reklama - zainteresowany?

Psychologia sprzedaży nieruchomości - Onepress

Psychologia sprzedaży nieruchomości
mp3
Autor: Grażyna Białopiotrowicz
ISBN: 978-8-3756-1287-5
Format: mp3
Data wydania: 2014-03-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży nieruchomości

Tagi: Ekonomia | Giełda i inwestycje

ChcÄ…c osiÄ…gnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, poÅ›rednik musi wykazać siÄ™ umiejÄ™tnoÅ›ciami interpersonalnymi, pozwalajÄ…cymi w odpowiedni sposób nawiÄ…zać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalajÄ…ce obie strony warunki umowy poÅ›rednictwa. Ponadto nikt inny, lecz wÅ‚aÅ›nie poÅ›rednik uczestniczy w negocjacjach odnoÅ›nie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomoÅ›ci, nie wspominajÄ…c o koniecznoÅ›ci umiejÄ™tnego wynegocjowania z klientem warunków Å›wiadczenia usÅ‚ugi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejÄ™tnoÅ›ci psychologiczne sÄ… poÅ›rednikowi niezbÄ™dne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie ksztaÅ‚cenia poÅ›redników zajÄ™cia z dziedziny psychologii zajmujÄ… zaledwie okoÅ‚o 3% caÅ‚oÅ›ci programu.
 
Książka powstaÅ‚a w oparciu o wiÄ™cej niż dziesiÄ™cioletnie doÅ›wiadczenia autorki w bezpoÅ›redniej pracy z poÅ›rednikami w caÅ‚ej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomoÅ›ci – i tych okazaÅ‚ych, bardzo zamożnych, i tych bardzo maÅ‚ych, czasem jednoosobowych. WspóÅ‚praca z poÅ›rednikami obejmowaÅ‚a rożne obszary ich dziaÅ‚alnoÅ›ci, lecz gÅ‚ównÄ… dziedzinÄ… badaÅ„ byÅ‚y kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomoÅ›ci komercyjnych.
Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomoÅ›ciami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentujÄ… odmienne potrzeby i rożne postawy wobec wspóÅ‚pracy z poÅ›rednikiem.
 
Psychologia sprzedaży nieruchomoÅ›ci wskazuje na to, że proces sprzedaży nieruchomoÅ›ci rozpoczyna siÄ™, zanim klient wybierze numer telefonu poÅ›rednika i zÅ‚oży zapytanie. Sprzedaż nieruchomoÅ›ci zaczyna siÄ™ znacznie wczeÅ›niej w gÅ‚owie poÅ›rednika, co przejawia siÄ™ w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O wynikach w sprzedaży nieruchomoÅ›ci decyduje wiele innych elementów, pozornie pozostajÄ…cych bez zwiÄ…zku z samÄ… sprzedażą, a jednak majÄ…cych ogromny wpÅ‚yw na jej przebieg. Jakie to sÄ… elementy, w jaki sposób można je ksztaÅ‚tować, korygować i zmieniać, by uzyskać zadowalajÄ…cy skutek – odpowiedzi na te i wiele innych pytaÅ„ znajdÄ… paÅ„stwo w niniejszej książce.
 
 
Grażyna BiaÅ‚opiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejÄ™tnoÅ›ci interpersonalnych. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczÄ…cych profesjonalnej obsÅ‚ugi klientów, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpÅ‚ywu spoÅ‚ecznego. WykÅ‚adowca SzkoÅ‚y GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in. Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce oraz Sztuka aktywnoÅ›ci, jak również wielu artykuÅ‚ów w czasopismach fachowych.

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży nieruchomości

 

Osoby które kupowały "Psychologia sprzedaży nieruchomości", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży nieruchomości

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży nieruchomości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.