Przyw - Onepress
ebook
Autor: Ken BlanchardT艂umaczenie: Bartosz Sa
ISBN: 9788301220266
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2021-11-19
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 63,20 z艂 (poprzednio: 78,02 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-14,82 z艂)
Tagi: Zarz
Osoby kt贸re kupowa艂y "Przyw", wybiera艂y tak偶e:
- Emigracja jako do 34,50 z艂, (6,90 z艂 -80%)
- Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs 124,58 z艂, (29,90 z艂 -76%)
- Working with Microsoft Forms and Customer Voice 124,58 z艂, (29,90 z艂 -76%)
- Konkursy jako 43,60 z艂, (10,90 z艂 -75%)
- Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions 115,00 z艂, (29,90 z艂 -74%)
Spis tre艣ci
Przyw贸dztwo wy偶szego stopnia eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Wprowadzenie
- Cz臋艣膰 pierwsza. W艂a艣ciwy cel i wizja
- Rozdzia艂 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
- W艂a艣ciwy cel: cztery kluczowe sprawy
- Najlepszy obywatel korporacyjny
- Efektywna organizacja trafia w dziesi膮tk臋 za ka偶dym razem
- Model HPO SCORES
- Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES
- Interpretacja wynik贸w
- Zastosowanie uzyskanych wynik贸w
- Rozdzia艂 2. Si艂a wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)
- Znaczenie wizji
- Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji
- Tworzenie skutecznej wizji
- Porywaj膮ca wizja jako 藕r贸d艂o kultury organizacyjnej
- Wizja jako punkt wyj艣cia
- Wizja na wszystkich poziomach organizacji
- Urzeczywistnienie wizji
- 呕ycie zgodne z wizj膮
- Wizja a przyw贸dztwo
- Rozdzia艂 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
- Cz臋艣膰 druga. Odpowiednie traktowanie pracownik贸w
- Rozdzia艂 3. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)
- Definicja empowermentu
- Si艂a empowermentu
- Negatywny wp艂yw tradycji firmy na empowerment
- W艂adza i potencja艂 pracownik贸w: przyk艂ad z 偶ycia wzi臋ty
- Uczenie si臋 j臋zyka empowermentu
- Trzy klucze do empowermentu
- Rozdzia艂 4. SLII koncepcja integruj膮ca (Wsp贸艂za艂o偶yciele The Ken Blanchard Companies: Ken Blanchard, Margie Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Laurence Hawkins, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi)
- Trzy umiej臋tno艣ci lidera SLII
- Umiej臋tno艣膰 trzecia: dostosowywanie stylu przyw贸dztwa do etapu rozwoju
- Zmiany etap贸w rozwoju jednostki zale偶nie od zadania lub celu
- Wychodzenie naprzeciw realnym mo偶liwo艣ciom jednostki
- Efektywne przyw贸dztwo to proces transformacji
- Rozdzia艂 5. Samoprzyw贸dztwo: si艂a kryj膮ca si臋 za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)
- Wyzwalanie empowermentu u pracownik贸w
- Tworzenie samoprzyw贸dc贸w poprzez indywidualne uczenie si臋
- Trzy g艂贸wne umiej臋tno艣ci samoprzyw贸dcy
- Rozdzia艂 6. Przyw贸dztwo indywidualne (Fred Finch, Ken Blanchard)
- Skuteczny system ocen pracowniczych
- Przyw贸dztwo indywidualne a zarz膮dzanie wynikami
- Wsp贸艂praca jako nieformalny system ocen
- Rozdzia艂 7. Kluczowe umiej臋tno艣ci w zakresie przyw贸dztwa indywidualnego (Ken Blanchard, Fred Finch)
- Jednominutowe wyznaczanie cel贸w
- Jednominutowe pochwa艂y
- Reprymendy a uwagi
- Czwarty tajnik jednominutowego mened偶era
- Rozdzia艂 8. Budowanie zaufania (Ken Blanchard, Cynthia Olmstead, Randy Conley)
- Wysokie koszty braku zaufania
- Korzy艣ci p艂yn膮ce z zaufania
- Cztery sk艂adowe zaufania
- Wyzwanie przejrzysto艣ci
- Odzyskiwanie nadszarpni臋tego zaufania
- Efekt domina
- Rozdzia艂 9. Coaching kluczowa umiej臋tno艣膰 z punktu widzenia kszta艂towania przyw贸dc贸w (Madeleine Homan Blanchard, Linda Miller)
- Definicja coachingu
- Pi臋膰 zastosowa艅 coachingu
- Rozdzia艂 10. Mentoring. Narz臋dzie planowania 偶ycia (Ken Blanchard, Claire D铆az-Ortiz)
- Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej
- Wyb贸r partnera w relacji mentorskiej
- Istota kontra forma
- Model MENTOR. Sk艂adowe udanej relacji mentorskiej
- Tworzenie programu mentoringu w organizacji
- Mentoring dostosowany do etapu kariery
- Rozdzia艂 11. Przyw贸dztwo zespo艂owe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Lael Good, Ken Blanchard)
- Po co w og贸le tworzy膰 zespo艂y?
- Przyczyny niepowodzenia zespo艂贸w
- Model skutecznego przewodzenia zespo艂owi
- Strategie sprzyjaj膮ce osi膮ganiu wi臋kszej efektywno艣ci pracy zespo艂owej
- Pot臋ga zespo艂贸w
- Rozdzia艂 12. Wsp贸艂dzia艂anie. Paliwo znakomitych wynik贸w (Jane Ripley, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)
- Wsp贸艂dzia艂anie to nie koordynowanie, wsp贸艂praca ani praca zespo艂owa
- Tworzenie ram dla wsp贸艂dzia艂ania
- Wsp贸艂dzia艂anie a rywalizacja
- Co jest niezb臋dne, 偶eby wsp贸艂dzia艂a膰?
- Wsp贸艂dzia艂anie. Motor znakomitych wynik贸w
- Rozdzia艂 13. Przyw贸dztwo organizacyjne (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fay Kandarian)
- Autentyczne przyk艂ady zastosowania modelu HPO SCORES
- Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji
- Diagnozowanie etapu rozwoju, na kt贸rym znajduje si臋 organizacja
- Wyniki i relacje wyznaczniki efektywnych organizacji
- Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup
- Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa
- Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost
- Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywno艣膰
- Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji
- Stosowanie w艂a艣ciwego stylu przewodzenia na poszczeg贸lnych etapach rozwoju organizacji
- Istotno艣膰 diagnozy i dopasowywania
- Historyczna operacja ratowania firmy
- Rozdzia艂 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie si臋 jej opieraj膮? (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra, Ken Blanchard)
- Znaczenie przewodzenia zmianie
- Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?
- Kiedy zmiana jest niezb臋dna?
- Dlaczego zmiany si臋 nie udaj膮 i ko艅cz膮 niepowodzeniem?
- Skupienie na przewodzeniu tej podr贸偶y
- Wydobywanie z ludzi obaw zwi膮zanych ze zmian膮 i reagowanie na nie
- Anga偶owanie tych, od kt贸rych oczekuje si臋 zmian
- Rozdzia艂 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)
- Pi臋膰 strategii zarz膮dzania zmian膮
- Strategia druga: wyja艣nienie przyczyn wprowadzania zmiany
- Strategia trzecia: wsp贸艂dzia艂anie przy wdro偶eniu
- Strategia czwarta: utrwalanie zmiany
- Strategia pi膮ta: analiza mo偶liwo艣ci
- Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany
- Rozdzia艂 16. Kierowanie udan膮 transformacj膮 kulturow膮 (Garry Demarest, Chris Edmonds, Bob Glaser)
- Gung Ho! punkt wyj艣cia
- Kultura ukszta艂towana samoistnie, a nie zaprojektowana
- Skuteczne zarz膮dzanie transformacj膮 kulturow膮
- Transformacja kulturowa krytyczne czynniki sukcesu
- Rozdzia艂 3. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)
- Cz臋艣膰 trzecia. Odpowiednie traktowanie klient贸w
- Rozdzia艂 17. Obs艂uga klient贸w na wy偶szym poziomie (Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey, Jesse Stoner)
- Korzy艣ci zdobywane dzi臋ki klientom
- Kreowanie doskona艂ej obs艂ugi
- Obs艂uga klient贸w na wy偶szym poziomie
- Rozdzia艂 17. Obs艂uga klient贸w na wy偶szym poziomie (Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey, Jesse Stoner)
- Cz臋艣膰 czwarta. W艂a艣ciwy rodzaj przyw贸dztwa
- Rozdzia艂 18. Przyw贸dztwo s艂u偶ebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)
- Przyw贸dztwo s艂u偶ebne definicja
- Stosowanie przyw贸dztwa s艂u偶ebnego
- Zach臋canie pracownik贸w do niezale偶nego my艣lenia
- Czynniki wp艂ywaj膮ce na wydajno艣膰 pracy
- Przyw贸dztwo s艂u偶ebne to kwestia serca
- Przyw贸dcy z motywacj膮 a przyw贸dcy z powo艂aniem
- Zagro偶enie ze strony ego
- Zadania przyw贸dc贸w s艂u偶ebnych
- Przyw贸dztwo s艂u偶ebne: obowi膮zek czy wyb贸r
- Rozdzia艂 19. Kszta艂towanie w艂asnej wizji przyw贸dztwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)
- Elementy sk艂adowe wizji przyw贸dztwa
- Kszta艂towanie w艂asnej wizji przyw贸dztwa
- Rozdzia艂 18. Przyw贸dztwo s艂u偶ebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)
- Podzi臋kowania
- O Autorach
- Oferowane us艂ugi
- Przypisy