Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji - Onepress

ISBN: 978-83-7941-479-6
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,65 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,35 zł)
Osoby które kupowały "Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji eBook -- spis treści
Wprowadzenie 5
Rozdział 1
Przyczyny zmian w funkcjonowaniu giełdy papierów wartościowych w erze gospodarki globalnej - Alina Gorczyńska-Dybek 7
1.1. Istota zmian w gospodarce globalnej 7
1.2. Globalizacja rynków finansowych jako przesłanka zmian działalności giełd papierów wartościowych 12
1.3. Tradycyjna organizacja giełdy papierów wartościowych 17
1.4. Zmiany w działalności giełd papierów wartościowych jako wynik przemian w gospodarce globalnej 19
1.5. Konsekwencje zmian zasad funkcjonowania giełd papierów wartościowych 23
Rozdział 2
Prorynkowe zmiany w funkcjonowaniu giełdy papierów wartościowych - Alina Gorczyńska-Dybek 25
2.1. Istota i funkcje giełdy papierów wartościowych w klasycznym ujęciu 25
2.2. Charakterystyka działalności giełdy papierów wartościowych jako przedsiębiorstwa 27
2.3. Istota orientacji rynkowej giełd papierów wartościowych 29
2.4. Orientacja rynkowa a korzyści dla giełd papierów wartościowych 32
2.5. Przegląd prorynkowych działań wybranych giełd papierów wartościowych na świecie 34
2.6. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie w pozyskiwaniu klienta 41
Rozdział 3
Prorynkowa orientacja działalności banków w erze informacji - Danuta Szwajca 45
3.1. Przyczyny i etapy rozwoju orientacji prorynkowej w bankach 45
3.2. Czynniki decydujące o specyfice działalności marketingowej w bankach 50
3.3. Struktura marketingu-mix 56
3.4. Ekspansja bankowości elektronicznej 63
Rozdział 4
Budowanie wizerunku współczesnego banku na przykładzie PKO BP S.A. - Danuta Szwajca 69
4.1. Znaczenie wizerunku w działalności banku 69
4.2. Proces kształtowania pożądanego wizerunku 78
4.3. Wizualne instrumenty kształtowania wizerunku 83
4.4. Pozawizualne instrumenty kształtowania wizerunku 89
4.5. Identyfikacja wizerunku wybranego banku na podstawie wyników badań 97
Rozdział 5
Marketing relacji w procesie pomnażania kapitału banku - Wiesława Caputa 113
5.1. Strategiczna reorganizacja rynkowa jako warunek trwania i rozwoju banku 113
5.2. Wartość klienta jako fundament kreowania wartości banku 114
5.3. Kapitał klienta w kreowaniu wartości banków 120
5.4. Marketing relacji w budowaniu kapitału klientów i kreowaniu wartości banku 124
Rozdział 6
Relacje w procesie kreowania kapitału klientów banku - wyniki badań - Wiesława Caputa 131
6.1. Relacja jako źródło wartości klienta 131
6.2. Proces kreowania lojalności klientów 133
6.3. Deklarowana lojalność klienta a jego zachowania nabywcze - wyniki badań 137
6.4. Percepcja charakteru relacji po stronie klienta i jej wpływ na wartość banku 144
Bibliografia 151