reklama - zainteresowany?

Psychologia przywództwa - Onepress

Psychologia przywództwa
Autor: Harry Levinson
Tytuł oryginału: Harry Levinson on the Psychology of Leadership
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 978-83-246-0905-5
stron: 256, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Psychologia przywództwa

Tagi: Przywództwo

Artykuły, które przetrwały próbę czasu

  • ZarzÄ…dzanie przez czyjeÅ› cele?
  • Menedżerowie w Å›rednim wieku
  • NierozsÄ…dne nastawienie do motywacji

Techniki motywacji rekomendowane przez ekspertów jako znakomite i skuteczne często czynią więcej złego niż dobrego. Mierzenie celów tylko dlatego, że da się je zmierzyć, doprowadza do absurdów. Młodzi pracownicy odchodzą, kiedy orientują się, że obiecywane im wielkie możliwości nie istnieją. Motywujące opisy stanowisk są sztuczne i nieprzekonujące. Spotkania, które mają stymulować pracę zespołową, wywołują agresywną grę indywidualnych ambicji. Zarządzanie stało się odhumanizowaną inżynierią przemysłową.

Harry Levinson zadaje drażliwe pytania, których wielu menedżerów wolałoby uniknąć.
  • Co staÅ‚o siÄ™ z prawdziwymi potrzebami pracowników?
  • Dlaczego ludzie rezygnujÄ… z zaangażowania w pracÄ™ i choć pozostajÄ… w firmie, przestajÄ… siÄ™ w niej realizować?
  • Czemu tak wielu zarzÄ…dzajÄ…cych wciąż zakÅ‚ada, że nikt oprócz nich nie ma prawa wychodzić z inicjatywÄ…?
  • Co naprawdÄ™ przeszkadza pracownikom w podnoszeniu kwalifikacji?
  • Jak samoocena pracownika ma siÄ™ do jego oceny w oczach przeÅ‚ożonych?
  • Jaki poziom rywalizacji w miejscu pracy nie jest toksyczny?

Nie wierz w iluzje.
Popularne teorie zarządzania odarte ze złudzeń.

Dodaj do koszyka Psychologia przywództwa

 

Osoby które kupowały "Psychologia przywództwa", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Psychologia przywództwa

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia przywództwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.