reklama - zainteresowany?

Przezorno - Onepress

Przezorno
ebook
Autor: Barbara Liberda
ISBN: 978-83-235-1287-5
stron: 108, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,60 zł (poprzednio: 12,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-2,40 zł)

Dodaj do koszyka Przezorno

Tagi: Ekonomia

Przeprowadzona przez Autork

Dodaj do koszyka Przezorno

 

Osoby które kupowały "Przezorno", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Przezorno

Spis treści

Przezorność. Kto oszczędza w Polsce eBook -- spis treści

WSTĘP - Dwie dekady transformacji gospodarki polskiej - czy jesteśmy przezorni 7 ROZDZIAŁ I - Przegląd oszczędności makroekonomicznych w Polsce 11 1. Stopy oszczędzania gospodarki polskiej od czasu transformacji 11 2. Zmiany struktury oszczędności, akumulacji i wierzytelności netto sektorów instytucjonalnych 17 3. Implikacje wstąpienia Polski do Unii Europejskiej oraz światowego kryzysu finansowego dla oszczędności i akumulacji w gospodarce polskiej 30 ROZDZIAŁ II - Oszczędności gospodarki w aktywach finansowych 35 1. Aktywa finansowe gospodarki i sektorów instytucjonalnych 35 2. Struktura aktywów finansowych przedsiębiorstw i gospodarstw domowych 39 ROZDZIAŁ III - Oszczędności gospodarstw domowych w Polsce 46 1. Wielkość i struktura oszczędności gospodarstw domowych 46 2. Profile oszczędzania według cech gospodarstwa domowego - analiza przekrojowa 53 3. Tworzenie szeregów czasowych z danych przekrojowych 71 ROZDZIAŁ IV - Preferencje konsumentów dotyczące dochodu i oszczędzania w warunkach niepewności 80 1. Perspektywa ekonomii psychologicznej w analizie dochodów i oszczędności 80 2. Niepewność przyszłego dochodu i oszczędności gospodarstw domowych z dochodu permanentnego i dochodu okresowego 85 3. Zmienność dochodu i oszczędności gospodarstw domowych w czasie kryzysu finansowego 89 Podsumowanie 96 Bibliografia 99 Spis rysunków i tabel

Dodaj do koszyka Przezorno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.