reklama - zainteresowany?

Przyw - Onepress

Przyw
ebook
Autor: Ken Blanchard
T艂umaczenie: Bartosz Sa
ISBN: 9788301220266
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2021-11-19
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 63,20 z艂 (poprzednio: 78,02 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-14,82 z艂)

Dodaj do koszyka Przyw

Tagi: Zarz

Nowe wydanie

Dodaj do koszyka Przyw

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Przyw", wybiera艂y tak偶e:

  • Emigracja jako do
  • Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs
  • Working with Microsoft Forms and Customer Voice
  • Konkursy jako
  • Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions

Dodaj do koszyka Przyw

Spis tre艣ci

Przyw贸dztwo wy偶szego stopnia eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wprowadzenie
  • Cz臋艣膰 pierwsza. W艂a艣ciwy cel i wizja
    • Rozdzia艂 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
      • W艂a艣ciwy cel: cztery kluczowe sprawy
      • Najlepszy obywatel korporacyjny
      • Efektywna organizacja trafia w dziesi膮tk臋 za ka偶dym razem
      • Model HPO SCORES
      • Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES
      • Interpretacja wynik贸w
      • Zastosowanie uzyskanych wynik贸w
    • Rozdzia艂 2. Si艂a wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)
      • Znaczenie wizji
      • Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji
      • Tworzenie skutecznej wizji
      • Porywaj膮ca wizja jako 藕r贸d艂o kultury organizacyjnej
      • Wizja jako punkt wyj艣cia
      • Wizja na wszystkich poziomach organizacji
      • Urzeczywistnienie wizji
      • 呕ycie zgodne z wizj膮
      • Wizja a przyw贸dztwo
  • Cz臋艣膰 druga. Odpowiednie traktowanie pracownik贸w
    • Rozdzia艂 3. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)
      • Definicja empowermentu
      • Si艂a empowermentu
      • Negatywny wp艂yw tradycji firmy na empowerment
      • W艂adza i potencja艂 pracownik贸w: przyk艂ad z 偶ycia wzi臋ty
      • Uczenie si臋 j臋zyka empowermentu
      • Trzy klucze do empowermentu
    • Rozdzia艂 4. SLII koncepcja integruj膮ca (Wsp贸艂za艂o偶yciele The Ken Blanchard Companies: Ken Blanchard, Margie Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Laurence Hawkins, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi)
      • Trzy umiej臋tno艣ci lidera SLII
      • Umiej臋tno艣膰 trzecia: dostosowywanie stylu przyw贸dztwa do etapu rozwoju
      • Zmiany etap贸w rozwoju jednostki zale偶nie od zadania lub celu
      • Wychodzenie naprzeciw realnym mo偶liwo艣ciom jednostki
      • Efektywne przyw贸dztwo to proces transformacji
    • Rozdzia艂 5. Samoprzyw贸dztwo: si艂a kryj膮ca si臋 za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)
      • Wyzwalanie empowermentu u pracownik贸w
      • Tworzenie samoprzyw贸dc贸w poprzez indywidualne uczenie si臋
      • Trzy g艂贸wne umiej臋tno艣ci samoprzyw贸dcy
    • Rozdzia艂 6. Przyw贸dztwo indywidualne (Fred Finch, Ken Blanchard)
      • Skuteczny system ocen pracowniczych
      • Przyw贸dztwo indywidualne a zarz膮dzanie wynikami
      • Wsp贸艂praca jako nieformalny system ocen
    • Rozdzia艂 7. Kluczowe umiej臋tno艣ci w zakresie przyw贸dztwa indywidualnego (Ken Blanchard, Fred Finch)
      • Jednominutowe wyznaczanie cel贸w
      • Jednominutowe pochwa艂y
      • Reprymendy a uwagi
      • Czwarty tajnik jednominutowego mened偶era
    • Rozdzia艂 8. Budowanie zaufania (Ken Blanchard, Cynthia Olmstead, Randy Conley)
      • Wysokie koszty braku zaufania
      • Korzy艣ci p艂yn膮ce z zaufania
      • Cztery sk艂adowe zaufania
      • Wyzwanie przejrzysto艣ci
      • Odzyskiwanie nadszarpni臋tego zaufania
      • Efekt domina
    • Rozdzia艂 9. Coaching kluczowa umiej臋tno艣膰 z punktu widzenia kszta艂towania przyw贸dc贸w (Madeleine Homan Blanchard, Linda Miller)
      • Definicja coachingu
      • Pi臋膰 zastosowa艅 coachingu
    • Rozdzia艂 10. Mentoring. Narz臋dzie planowania 偶ycia (Ken Blanchard, Claire D铆az-Ortiz)
      • Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej
      • Wyb贸r partnera w relacji mentorskiej
      • Istota kontra forma
      • Model MENTOR. Sk艂adowe udanej relacji mentorskiej
      • Tworzenie programu mentoringu w organizacji
      • Mentoring dostosowany do etapu kariery
    • Rozdzia艂 11. Przyw贸dztwo zespo艂owe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Lael Good, Ken Blanchard)
      • Po co w og贸le tworzy膰 zespo艂y?
      • Przyczyny niepowodzenia zespo艂贸w
      • Model skutecznego przewodzenia zespo艂owi
      • Strategie sprzyjaj膮ce osi膮ganiu wi臋kszej efektywno艣ci pracy zespo艂owej
      • Pot臋ga zespo艂贸w
    • Rozdzia艂 12. Wsp贸艂dzia艂anie. Paliwo znakomitych wynik贸w (Jane Ripley, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)
      • Wsp贸艂dzia艂anie to nie koordynowanie, wsp贸艂praca ani praca zespo艂owa
      • Tworzenie ram dla wsp贸艂dzia艂ania
      • Wsp贸艂dzia艂anie a rywalizacja
      • Co jest niezb臋dne, 偶eby wsp贸艂dzia艂a膰?
      • Wsp贸艂dzia艂anie. Motor znakomitych wynik贸w
    • Rozdzia艂 13. Przyw贸dztwo organizacyjne (Ken Blanchard, Jesse Stoner, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fay Kandarian)
      • Autentyczne przyk艂ady zastosowania modelu HPO SCORES
      • Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji
      • Diagnozowanie etapu rozwoju, na kt贸rym znajduje si臋 organizacja
      • Wyniki i relacje wyznaczniki efektywnych organizacji
      • Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup
      • Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa
      • Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost
      • Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywno艣膰
      • Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji
      • Stosowanie w艂a艣ciwego stylu przewodzenia na poszczeg贸lnych etapach rozwoju organizacji
      • Istotno艣膰 diagnozy i dopasowywania
      • Historyczna operacja ratowania firmy
    • Rozdzia艂 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie si臋 jej opieraj膮? (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra, Ken Blanchard)
      • Znaczenie przewodzenia zmianie
      • Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?
      • Kiedy zmiana jest niezb臋dna?
      • Dlaczego zmiany si臋 nie udaj膮 i ko艅cz膮 niepowodzeniem?
      • Skupienie na przewodzeniu tej podr贸偶y
      • Wydobywanie z ludzi obaw zwi膮zanych ze zmian膮 i reagowanie na nie
      • Anga偶owanie tych, od kt贸rych oczekuje si臋 zmian
    • Rozdzia艂 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)
      • Pi臋膰 strategii zarz膮dzania zmian膮
      • Strategia druga: wyja艣nienie przyczyn wprowadzania zmiany
      • Strategia trzecia: wsp贸艂dzia艂anie przy wdro偶eniu
      • Strategia czwarta: utrwalanie zmiany
      • Strategia pi膮ta: analiza mo偶liwo艣ci
      • Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany
    • Rozdzia艂 16. Kierowanie udan膮 transformacj膮 kulturow膮 (Garry Demarest, Chris Edmonds, Bob Glaser)
      • Gung Ho! punkt wyj艣cia
      • Kultura ukszta艂towana samoistnie, a nie zaprojektowana
      • Skuteczne zarz膮dzanie transformacj膮 kulturow膮
      • Transformacja kulturowa krytyczne czynniki sukcesu
  • Cz臋艣膰 trzecia. Odpowiednie traktowanie klient贸w
    • Rozdzia艂 17. Obs艂uga klient贸w na wy偶szym poziomie (Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey, Jesse Stoner)
      • Korzy艣ci zdobywane dzi臋ki klientom
      • Kreowanie doskona艂ej obs艂ugi
      • Obs艂uga klient贸w na wy偶szym poziomie
  • Cz臋艣膰 czwarta. W艂a艣ciwy rodzaj przyw贸dztwa
    • Rozdzia艂 18. Przyw贸dztwo s艂u偶ebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)
      • Przyw贸dztwo s艂u偶ebne definicja
      • Stosowanie przyw贸dztwa s艂u偶ebnego
      • Zach臋canie pracownik贸w do niezale偶nego my艣lenia
      • Czynniki wp艂ywaj膮ce na wydajno艣膰 pracy
      • Przyw贸dztwo s艂u偶ebne to kwestia serca
      • Przyw贸dcy z motywacj膮 a przyw贸dcy z powo艂aniem
      • Zagro偶enie ze strony ego
      • Zadania przyw贸dc贸w s艂u偶ebnych
      • Przyw贸dztwo s艂u偶ebne: obowi膮zek czy wyb贸r
    • Rozdzia艂 19. Kszta艂towanie w艂asnej wizji przyw贸dztwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)
      • Elementy sk艂adowe wizji przyw贸dztwa
      • Kszta艂towanie w艂asnej wizji przyw贸dztwa
  • Podzi臋kowania
  • O Autorach
  • Oferowane us艂ugi
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Przyw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.