Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Onepress
ISBN: 978-83-7941-479-6
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 41,65 z艂 (poprzednio: 49,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,35 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a 76,67 z艂, (6,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji eBook -- spis tre艣ci
Wprowadzenie 5
Rozdzia艂 1
Przyczyny zmian w funkcjonowaniu gie艂dy papier贸w warto艣ciowych w erze gospodarki globalnej - Alina Gorczy艅ska-Dybek 7
1.1. Istota zmian w gospodarce globalnej 7
1.2. Globalizacja rynk贸w finansowych jako przes艂anka zmian dzia艂alno艣ci gie艂d papier贸w warto艣ciowych 12
1.3. Tradycyjna organizacja gie艂dy papier贸w warto艣ciowych 17
1.4. Zmiany w dzia艂alno艣ci gie艂d papier贸w warto艣ciowych jako wynik przemian w gospodarce globalnej 19
1.5. Konsekwencje zmian zasad funkcjonowania gie艂d papier贸w warto艣ciowych 23
Rozdzia艂 2
Prorynkowe zmiany w funkcjonowaniu gie艂dy papier贸w warto艣ciowych - Alina Gorczy艅ska-Dybek 25
2.1. Istota i funkcje gie艂dy papier贸w warto艣ciowych w klasycznym uj臋ciu 25
2.2. Charakterystyka dzia艂alno艣ci gie艂dy papier贸w warto艣ciowych jako przedsi臋biorstwa 27
2.3. Istota orientacji rynkowej gie艂d papier贸w warto艣ciowych 29
2.4. Orientacja rynkowa a korzy艣ci dla gie艂d papier贸w warto艣ciowych 32
2.5. Przegl膮d prorynkowych dzia艂a艅 wybranych gie艂d papier贸w warto艣ciowych na 艣wiecie 34
2.6. Gie艂da Papier贸w Warto艣ciowych w Warszawie w pozyskiwaniu klienta 41
Rozdzia艂 3
Prorynkowa orientacja dzia艂alno艣ci bank贸w w erze informacji - Danuta Szwajca 45
3.1. Przyczyny i etapy rozwoju orientacji prorynkowej w bankach 45
3.2. Czynniki decyduj膮ce o specyfice dzia艂alno艣ci marketingowej w bankach 50
3.3. Struktura marketingu-mix 56
3.4. Ekspansja bankowo艣ci elektronicznej 63
Rozdzia艂 4
Budowanie wizerunku wsp贸艂czesnego banku na przyk艂adzie PKO BP S.A. - Danuta Szwajca 69
4.1. Znaczenie wizerunku w dzia艂alno艣ci banku 69
4.2. Proces kszta艂towania po偶膮danego wizerunku 78
4.3. Wizualne instrumenty kszta艂towania wizerunku 83
4.4. Pozawizualne instrumenty kszta艂towania wizerunku 89
4.5. Identyfikacja wizerunku wybranego banku na podstawie wynik贸w bada艅 97
Rozdzia艂 5
Marketing relacji w procesie pomna偶ania kapita艂u banku - Wies艂awa Caputa 113
5.1. Strategiczna reorganizacja rynkowa jako warunek trwania i rozwoju banku 113
5.2. Warto艣膰 klienta jako fundament kreowania warto艣ci banku 114
5.3. Kapita艂 klienta w kreowaniu warto艣ci bank贸w 120
5.4. Marketing relacji w budowaniu kapita艂u klient贸w i kreowaniu warto艣ci banku 124
Rozdzia艂 6
Relacje w procesie kreowania kapita艂u klient贸w banku - wyniki bada艅 - Wies艂awa Caputa 131
6.1. Relacja jako 藕r贸d艂o warto艣ci klienta 131
6.2. Proces kreowania lojalno艣ci klient贸w 133
6.3. Deklarowana lojalno艣膰 klienta a jego zachowania nabywcze - wyniki bada艅 137
6.4. Percepcja charakteru relacji po stronie klienta i jej wp艂yw na warto艣膰 banku 144
Bibliografia 151