reklama - zainteresowany?

Private Banking - marketing, jako - Onepress

Private Banking - marketing, jako
ebook
Autor: Dorota Bednarska-Olejniczak
ISBN: 978-83-7941-470-3
stron: 263, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,25 zł (poprzednio: 65,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-9,75 zł)

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

Tagi: Ekonomia

Private banking - bankowo

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

 

Osoby które kupowały "Private Banking - marketing, jako", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

Spis treści

Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż eBook -- spis treści

 

Wprowadzenie 5

Rozdział 1

Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych jako obszar działalności banków 7

1.1. Istota i cechy private banking i personal banking 7

1.2. Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych - geneza i obecna sytuacja na świecie 24

1.3. Private banking i personal banking w Polsce 35

1.4. Rodzaje i specyfika usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce i na świecie 44

1.5. Segmentacja zamożnych klientów indywidualnych jako podstawa kształtowania oferty bankowej 51

1.6. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking 59

1.7. Komunikacja marketingowa w obszarze private banking 65

Rozdział 2

Kształtowanie jakości usług jako istotny element marketingu bankowego 71

2.1. Jakość w ujęciu marketingowym 71

2.2. Jakość w usługach i jej znaczenie dla banku 83

2.3. Jakość usług a satysfakcja i lojalność klientów banku 115

2.4. Zarządzanie jakością w banku - charakterystyka wybranych koncepcji 135

Rozdział 3

Jakość private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych i ich doradców (wyniki badań bezpośrednich) 169

3.1. Metody i techniki badania jakości usług 169

3.2. Opis procedury badawczej 184

3.3. Ocena jakości usług private banking w opiniach zamożnych klientów indywidualnych - wyniki badań 192

3.4. Ocena jakości usług private banking - opinie osobistych doradców klientów - wyniki badań 218

3.5. Koncepcja doskonalenia jakości usług bankowych oferowanych zamożnym klientom indywidualnym w Polsce - rekomendacje 226

Zakończenie 241

Bibliografia 245

Załączniki 257

 

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.