reklama - zainteresowany?

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD - Onepress

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD
Autor: Gee Jeff, Gee Val
ISBN: 978-8-3264-1467-1
stron: 492, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 239,14 zł (poprzednio: 278,07 zł)
Oszczędzasz: 14% (-38,93 zł)

Dodaj do koszyka Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD

Tagi: Multimedialne szkolenia | Obsługa klienta

Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy.

Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:
- opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści
- informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów
- tematy do dyskusji
- arkusze dla uczestników
- scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról
- plansze do wyświetlania.

Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.



Dodaj do koszyka Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD

 

Osoby które kupowały "Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD", wybierały także:

  • Power BI Desktop. Kurs video. Wykorzystanie narzÄ™dzia w analizie i wizualizacji danych
  • Analiza danych w Tableau. Kurs video. Podstawy pracy analityka
  • Mówca doskonaÅ‚y. WystÄ…pienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone
  • Tajniki wystÄ…pieÅ„ publicznych. 101 porad dla prezenterów
  • Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego + CD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.