Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych - Onepress

ISBN: 978-83-787-5124-3
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,00 zł (poprzednio: 30,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,00 zł)
Celem badań zawartych w publikacji była analiza procesów kreowania wartości w heterarchicznych organizacjach sieciowych. W pierwszym rozdziale zidentyfikowano elementy, atrybuty i zadania sieciowego modelu biznesu. W drugim rozdziale scharakteryzowano procesy tworzenia relacji kompetencyjnych między partnerami sieciowymi. Trzeci rozdział zawiera analizę zasad pozyskiwania, utrzymywania i intensyfikowania relacji w ramach portfela klientów organizacji sieciowej. Czwarty rozdział identyfikuje wyznaczniki efektywności procesów tworzenia wartości przez organizacje sieciowe. Ostatni rozdział poświęcono wykorzystaniu właściwości organizacji sieciowej w kreowaniu wartości. ISBN 978-83-7875-124-3, s. 230, praca naukowa.
Osoby które kupowały "Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych eBook -- spis treści
WPROWADZENIE 7 1. ORGANIZACJA SIECIOWA JAKO MODEL BIZNESU (Włodzimierz Rudny) 11 1.1. Interpretacja specyfiki sieciowego modelu i jego kluczowych elementów 11 1.2. Sieć jako źródło zasobów 30 1.3. Dynamika zasobów wiedzy w sieci 32 1.4. Zarządzanie w organizacji sieciowej 42 2. RELACJE W ORGANIZACJACH SIECIOWYCH (Anna Kwiecień) 48 2.1. Relacje jako element struktur sieciowych 48 2.2. Intencje tworzenia relacji 58 2.3. Zaufanie a relacje kompetencyjne 62 2.4. Zarzadzanie relacjami w sieci 72 3. KLIENT ORGANIZACJI SIECIOWEJ (Katarzyna Żak) 80 3.1. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta organizacji sieciowej 80 3.2. Determinanty budowania relacji z klientem 90 3.3. Komunikacja sprzedawcy z nabywcą w otoczeniu sieciowym 106 3.4. Zarządzanie portfelem klientów 115 3.5. Globalizacja relacji sieci z klientami i jej skutki 127 4. ZDOLNOŚĆ SIECIOWA JAKO MIARA WARTOŚCI SIECI (Paweł Kosiń) 136 4.1. Zdolność sieciowa i jej wyznaczniki 136 4.2. Przewaga konkurencyjna organizacji sieciowej 141 4.3. Granice sieci a zdolność sieciowa (współautor Włodzimierz Rudny) 145 4.4. Koszty transakcyjne organizacji sieciowej 152 4.5. Intensywność związków sieciowych 159 4.6. Mierniki efektywności działalności w sieci 165 5. WYKORZYSTANIE WŁAŚCIWOŚCI ORGANIZACJI SIECIOWEJ W KREOWANIU WARTOŚCI (Barbara Woźniak-Sobczak) 177 5.1. Architektura biznesu jako nośnik stymulatorów tworzenia wartości w organizacji sieciowej 177 5.2. Rentowe korzyści funkcjonowania w organizacji sieciowej 190 5.3. Determinanty apropriacji wartości w organizacji sieciowej 198 5.4. Siły destrukcji tworzenia wartości w przestrzeni sieciowej 200 PODSUMOWANIE 207 BIBLIOGRAFIA 211 SPIS RYSUNKÓW 227 SPIS TABEL