reklama - zainteresowany?

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument - Onepress

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument
ebook
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7941-640-0
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 51,85 z艂 (poprzednio: 60,29 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-8,44 z艂)

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

Tagi: Ekonomia | Sprzeda

"Oddawana do r

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

Spis tre艣ci

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument贸w w kontek艣cie medi贸w spo艂eczno艣ciowych eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 7
Cele, hipotezy 8
Struktura rozprawy 12

Rozdzia艂 1
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowa艅 e-konsument贸w 13
1.1. Ewolucja zachowa艅 konsument贸w w e-konsument贸w 13
1.2. Dynamika dost臋pu do Internetu oraz dzia艂ania informacyjno-komunikacyjne internaut贸w 21
1.3. E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych 32
1.4. Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsument贸w 37
1.5. Wirtualne spo艂eczno艣ci e-konsument贸w 42

Rozdzia艂 2
Media spo艂eczno艣ciowe jako przestrze艅 nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsument贸w 49
2.1. Media spo艂eczno艣ciowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia 49
2.2. Portale spo艂eczno艣ciowe jako obszary aktywno艣ci informacyjnej e-konsument贸w 55
2.3. Blogi, fora opiniotw贸rcze i wirtualne 艣wiaty jako przestrzenie opiniotw贸rcze 62
2.4. Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach spo艂eczno艣ciowych 73
2.4.1. Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsument贸w 73
2.5. Rzeczywisto艣膰 rozszerzona jako narz臋dzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem 79

Rozdzia艂 3
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e?konsument贸w - w 艣wietle wynik贸w bada艅 ilo艣ciowych i jako艣ciowych 85
3.1. Metodyka bada艅 empirycznych 85
3.1.1. Metodyka badania ilo艣ciowego 86
3.1.2. Metodyka badania jako艣ciowego 88
3.2. Struktura asortymentowa koszyka zakup贸w e-konsument贸w i miejsce dokonywania zakupu 89
3.2.1. Aktywno艣膰 zakupowa e-konsument贸w - por贸wnanie generacji X i Y 95
3.3. Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument贸w 101
3.3.1. Miejsca zakupu produktu a 藕r贸d艂a informacji 101
3.3.2. Miejsca zakupu produktu a 藕r贸d艂a informacji - por贸wnanie generacji X i Y 107
3.4. Identyfikacja czynnik贸w wp艂ywaj膮cych na decyzje zakupowe e-konsument贸w 112
3.4.1. Zachowania e-konsument贸w w procesie zakupu - uj臋cie og贸lne 112
3.4.2. Zachowania konsument贸w dokonuj膮cych zakupu w spos贸b tradycyjny i internetowy - por贸wnanie generacji X i Y 119

Rozdzia艂 4
Media spo艂eczno艣ciowe i ich wp艂yw na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument贸w 125
4.1. E-konsumenci jako u偶ytkownicy medi贸w spo艂eczno艣ciowych 125
4.2. Aktywno艣膰 u偶ytkownik贸w Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny 129
4.3. Media spo艂eczno艣ciowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsument贸w 134
4.3.1. Rola medi贸w spo艂eczno艣ciowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta 134
4.3.2. Rola medi贸w spo艂eczno艣ciowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - por贸wnanie generacji X i Y 141
4.4. Wp艂yw portalu spo艂eczno艣ciowego Facebook na proces zakupu 148
4.4.1. Wp艂yw portalu Facebook na proces zakupu 148
4.4.2. Portal spo艂eczno艣ciowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y 149

Rozdzia艂 5
Proces zakupu w Internecie - uj臋cie modelowe 157
5.1. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wp艂ywem medi贸w spo艂eczno艣ciowych - model 157
5.2. Proces zakupu produkt贸w w Internecie a media spo艂eczno艣ciowe - model por贸wnawczy generacji X i Y 168

Zako艅czenie 175

Za艂膮czniki 179
Za艂膮cznik 1. Kwestionariusz ankietowy 179
Za艂膮cznik Z2. Zestawienie respondent贸w bior膮cych udzia艂 w badaniu ilo艣ciowym 187
Za艂膮cznik Z3. Kwestionariusz wywiadu 189

Bibliografia 191
Spis tabel 199
Spis rysunk贸w 201

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.