reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania - Onepress

Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania
ebook
Autor: Magdalena Jasiniak
ISBN: 978-8-3796-9009-1
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2014-07-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,37 zł (poprzednio: 16,91 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,54 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

Tagi: Ekonomia | Giełda i inwestycje

 Po latach rozwoju gospodarki krajowej, transformacji ustrojowej i towarzyszÄ…cym im nieustajÄ…cym procesom globalizacji naturalnym zjawiskiem staÅ‚o siÄ™ funkcjonowanie przedsiÄ™biorstw krajowych i przedsiÄ™biorstw zagranicznych w ramach tego samego rynku. PrzedsiÄ™biorstwa te dziaÅ‚ajÄ… zatem wÅ›ród niemalże takich samych uwarunkowaÅ„ skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na zewnÄ™trzne bliższe i dalsze otoczenie przedsiÄ™biorstwa. PosiadajÄ… jednak różne możliwoÅ›ci pozyskiwania różnych zasobów, umiejÄ™tnoÅ›ci zarzÄ…dzania nimi oraz różne motywy postÄ™powania, co wpÅ‚ywa na możliwość osiÄ…gania przez przedsiÄ™biorstwa krajowe i zagraniczne rożnych efektów dziaÅ‚alnoÅ›ci.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

Spis treści

Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania eBook -- spis treści

WstÄ™p    7

Rozdział 1. Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych
w kraju goszczÄ…cym   11
1.1. Uwarunkowania dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw krajowych i zagranicznych w otoczeniu dalszym kraju goszczÄ…cego   14
1.2. PowiÄ…zania krajowych i zagranicznych przedsiÄ™biorstw z otoczeniem bliższym kraju goszczÄ…cego   23
1.3. WewnÄ™trzne uwarunkowania rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw krajowych i zagranicznych  33
1.4. Analiza relacji filie przedsiÄ™biorstw zagranicznych – lokalne przedsiÄ™biorstwa   39
1.5. Finansowanie dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw krajowych i przedsiÄ™biorstw zagranicznych   47
1.6. Podsumowanie   62

RozdziaÅ‚ 2. Analiza porównawcza efektów dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw krajowych
i przedsiÄ™biorstw zagranicznych w Å›wietle badaÅ„ literaturowych  65
2.1. TrudnoÅ›ci zwiÄ…zane z ocenÄ… efektów dziaÅ‚ania przedsiÄ™biorstw zagranicznych   65
2.2. Efekty dziaÅ‚ania przedsiÄ™biorstw krajowych i zagranicznych – źródÅ‚a przewag   70
2.3. Ocena dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw krajowych i przedsiÄ™biorstw zagranicznych   75
2.4. Podsumowanie   80

RozdziaÅ‚ 3. Analiza rozwoju przedsiÄ™biorstw krajowych i zagranicznych w Polsce na przykÅ‚adzie województwa Å‚ódzkiego – studium przypadku  83
3.1. Atrakcyjność Polski i województwa Å‚ódzkiego jako miejsca lokalizacji inwestycji zagranicznych  83
3.2. Charakterystyka regionu Å‚ódzkiego   87
3.3. Charakterystyka przedsiÄ™biorstw przemysÅ‚owych w regionie Å‚ódzkim   92
3.4. Podsumowanie   98

RozdziaÅ‚ 4. Efekty dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw krajowych i zagranicznych w sekcji przetwórstwa przemysÅ‚owego na przykÅ‚adzie województwa Å‚ódzkiego   99
4.1. Metodyka przeprowadzonych badaÅ„   99
4.1.1. Cele i zakres badania ankietowego   99
4.1.2. Charakterystyka poszczególnych etapów badania, dobór próby i źródÅ‚a pozyskania danych 101
4.2. Kierunki działania przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych w finansowym
i pozafinansowym obszarze działania 104
4.2.1. Ogólna charakterystyka badanych przedsiÄ™biorstw – badania ankietowe 104
4.2.2. Pozafinansowe efekty działania przedsiębiorstw krajowych i zagranicznych 117
4.2.3. Finansowe efekty działalności krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw 142
4.2.4. Analiza relacji: działania podejmowane przez przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne a osiągane przez nie efekty 155
4.3. Podsumowanie 162
Zakończenie 165
Bibliografia 171
Spis tabel 178
Spis rysunków 180
Spis wykresów 181
 

Dodaj do koszyka Przedsiębiorstwa krajowe i zagraniczne w Polsce. Warunki i efekty działania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.