Przedsi - Onepress

ISBN: 978-83-7193-838-2
stron: 151, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-30
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 8,57 zł (poprzednio: 13,60 zł)
Oszczędzasz: 37% (-5,03 zł)
Osoby które kupowały "Przedsi", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny - motywy i strategie działania w dobie pandemii COVID-19. Źródła, koncepcje, modele eBook -- spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1
Przedsiębiorca i jego rola w gospodarce
1.1. Przedsiębiorca jako adresat społecznej odpowiedzialności biznesu
1.2. Pojęcie przedsiębiorcy w ustawodawstwie polskim
1.3. Odpowiedzialność jako istotna cecha przedsiębiorczych działań
Rozdział 2
Rozwój prospołecznej działalności współczesnego przedsiębiorcy
2.1. Powstanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
2.2. Początki współczesnej roli odpowiedzialności przedsiębiorcy
2.3. Postulaty odpowiedzialności przedsiębiorcy w XXI wieku
Rozdział 3
Kształtowanie działań CSR przez współczesnego przedsiębiorcę
3.1. Pojęcie i teorie społecznej odpowiedzialności
3.2. Modelowe ujęcie działań przedsiębiorcy społecznie odpowiedzialnego
3.3. Strategie i motywy odpowiedzialności społecznej przedsiębiorcy
Rozdział 4
Prospołeczna działalność przedsiębiorcy w dobie pandemii COVID-19
4.1. Pandemia COVID-19
4.2. Działania przedsiębiorcze w dobie pandemii COVID-19
4.3. Znaczenie działań CSR w dobie pandemii COVID-19
Rozdział 5
Wpływ pandemii COVID-19 na prospołeczną działalność przedsiębiorcy – analiza empiryczna
5.1. Metodyka postępowania badawczego
5.1.1. Identyfikacja podmiotów badań
5.2. Wyniki badań empirycznych
5.2.1. Wpływ pandemii COVID-19 na działalność przedsiębiorcy
5.2.2. Przedsiębiorca społecznie odpowiedzialny w dobie pandemii COVID-19
5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, model przedsiębiorcy
społecznie odpowiedzialnego
Podsumowanie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Kwestionariusz ankiety