reklama - zainteresowany?

Przedsi - Onepress

Przedsi
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
ISBN: 978-83-7941-482-6
stron: 189, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,05 z艂 (poprzednio: 53,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,95 z艂)

Dodaj do koszyka Przedsi

Tagi: Ekonomia | Marketing

Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie tre

Dodaj do koszyka Przedsi

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Przedsi", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Przedsi

Spis tre艣ci

Przedsi臋biorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 9


Cz臋艣膰 I. Zarz膮dzanie marketingowe

1. Orientacja rynkowa - aspekty i potrzeba rozwoju w 艣rodowisku internetowym - Milleniusz W. Nowak 15
1.1. R贸偶ne koncepcje roli marketingu w zarz膮dzaniu przedsi臋biorstwem 15
1.2. Od koncepcji marketingowej do orientacji rynkowej 17
1.3. Aspekty orientacji rynkowej 18
1.4. Potrzeba rozwoju orientacji rynkowej w 艣rodowisku internetowym 20
Streszczenie/Summary 22
Bibliografia 23

2. Zarz膮dzanie do艣wiadczeniem klienta jako spos贸b podnoszenia warto艣ci oferty firmy w dynamicznym otoczeniu - Ilona Penc-Pietrzak 25
2.1. Istota i etapy zarz膮dzania do艣wiadczeniem klienta 26
2.2. Konkurowanie do艣wiadczeniem klienta w dynamicznym otoczeniu 31
2.3. Zalecenia praktyczne dla stosowania koncepcji CEM 33
Streszczenie/Summary 36
Bibliografia 37

3. Marketing personalny w kszta艂towaniu zaanga偶owania pracownik贸w - Monika Kowalska 39
3.1. Marketing personalny 39
3.1.1. Istota marketingu personalnego 39
3.1.2. Cele marketingu personalnego 40
3.2. Marketing personalny w kszta艂towaniu zaanga偶owania pracownik贸w 41
3.2.1. Zaanga偶owanie pracownik贸w 41
3.2.2. Narz臋dzia marketingu personalnego w kreowaniu zaanga偶owania pracownik贸w 44
3.3. Wybrane aspekty dzia艂a艅 w ramach marketingu personalnego na przyk艂adzie firm wyr贸偶nionych certyfikatem Top Employers 2014 47
Streszczenie/Summary 51
Bibliografia 52

4. The Focus of Marketing Strategies in Slovak and Dutch Enterprises - Jaroslav 膸a膹o, Miroslav O膷en谩拧 55
4.1. Approaches to Determining the Concept of Marketing Strategies 55
4.2. Creation Process of Marketing Strategy 56
4.3. Research Sample and Methodology 58
4.4. Results and Discussion 60
Summary/Streszczenie 66
Bibliography 68

5. Innowacje w praktykach marketingowych a wzrost konkurencyjnej pozycji przedsi臋biorstw TSL - Danuta Ruci艅ska 69
5.1. Innowacje w procesach rozwoju i wzrostu wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw 70
5.2. Innowacje marketingowe jako czynnik kszta艂towania konkurencyjnej pozycji przedsi臋biorstwa 72
5.3. Innowacje w na rynku i czynniki wzrostu konkurencyjnej pozycji przedsi臋biorstw TSL 74
5.4. Innowacje marketingowe jako czynnik tworzenia warto艣ci na europejskim rynku TSL 78
Streszczenie/Summary 82
Bibliografia 83

6. Innovation and SME Management: Price Discrimination - Zoia Kaira, Barney Raffi eld, Vasily Kayira 85
6.1. EU Policy and Small Business 85
6.2. Management as the Center of a Modern Society 88
6.3. Price Discrimination 89
6.3.1. The Goal of Differentiated Pricing 89
6.3.2. Concept of Price Discrimination 91
6.3.3. Optimization of SME's Profi t with Price Discrimination 91
6.3.4. Conditions of Price Discrimination Realization 93
Summary/Streszczenie 94
Bibliography 95

7. Model produktu turystycznego wyprowadzony z koncepcji strategii podstawowych M.E. Portera - Grzegorz Cieloch 97
7.1. Macierz strategii podstawowych M.E. Portera jako inspiracja dla modelu produktu 98
7.2. Struktura produktu turystycznego 102
Streszczenie/Summary 108
Bibliografia 109


Cz臋艣膰 II. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu

8. Czy spo艂ecznie odpowiedzialne post臋powanie mo偶e stanowi膰 trwa艂e 藕r贸d艂o przewagi konkurencyjnej? - Beata Wierzbicka 113
8.1. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu - koncepcja wsp贸艂pracy biznesu i spo艂ecze艅stwa w nowej globalnej przestrzeni gospodarczej 114
8.2. Zorientowanie na kontekst konkurencyjny przedsi臋biorstw prowadz膮cych spo艂ecznie odpowiedzialn膮 dzia艂alno艣膰 115
8.3. Kyosei - filozofia zarz膮dzania 艣cie偶k膮 spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci organizacji 117
8.4. Studium przypadku - dzia艂ania firmy Cisco Systems jako przyk艂ad aplikacji spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 120
Streszczenie/Summary 123
Bibliografia 124

9. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu w obszarze zatrudnienia - Wojciech Leo艅ski 125
9.1. Idea koncepcji spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 125
9.2. Rekrutacja i selekcja 127
9.3. Motywacja pracownik贸w 129
9.4. Ocenianie i zwalnianie pracownik贸w 132
Streszczenie/Summary 133
Bibliografia 134

10. Important Issues of CSR Strategy on the Example of Polish Agribusiness Enterprises - Marcin Ratajczak 135
10.1. Characteristics of the Studied Population 137
10.2. Selected Aspects of Agribusiness Enterprise Policy Towards CSR Strategy on the Example of SMEs in the Malopolska 140
Summary/Streszczenie 145
Bibliography 146

11. Korzy艣ci ekonomiczne i spo艂eczne wynikaj膮ce z wdra偶ania zasad CSR na przyk艂adzie polskich przedsi臋biorc贸w - Ewa Stawicka 147
11.1. Cel i metody 148
11.2. Rynek a spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 przedsi臋biorc贸w 149
11.3. Korzy艣ci ekonomiczne i spo艂eczne a spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 151
Streszczenie/Summary 156
Bibliografia 157

12. CSR - Between the Strategy and Market Requirements - Katarzyna Olejniczak 159
12.1. In the Light of Social Responsibility - Between the Strategy and Market Requirements 160
12.2. Between the Strategy and Market Requirements - the Research Results 163
12.2.1. The Empirical Research Method and the Characteristics of the Respondents 163
12.2.2. The Results of the Survey 164
Summary/Streszczenie 168
Bibliography 169

13. Zarz膮dzanie organizacjami w 艣wietle zr贸wnowa偶onego rozwoju - Ewa Go艂臋biowska 171
13.1. Wieloaspektowe podej艣cie do zr贸wnowa偶onego rozwoju 171
13.2. Istota zr贸wnowa偶onego rozwoju i zr贸wnowa偶onego zarz膮dzania Organizacjami 173
13.3. Zagro偶enia dla rozwoju organizacji i gospodarki 176
Streszczenie/Summary 178
Bibliografia 179

14. Terms for Money in British Slang - Magorzata Kowalczyk 181
14.1. Money in General 182
14.2. British Pounds and Pennies 183
14.3. Amount of Money 183
14.4. Cost of Money 185
14.5. Flow of Money 186
14.6. Special Kinds of Money 187
Summary/Streszczenie 188
Bibliography 188

Dodaj do koszyka Przedsi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.