Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem - Onepress
ISBN: 978-83796-9730-4
stron: 194, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 22,41 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,91 zł)
Monografia dotyczy kluczowych problemów zwiÄ…zanych zarówno z rozwojem przedsiÄ™biorczoÅ›ci, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarzÄ…dzaniu przedsiÄ™biorstwem. Zawarto w niej wyniki badaÅ„ autorów z różnych oÅ›rodków naukowych, które odnoszÄ… siÄ™ do analizy wielu czynników wpÅ‚ywajÄ…cych na kreowanie przedsiÄ™biorczoÅ›ci, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarzÄ…dzaniu współczesnymi przedsiÄ™biorstwami, funkcjonujÄ…cymi w warunkach zmiennego i niestabilnego otoczenia. Wskazano przyczyny i konsekwencje podejmowania decyzji o znaczeniu strategicznym dla współczesnych przedsiÄ™biorstw. W sposób interdyscyplinarny ujÄ™to ustanawianie zastawu na papierach wartoÅ›ciowych w polskich realiach gospodarczych w powiÄ…zaniu z bezpieczeÅ„stwem finansowym przedsiÄ™biorstwa. Przedstawiono zarówno główne motywy podejmowania dziaÅ‚aÅ„ przedsiÄ™biorczych w Europie, jak i znaczÄ…cÄ… dywersyfikacjÄ™ dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw sektora TSL, która ma miejsce szczególnie poza sekcjÄ… „Transport i gospodarka magazynowa”. Opisano też m.in. szeroko rozumiane problemy efektywnoÅ›ci relacji w sieci, bÄ™dÄ…ce źródÅ‚em wartoÅ›ci współczesnych przedsiÄ™biorstw dziaÅ‚ajÄ…cych w sieciach różnorodnych powiÄ…zaÅ„. Analiza ta odnosi siÄ™ przede wszystkim do diagnozy efektów pÅ‚ynÄ…cych ze współpracy organizacji w ramach sieci partnerskich oraz komponentów zdolnoÅ›ci sieciowych oraz warunków niezbÄ™dnych dla wzrostu skutecznoÅ›ci kooperacji miÄ™dzy organizacjami.
Osoby które kupowały "Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)