reklama - zainteresowany?

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka - Onepress

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka
ebook
Autor: Renata Lisowska, Jarosław Ropęga
ISBN: 978-8-3808-8135-8
stron: 684, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,40 zł (poprzednio: 29,88 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Mała firma | Zarządzanie

Książka prezentuje wiedzę na temat zasobów niezbędnych do powstania nowych firm, ich wzrostu i rozwoju. Jej istotną zaletą jest odwoływanie się zarówno do teorii, jak i praktyki gospodarczej. W poszczególnych rozdziałach daje się zauważyć logiczne ustrukturyzowanie treści, obejmujące: wprowadzenie, definiowanie pojęć i przyjmowanie klasyfikacji, odwołania do aktualnego stanu badań oraz przykłady praktyczne. Rozważania są podsumowywane ćwiczeniami i/lub pytaniami kontrolnymi. Taka struktura doskonale odpowiada wymogom nowoczesnego podręcznika.
Publikacja wyróżnia się na tle innych m.in. całościowym ujęciem zagadnień związanych z przedsiębiorczością oraz zarządzaniem małymi i średnimi firmami. Może służyć zarówno jako podręcznik akademicki (na kierunkach studiów związanych z naukami o zarządzaniu, ekonomią czy finansami), jak i źródło wiedzy dla praktyków na temat rozpoczynania oraz kontynuowania działalności gospodarczej, a także kształtowania postaw przedsiębiorczych.

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.