reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka - Onepress

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka
ebook
Autor: Renata Lisowska, Jarosław Ropęga
ISBN: 978-8-3808-8135-8
stron: 684, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,40 zł (poprzednio: 29,88 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Mała firma | Zarządzanie

Książka prezentuje wiedzę na temat zasobów niezbędnych do powstania nowych firm, ich wzrostu i rozwoju. Jej istotną zaletą jest odwoływanie się zarówno do teorii, jak i praktyki gospodarczej. W poszczególnych rozdziałach daje się zauważyć logiczne ustrukturyzowanie treści, obejmujące: wprowadzenie, definiowanie pojęć i przyjmowanie klasyfikacji, odwołania do aktualnego stanu badań oraz przykłady praktyczne. Rozważania są podsumowywane ćwiczeniami i/lub pytaniami kontrolnymi. Taka struktura doskonale odpowiada wymogom nowoczesnego podręcznika.
Publikacja wyróżnia się na tle innych m.in. całościowym ujęciem zagadnień związanych z przedsiębiorczością oraz zarządzaniem małymi i średnimi firmami. Może służyć zarówno jako podręcznik akademicki (na kierunkach studiów związanych z naukami o zarządzaniu, ekonomią czy finansami), jak i źródło wiedzy dla praktyków na temat rozpoczynania oraz kontynuowania działalności gospodarczej, a także kształtowania postaw przedsiębiorczych.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

Spis treści

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka eBook -- spis treści

Wstęp (Renata Lisowska, Jarosław Ropęga) 7

RozdziaÅ‚ 1. PrzedsiÄ™biorczość. Zagadnienia ogólne (JarosÅ‚aw RopÄ™ga) 13
Rozdział 2. Specyfika funkcjonowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (Renata Lisowska) 47
RozdziaÅ‚ 3. Rozwój kompetencji przedsiÄ™biorczych (Katarzyna Januszkiewicz, Tomasz Czapla) 73
Rozdział 4. Prawne aspekty i procedury formalno-prawne uruchomienia działalności gospodarczej (Sybilla Graczyk) 93
Rozdział 5. Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw (Ewa Walińska, Sławomir Jędrzejewski) 129
Rozdział 6. Zarządzanie podatkami w małych i średnich przedsiębiorstwach (Jacek Kalinowski) 181
Rozdział 7. Ocena sytuacji finansowej małego i średniego przedsiębiorstwa (Jacek Gad) 235
RozdziaÅ‚ 8. Wycena akcji i udziaÅ‚ów MSP (Grzegorz Urbanek) 255
Rozdział 9. Zarządzanie strategiczne w małych i średnich przedsiębiorstwach (Zbigniew Matyjas) 291
Rozdział 10. Modele biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw (Robert Kozielski) 319
Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi w małych i średnich przedsiębiorstwach (Joanna Cewińska, Katarzyna Wojtaszczyk) 351
Rozdział 12. Innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach (Magdalena Ratalewska, Edward Stawasz) 387
RozdziaÅ‚ 13. Inwestycje w maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstwach (Jerzy RóżaÅ„ski, Dorota StarzyÅ„ska) 423
Rozdział 14. Transfer technologii w małym i średnim przedsiębiorstwie (Dariusz M. Trzmielak) 453
Rozdział 15. Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach (Małgorzata Grzegorczyk, Magdalena Ratalewska) 491
Rozdział 16. Logistyka w małych i średnich przedsiębiorstwach (Joanna Piorunowska-Kokoszko) 515
Rozdział 17. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Internecie (Małgorzata Grzegorczyk, Magdalena Ratalewska) 557
Rozdział 18. Ekspansja międzynarodowa małych i średnich przedsiębiorstw (Wojciech Popczyk) 585
RozdziaÅ‚ 19. ZewnÄ™trzne źródÅ‚a finansowania maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw (PaweÅ‚ GÅ‚odek, Magdalena WiÅ›niewska) 621
Rozdział 20. Instytucjonalne otoczenie biznesu (Monika Fabińska) 653

Autorzy 683

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.