reklama - zainteresowany?

Psychologia szefa. Wydanie II - Onepress

Psychologia szefa. Wydanie II
ebook
Autor: Jerzy Gut, Wojciech Haman
ISBN: 978-83-283-0218-1
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2014-08-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,35 zł (poprzednio: 75,63 zł)
Oszczędzasz: 44% (-33,28 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia szefa. Wydanie II

Tagi: Przywództwo

Książka zostaÅ‚a zaklasyfikowana do TOP20 książek, które uksztaÅ‚towaÅ‚y polskich liderów! WiÄ™cej w artykule Pulsu Biznesu.


Ta książka nie jest teoretycznym glÄ™dzeniem, ani zbiorem pouczeÅ„ i przechwaÅ‚ek. Daje możliwość gÅ‚Ä™bszej refleksji, ale jednoczeÅ›nie pokazuje, jak można konkretnie dziaÅ‚ać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartoÅ›ci. Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane mechanizmy psychologiczne,ale z uwzglÄ™dnieniem specyfiki polskich szefów i polskich podwÅ‚adnych. Ta książka zawiera wiele konkretnych narzÄ™dzi, sposobów i bezpiecznych algorytmów dziaÅ‚ania, które pozwalajÄ… skutecznie i mÄ…drze rozwiÄ…zywać najtrudniejsze sytuacje z podwÅ‚adnymi.

Jeżeli uznasz, że szef to zawód - możesz doskonalić swoje umiejÄ™tnoÅ›ci menedżerskie, niezależnie od wieku, branży i doÅ›wiadczeÅ„.

Drugie wydanie tej książki poszerzone jest o suplement, który odnosi siÄ™ do aktualnego problemu wiÄ™kszoÅ›ci szefów w Polsce: "Jak wiÄ…zać dobrego pracownika z firmÄ… i budować jego prawdziwÄ… lojalność?". Autorzy proponujÄ… rewolucyjne dla wielu decydentów pomysÅ‚y i otwierajÄ… nowÄ… perspektywÄ™ w obszarze motywowania pracowników. A jeżeli to nie wystarczy - sprawdź, jak stanowczo można targować siÄ™ z odchodzÄ…cym podwÅ‚adnym.

Wojciech Haman i Jerzy Gut sÄ… autorami również dwóch innych książek: Docenić konflikt i Handlowanie to gra, które od poÅ‚owy lat dziewięćdziesiÄ…tych sÄ… cenione i wykorzystywane przez praktyków negocjacji oraz polecane na wielu wyższych uczelniach. Książka Psychologia szefa. Szef to zawód zostaÅ‚a już sprzedana w nakÅ‚adzie kilkudziesiÄ™ciu tysiÄ™cy egzemplarzy i wciąż może być inspiracjÄ… dla menedżerów oraz źródÅ‚em użytecznych rozwiÄ…zaÅ„ w pracy z podwÅ‚adnymi.

To polska ewangelia mądrego szefa. Bez naukowego zadęcia Gut z Hamanem odpowiadają, jak sobie radzić w roli szefa. Nie mądrzą się, piszą normalnym językiem. Ich recepty są często oczywiste. Ale im bardziej oczywiste, tym trudniej o nich pamiętać. Warto.
Stanisław Turnau
Dyrektor Segmentu Prasa Codzienna i Internet. AGORA SA

 

Wywiad z Wojciechem Hamanem >>

 

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Psychologia szefa. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Psychologia szefa. Wydanie II", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Psychologia szefa. Wydanie II

Spis treści

Psychologia szefa. Wydanie II eBook -- spis treści

1. Szef to trudny zawód (9)

2. Exposé szefa (15)

  • Jak wygÅ‚osić exposé? (26)
    • Intencje szefa dotyczÄ…ce jego exposé (26)
    • Minimalne granice szefa (28)
    • Maksymalne preferencje szefa (30)
    • ZakoÅ„czenie exposé (31)
    • PrzykÅ‚adowe exposé szefa (32)
    • Uwagi i komentarze do szefowskiego exposé (34)

3. Karanie (37)

  • Sankcje i dolegliwoÅ›ci, których możesz użyć do karania podwÅ‚adnych (42)
  • PuÅ‚apki podczas karania. Dziecko - Rodzic - DorosÅ‚y (44)
  • Algorytm karania (49)
    • Cel spotkania i ludzka twarz szefa (51)
    • Co podwÅ‚adny zrobiÅ‚? (51)
    • Na jakie koszty i konsekwencje pracownik naraziÅ‚ szefa? (52)
    • JakÄ… granicÄ™ z exposé naruszyÅ‚ podwÅ‚adny? (52)
    • Wyznaczenie kary lub innej dolegliwoÅ›ci (53)
    • Dopuść karanego do gÅ‚osu tylko jeden raz (54)
    • Propozycja pomocy, aby podwÅ‚adny w przyszÅ‚oÅ›ci nie popeÅ‚niaÅ‚ podobnych bÅ‚Ä™dów (55)
    • Zapowiedź bardziej surowej sankcji w sytuacji recydywy (56)
    • Zalecenie naprawy bÅ‚Ä™du (56)
    • Wyraźne zakoÅ„czenie spotkania (57)
  • Nasze uwagi do karania (58)

4. Nagradzanie (61)

  • Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników (64)
    • Nagrody-symbole. Przynależność do elity (64)
    • Docenianie bliskich osób dobrego pracownika (65)
    • Nagrody dopasowane do potrzeb i zainteresowaÅ„ pracownika (67)
    • Nie bój siÄ™ mówić: "DziÄ™kujÄ™. Doceniam. Jestem wdziÄ™czny" (68)
  • KÅ‚opoty szefa podczas nagradzania (70)
  • Algorytm rozmowy z docenianym podwÅ‚adnym (73)
  • Uwagi do nagradzania (76)

5. Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa (79)

  • Jak przekazywać trudne decyzje? (83)
    • Nazwanie celu spotkania (86)
    • Ludzka twarz szefa (86)
    • Jak dopasować ludzkÄ… twarz do osobowoÅ›ci szefa (Osobisty - Rzeczowy) (88)
    • Decyzja przekazana w odpowiedzialnej formie (89)
    • Krótkie, prawdziwe uzasadnienie decyzji (91)
    • Obrona wÅ‚asnej decyzji - zdarta pÅ‚yta (92)
    • ZamkniÄ™cie spotkania dotyczÄ…cego decyzji szefa lub zaproszenie podwÅ‚adnego do negocjacji nad sposobem wykonania decyzji (95)

6. Model negocjacji nastawionych na współpracę (97)

7. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa (109)

  • "Zdarta pÅ‚yta" (111)
  • OdsÅ‚anianie intencji szefa (112)
  • Informacja zwrotna (115)
  • Pytania i parafrazy. NarzÄ™dzia skutecznego sÅ‚uchania (118)
    • Trudne pytania (118)
    • Parafraza potrzeb (120)
  • Sztuka odmawiania podwÅ‚adnym, czyli szefowskie: "Nie" (124)
  • Stawianie granic (126)
  • Targowanie szefowskie. Sztuka ustÄ™pstw i dawania satysfakcji (128)

8. Zwalnianie pracowników (131)

  • Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu (136)
    • Ludzka twarz szefa, intencje, trudnoÅ›ci i cel spotkania (136)
    • Decyzja o zwolnieniu, z krótkim uzasadnieniem (137)
    • Zdarta pÅ‚yta, czyli ochrona decyzji (138)
    • Negocjacje dotyczÄ…ce sposobu rozstania (140)
    • Targuj siÄ™, aby dać podwÅ‚adnemu satysfakcjÄ™ (143)

9. Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości (153)

10. Od prośby do negocjacji (159)

11. Refleksje o prośbie i odpowiedzialności (175)

12. Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych? (185)

  • Od marudzenia do odpowiedzialnoÅ›ci. Algorytm rozmowy z "narzekaczem" (192)
    • WysÅ‚uchanie osÅ‚abionego pracownika i odtruwanie go (192)
    • Pomoc w nazwaniu problemu pracownikowi, który narzeka i marudzi. Zaproszenie do współpracy (196)
    • ZgÅ‚uszanie zawziÄ™tego i niepoprawnego narzekacza, który zatruwa zespół (200)

13. Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności (203)

14. Szef jako mediator (209)

  • Algorytm mediacji szefowskiej (218)

15. Refleksje na pożegnanie (221)

  • Samotność szefa (224)
  • Motywowanie podwÅ‚adnych (226)
  • Wiedza i umiejÄ™tnoÅ›ci szefa (230)

16. Nie mamy czego się wstydzić (233)

SUPLEMENT/2008: Nowe sposoby motywowania podwładnych i wiązania najlepszych pracowników z firmą (239)

17. Jak wiązać dobrego pracownika z firmą, kiedy awans pionowy nie jest możliwy? (243)

  • Doskonalenie relacji szef - podwÅ‚adni (248)
  • Budowanie awansu poziomego (251)
    • Pozycja coacha (251)
    • Pozycja trenera (253)
    • Pozycja specjalisty (255)
  • Dbanie o rozwój osobisty pracownika (257)
    • Akceptuj i nie przeszkadzaj (258)
    • Jeżeli możesz, zainwestuj (259)
    • Jeżeli wierzysz - inspiruj (260)

18. Jak rozmawiać i negocjować z odchodzącym pracownikiem, aby chronić interesy szefa i firmy? (265)

  • Próba zatrzymania dobrego pracownika (268)
  • Jak rozstać siÄ™ z dobrym pracownikiem, chroniÄ…c interesy szefa i firmy? (274)

Zakończenie (281)

Informacje o szkoleniach (285)

Dodaj do koszyka Psychologia szefa. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.