reklama - zainteresowany?

Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach - Onepress

Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach
ebook
Autor: Stephen Briers
Tłumaczenie: Robert Pucek
ISBN: 978-83-63000-71-4
stron: 276, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,95 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,74 zł)

Dodaj do koszyka Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach

Tagi: Motywacja

Żyjemy w epoce zadziwiającego rozkwitu popularnej psychologii. „Każdego dnia docierają do nas miriady informacji dających nam do zrozumienia, że szczęśliwsze, bogatsze i bardziej udane życie jest tuż za rogiem. Kwitnie wart wiele milionów dolarów przemysł stadionowych guru, bestsellerów, czasopism i poradników motywacyjnych mówiących nam, jak być bardziej szczęśliwymi, szczuplejszymi, bogatszymi i w ogóle lepszymi ludźmi”.

 Autor tej książki postanowił rozprawić się z kreowanymi przez ową branżę popularnymi mitami na temat szczęścia i samodoskonalenia oraz oferowanymi przez nią fałszywymi nadziejami. Wiele tych rzekomych mądrości, jak się okazuje, nie tylko nie przynosi obiecywanych dobrodziejstw, ale w niektórych sytuacjach po prostu nam szkodzi.

 Książka ta jest zachętą do samodzielnego myślenia o własnym życiu. Można też w niej znaleźć sugestię, że nie wszystko musimy w sobie zmieniać, naprawiać, doskonalić – czasem lepiej zostać takim, jakim się jest.

Dodaj do koszyka Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach

 

Osoby które kupowały "Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

Dodaj do koszyka Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychobzdury. Jak mity popularnej psychologii mieszają nam w głowach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.