscy - szczególnie ci, którzy nie majÄ… z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej siÄ™gnij po rzetelnÄ… i praktycznÄ… dawkÄ™ informacji.
Schematy, wedÅ‚ug których dziaÅ‚ajÄ… osoby otwierajÄ…ce firmy, czÄ™sto sÄ… do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadajÄ…, i mity, w które wierzÄ…. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiÄ™biorców zostaÅ‚y zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same bÅ‚Ä™dy, które popeÅ‚niÅ‚o przed TobÄ… już wiele osób?
Nie zakÅ‚adaj firmy, opierajÄ…c siÄ™ na "dobrych radach" wszechwiedzÄ…cych życzliwych. Skorzystaj z doÅ›wiadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. ByÅ‚y reporter radiowy, wspóÅ‚pracowaÅ‚ również z prasÄ… i telewizjÄ…. Wspiera maÅ‚e firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej dziaÅ‚alnoÅ›ci. Przytoczone w tej książce sytuacje sÄ… z życia wziÄ™te i majÄ… oparcie w uznanych reguÅ‚ach, którym podlegajÄ… firmy dziaÅ‚ajÄ…ce w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz siÄ™:
- Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
- Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
- Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
- Kiedy kryzys może być szansÄ… na rozwój?
- Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?
Marek Jankowski - przedsiÄ™biorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. WÅ‚aÅ›ciciel firmy Atomedia Consulting wydajÄ…cej czasopismo dla przedsiÄ™biorców "Branża DzieciÄ™ca", kierowane do firm oferujÄ…cych zabawki i artykuÅ‚y dzieciÄ™ce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest zaÅ‚ożycielem i prowadzÄ…cym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajÄ™cia i produkty wspomagajÄ…ce rozwój niemowlÄ…t i maÅ‚ych dzieci. W prosty sposób wyjaÅ›nia najbardziej zawiÅ‚e tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.
Osoby które kupowały "Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę -- spis treści
Wstęp. Dlaczego zakładając firmę, nie warto słuchać rad znajomych (5)
Od pomysłu do planu biznesowego (9)
Niezbędne przygotowania (47)
Niech CiÄ™ zobaczÄ… (79)
Trudne poczÄ…tki (107)
Z klientem za pan brat (151)
Podziękowania (187)
Bibliografia (189)