Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Onepress
ISBN: 978-83-7941-640-0
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,02 zł (poprzednio: 60,27 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,25 zł)
"Oddawana do rÄ…k Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekÅ›cie mediów spoÅ‚ecznoÅ›cioÂwych ma szczególnÄ… wartość w zwiÄ…zku z dokonujÄ…cymi siÄ™ przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwÅ‚aszcza rozwojem Internetu i technologii inforÂmacyjnych.
KluczowÄ… rolÄ™ w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje siÄ™ głównym czynnikiem decydujÄ…cym o sukcesie rynÂkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzÄ… z bezpoÅ›rednich badaÅ„ autorki i można je uznać za pionierskie. DotyczyÅ‚y one e-konsumentów w ujÄ™ciu ogólnym oraz z podziaÅ‚em na e-konsuÂmentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce sÄ… udanÄ… próbÄ… poÅ‚Ä…czenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. WyznaczajÄ… także dalsze kierunki badaÅ„. PoleÂcam lekturÄ™ książki Å›rodowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela StyÅ›
Osoby które kupowały "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)