Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku - Onepress

ISBN: 978-83-656-4878-5
stron: 114, Format: ebook
Data wydania: 2018-12-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,15 zł
Wielowątkowe studium funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach współczesnej gospodarki.
Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekście wyzwań, przed którymi stoją kierujący przedsiębiorstwami w XXI wieku. Autorki dokonały rozpoznania problemów i wyzwań pojawiających się przed przedsiębiorcami obecnie i w przyszłości. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba połączenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i niełatwych zagadnień w powiązane ze sobą treści.
Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku eBook -- spis treści
Wstęp
1. Decyzje finansowe i procesy dostosowawcze przedsiębiorstw jako wyraz adaptacji do współczesnego otoczenia
1.1. Współczesne otoczenie przedsiębiorstw
1.2. Decyzje finansowe przedsiębiorstw
1.3. Restrukturyzacja i procesy dostosowawcze przedsiębiorstw
2. Finansowanie przedsiębiorstw w erze ekonomii współdzielenia i ekonomii tłumu
2.1. Wprowadzenie
2.2. Współczesne otoczenie przedsiębiorstw – ekonomia współdzielenia i ekonomia tłumu
2.3. Interdyscyplinarny rozwój teorii finansów przedsiębiorstw
2.4. Finansowanie przedsiębiorstw w kontekście rozwoju fintechu
2.5. Alternatywne instrumenty finansowania działalności przedsiębiorstw
2.6. Modele, istota i rozwój crowdfundingu
3. Wiedza w aspekcie kreacji konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych i globalnym
3.1. Systematyzacja pojęć w zakresie stanowiącym przedmiot badań
3.2. Wiedza i jej rola w budowaniu potencjału konkurencyjnego współczesnych podmiotów gospodarczych na arenie międzynarodowej
3.3. Inne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych i globalnym
4. Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw
4.1. Podstawy terminologiczne w zakresie innowacji
4.2. Zarządzanie innowacjami w procesach rozwoju przedsiębiorstw
4.3. Znaczenie działalności innowacyjnej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynkach ponadnarodowych
5. Modele biznesowe przedsiębiorstw w gospodarce postindustrialnej
5.1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zmian w przedsiębiorstwach
5.2. Konsekwencje wynikające z cyfryzacji i serwicyzacji produkcji
5.3. Adaptacja modeli biznesowych do zachodzących zmian
5.4. Radykalne zmiany w modelach biznesowych
5.5. Spojrzenie na odnowę przedsiębiorstwa z punktu widzenia wartości organizacji
Bibliografia