reklama - zainteresowany?

Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia - Onepress

Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia
ebook
Autor: red. Rafał Cekiera, red. Urszula Swadźba, red. Monika Żak
ISBN: 978-8-3801-2916-0
stron: 384, Format: ebook
Data wydania: 2017-08-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,76 zł (poprzednio: 47,85 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,09 zł)

Dodaj do koszyka Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

Tagi: Ekonomia | Finanse

Poziom a także przebieg rozwoju gospodarczego i społecznego jest determinowany wieloma różnorakimi czynnikami, m.in. stanem rozwoju technologicznego czy też świadomością społeczną, którą współtworzy wiedza ekonomiczna młodego pokolenia, traktowana jako sposób myślenia i odnoszenia się młodych do rzeczywistości gospodarczej. Rozumienie procesów ekonomicznych, system wartości i aspiracje ekonomiczne, praca i przedsiębiorczość, stosunek do własności, stosunek do pieniędzy i oszczędzania, konsumpcja, determinanty sukcesu życiowego, to czynniki konstytuujące świadomość ekonomiczną.


Żyjąc w konkretnej rzeczywistości, młodzi ludzie nabywają wiedzy o otaczających ich procesach ekonomicznych. Wpływ na to mają zarówno czynniki zewnętrzne (zdarzenia i zjawiska ekonomiczne zachodzące w danym państwie i na świecie), jak i czynniki wewnętrzne: proces socjalizacji w rodzinie, obserwacja najbliższego otoczenia, podejmowanie codziennych decyzji ekonomicznych. W ten sposób kształtują się postawy, wartości i wiedza pokolenia, które w przyszłości będzie budowało gospodarkę.
Problemy te były przedmiotem wieloaspektowych analiz i rozważań na konferencji „Praca – Konsumpcja – Przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia państw Grupy Wyszehradzkiej”, która odbyła się w 2015 roku w Katowicach. Pokłosiem tamtego spotkania jest niniejsza monografia. Referaty dotyczyły nie tylko problematyki Grupy Wyszehradzkiej, ale całokształtu zagadnień związanych ze świadomością ekonomiczną młodego pokolenia. Monografia została podzielona na trzy części: Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia państw Grupy Wyszehradzkiej; Praca i przedsiębiorczość młodego pokolenia; Miejsce konsumpcji w życiu młodego pokolenia.

Dodaj do koszyka Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

 

Osoby które kupowały "Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

Spis treści

Dodaj do koszyka Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.