Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD - Onepress
ISBN: 978-8-3264-1467-1
stron: 492, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 239,14 zł (poprzednio: 278,07 zł)
Oszczędzasz: 14% (-38,93 zł)
Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy.
Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:
- opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści
- informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów
- tematy do dyskusji
- arkusze dla uczestników
- scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról
- plansze do wyświetlania.
Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.
Osoby które kupowały "Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD", wybierały także:
- Power BI Desktop. Kurs video. Wykorzystanie narzędzia w analizie i wizualizacji danych 348,96 zł, (87,24 zł -75%)
- Analiza danych w Tableau. Kurs video. Podstawy pracy analityka 249,00 zł, (74,70 zł -70%)
- Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone 37,00 zł, (18,50 zł -50%)