reklama - zainteresowany?

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Onepress

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
ebook
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7941-640-0
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,02 zł (poprzednio: 60,27 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,25 zł)

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

"Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela StyÅ›

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.