reklama - zainteresowany?

Private Banking - marketing, jako - Onepress

Private Banking - marketing, jako
ebook
Autor: Dorota Bednarska-Olejniczak
ISBN: 978-83-7941-470-3
stron: 263, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

Tagi: Ekonomia

Private banking - bankowo

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Private Banking - marketing, jako", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

Spis tre艣ci

Private Banking - marketing, jako艣膰, sprzeda偶 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 5

Rozdzia艂 1

Bankowo艣膰 dla zamo偶nych klient贸w indywidualnych jako obszar dzia艂alno艣ci bank贸w 7

1.1. Istota i cechy private banking i personal banking 7

1.2. Bankowo艣膰 dla zamo偶nych klient贸w indywidualnych - geneza i obecna sytuacja na 艣wiecie 24

1.3. Private banking i personal banking w Polsce 35

1.4. Rodzaje i specyfika us艂ug bankowych oferowanych zamo偶nym klientom indywidualnym w Polsce i na 艣wiecie 44

1.5. Segmentacja zamo偶nych klient贸w indywidualnych jako podstawa kszta艂towania oferty bankowej 51

1.6. Rola marketingu w pozyskiwaniu klient贸w private banking 59

1.7. Komunikacja marketingowa w obszarze private banking 65

Rozdzia艂 2

Kszta艂towanie jako艣ci us艂ug jako istotny element marketingu bankowego 71

2.1. Jako艣膰 w uj臋ciu marketingowym 71

2.2. Jako艣膰 w us艂ugach i jej znaczenie dla banku 83

2.3. Jako艣膰 us艂ug a satysfakcja i lojalno艣膰 klient贸w banku 115

2.4. Zarz膮dzanie jako艣ci膮 w banku - charakterystyka wybranych koncepcji 135

Rozdzia艂 3

Jako艣膰 private banking w opiniach zamo偶nych klient贸w indywidualnych i ich doradc贸w (wyniki bada艅 bezpo艣rednich) 169

3.1. Metody i techniki badania jako艣ci us艂ug 169

3.2. Opis procedury badawczej 184

3.3. Ocena jako艣ci us艂ug private banking w opiniach zamo偶nych klient贸w indywidualnych - wyniki bada艅 192

3.4. Ocena jako艣ci us艂ug private banking - opinie osobistych doradc贸w klient贸w - wyniki bada艅 218

3.5. Koncepcja doskonalenia jako艣ci us艂ug bankowych oferowanych zamo偶nym klientom indywidualnym w Polsce - rekomendacje 226

Zako艅czenie 241

Bibliografia 245

Za艂膮czniki 257

Dodaj do koszyka Private Banking - marketing, jako

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.