reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania - Onepress

Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania
ebook
Autor: Magdalena Jasiniak
ISBN: 978-8-3796-9009-1
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2014-07-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,37 zł (poprzednio: 16,91 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,54 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

Tagi: Ekonomia | Giełda i inwestycje

 Po latach rozwoju gospodarki krajowej, transformacji ustrojowej i towarzyszącym im nieustającym procesom globalizacji naturalnym zjawiskiem stało się funkcjonowanie przedsiębiorstw krajowych i przedsiębiorstw zagranicznych w ramach tego samego rynku. Przedsiębiorstwa te działają zatem wśród niemalże takich samych uwarunkowań składających się na zewnętrzne bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa. Posiadają jednak różne możliwości pozyskiwania różnych zasobów, umiejętności zarządzania nimi oraz różne motywy postępowania, co wpływa na możliwość osiągania przez przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne rożnych efektów działalności.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

Spis treści

Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania eBook -- spis treści

Wstęp    7

Rozdział 1. Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych
w kraju goszczącym   11
1.1. Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych w otoczeniu dalszym kraju goszczącego   14
1.2. Powiązania krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw z otoczeniem bliższym kraju goszczącego   23
1.3. Wewnętrzne uwarunkowania rozwoju działalności przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych  33
1.4. Analiza relacji filie przedsiębiorstw zagranicznych – lokalne przedsiębiorstwa   39
1.5. Finansowanie działalności przedsiębiorstw krajowych i przedsiębiorstw zagranicznych   47
1.6. Podsumowanie   62

Rozdział 2. Analiza porównawcza efektów działalności przedsiębiorstw krajowych
i przedsiębiorstw zagranicznych w świetle badań literaturowych  65
2.1. Trudności związane z oceną efektów działania przedsiębiorstw zagranicznych   65
2.2. Efekty działania przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych – źródła przewag   70
2.3. Ocena działalności przedsiębiorstw krajowych i przedsiębiorstw zagranicznych   75
2.4. Podsumowanie   80

Rozdział 3. Analiza rozwoju przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych w Polsce na przykładzie województwa łódzkiego – studium przypadku  83
3.1. Atrakcyjność Polski i województwa łódzkiego jako miejsca lokalizacji inwestycji zagranicznych  83
3.2. Charakterystyka regionu łódzkiego   87
3.3. Charakterystyka przedsiębiorstw przemysłowych w regionie łódzkim   92
3.4. Podsumowanie   98

Rozdział 4. Efekty działalności przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych w sekcji przetwórstwa przemysłowego na przykładzie województwa łódzkiego   99
4.1. Metodyka przeprowadzonych badań   99
4.1.1. Cele i zakres badania ankietowego   99
4.1.2. Charakterystyka poszczególnych etapów badania, dobór próby i źródła pozyskania danych 101
4.2. Kierunki działania przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych w finansowym
i pozafinansowym obszarze działania 104
4.2.1. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw – badania ankietowe 104
4.2.2. Pozafinansowe efekty działania przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych 117
4.2.3. Finansowe efekty działalności krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw 142
4.2.4. Analiza relacji: działania podejmowane przez przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne a osiągane przez nie efekty 155
4.3. Podsumowanie 162
Zakończenie 165
Bibliografia 171
Spis tabel 178
Spis rysunków 180
Spis wykresów 181
 

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.