Przełomowe innowacje - Onepress
TÅ‚umaczenie: Simbierowicz Hanna
ISBN: 978-8-3011-6279-5
stron: 328, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,87 zł (poprzednio: 43,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,02 zł)
SÄ… takie czasy, kiedy nie należy sÅ‚uchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać maÅ‚ych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguÅ‚, które menedżerowie mogÄ… wykorzystać do oceny, kiedy należy siÄ™ trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarzÄ…dzania, a kiedy bardziej odpowiednie sÄ… zasady alternatywne.
(Z Wprowadzenia)
NajwiÄ™kszÄ… wartoÅ›ciÄ… książki jest ukazanie bÅ‚Ä™dnego koÅ‚a, w którym tkwiÄ… przedsiÄ™biorstwa. StajÄ… siÄ™ one zakÅ‚adnikami jednej z gÅ‚ównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. StosujÄ…c tÄ™ zasadÄ™, w pewnym uproszczeniu, przedsiÄ™biorstwa robiÄ… tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczajÄ… Å›rodków na dziaÅ‚ania, które nie sÄ… w danym momencie pożądane przez klienta. [...] W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakÅ‚ócajÄ…ca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy Å‚aÅ„cuch wartoÅ›ci, w którym bÄ™dÄ… obowiÄ…zywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.
(Z Przedmowy do wydania polskiego)
Książka adresowana jest do:
- wyższej i Å›redniej kadry menedżerskiej, w szczególnoÅ›ci osób kierujÄ…cych dziaÅ‚ami badaÅ„ i rozwoju (B+R),
- sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleÅ„ z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjnoÅ›ci,
- studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
- przedsiÄ™biorców.
Osoby które kupowały "Przełomowe innowacje", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)