reklama - zainteresowany?

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument - Onepress

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument
ebook
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7941-640-0
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,85 zł (poprzednio: 60,29 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,44 zł)

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

Tagi: Ekonomia | Sprzeda

"Oddawana do r

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

 

Osoby które kupowały "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

Spis treści

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsument

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.