reklama - zainteresowany?

Problemy rozwojowe i powiązania gospodarcze w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań - Onepress

Problemy rozwojowe  i powiązania gospodarcze  w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań
ebook
Autor: Tadeusz Sporek, Sylwia Talar
ISBN: 978-83-787-5241-7
stron: 188, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Problemy rozwojowe  i powiązania gospodarcze  w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań

Tagi: Ekonomia

Monografia koncentruje się na zagadnieniach bardzo istotnych z punktu widzenia zmian zachodzących w sferze międzynarodowych stosunków ekonomicznych oraz międzynarodowej pozycji polskiej gospodarki. Poszczególne rozdziały zawierają wybrane analizy i wyniki badań odnoszące się w szczególności do problematyki rynków wschodzących i krajów rozwijających się, różnych aspektów międzynarodowej konkurencyjności polskiej gospodarki oraz specyficznych zagadnień dotyczących międzynarodowych stosunków kapitałowo-finansowych. Postępująca internacjonalizacja życia gospodarczego w warunkach niestabilności gospodarki światowej przyciąga uwagę wielu badaczy, którzy próbują zrozumieć tę nową rzeczywistość, opisać ją i odkryć nowe zależności w niej występujące. Próbkę tych prac można znaleźć w niniejszej publikacji.

Dodaj do koszyka Problemy rozwojowe  i powiązania gospodarcze  w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań

 

Osoby które kupowały "Problemy rozwojowe i powiązania gospodarcze w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Problemy rozwojowe  i powiązania gospodarcze  w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań

Spis treści

Dodaj do koszyka Problemy rozwojowe  i powiązania gospodarcze  w wymiarze międzynarodowym. Wyniki wybranych badań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.