reklama - zainteresowany?

Przedsi - Onepress

Przedsi
ebook
Autor: Ma
ISBN: 978-83-7941-665-3
stron: 282, Format: ebook
Data wydania: 2024-11-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,15 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,85 zł)

Dodaj do koszyka Przedsi

Tagi: Zarz

Podr

Dodaj do koszyka Przedsi

 

Osoby które kupowały "Przedsi", wybierały także:

  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Jak odkupi
  • Notion w godzin
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga

Dodaj do koszyka Przedsi

Spis treści

Przedsiębiorczość w turystyce. Zasady i praktyka eBook -- spis treści

Przedmowa - Małgorzata Bednarczyk 7

Wprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski 11

Rozdział I
Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk 19
1.1. Pojęcie przedsiębiorczości 19
1.2. Proces przedsiębiorczości 23
1.3. Typy przedsiębiorczości 26
Bibliografia 31

Rozdział II
Przedsiębiorczość organizacyjna 33
2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski 33
2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak 36
Bibliografia 42

Rozdział III
E-przedsiębiorczość 43
3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera 43
3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek 47
3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera 58
Bibliografia 74

Rozdział IV
Współczesny rynek turystyczny 77
4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk 77
4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska 80
4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka 111
4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? 135
Bibliografia 141

Rozdział V
Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska 145
5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki 145
5.2. Koncepcja marketingu-mix dla "hotelu 4*" w Krakowie 148
5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym 155
5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym 157
5.5. Budowa marki firmy turystycznej 162
Bibliografia 167

Rozdział VI
Planowanie i finanse w firmach turystycznych 169
6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik 169
6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik 180
Bibliografia 189

Rozdział VII
Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce 191
7.1. Franchising - Marek Świerad 191
7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski 198

7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk 202
7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk 205
Bibliografia 230

Rozdział VIII
Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej 235
8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek 235
8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak 250
Bibliografia 261

Załączniki 265

Dodaj do koszyka Przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.