reklama - zainteresowany?

Potencja - Onepress

Potencja
ebook
Autor: Ewa Magier-
ISBN: 978-83-7941-464-2
stron: 215, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 49,30 z艂 (poprzednio: 58,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-8,70 z艂)

Dodaj do koszyka Potencja

Tagi: Ekonomia | Marketing | Zarz

We wsp

Dodaj do koszyka Potencja

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Potencja", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Potencja

Spis tre艣ci

Potencja艂 kulturowy i spo艂eczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarz膮dzania. Tom 41 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 9


Cz臋艣膰 I. Wielokulturowo艣膰 w zarz膮dzaniu

1. Transgraniczne wsp贸艂dzia艂anie gospodarcze jako 藕r贸d艂o r贸偶norodno艣ci kulturowej - perspektywy badawcze - Agnieszka Po艂omska-Jasienowska 15
1.1. Poj臋cia wsp贸艂dzia艂ania, transgranicznego wsp贸艂dzia艂ania oraz wsp贸艂pracy transgranicznej - r贸偶nice i podobie艅stwa 15
1.2. Wp艂ywy kulturowe 18
1.3. Typologie i wymiary kultur narodowych a twg 19
1.4. Stereotypy narodowe 25
Streszczenie/Summary 27
Bibliografia 28

2. The Influence of National Culture on the Organizational Culture - the Dimension of Values - Joanna Szyd艂o 29
2.1. National culture 30
2.2. Organizational culture 30
2.3. The conditions of organisational culture 31
2.4. Orientations of organizational cultures 32
2.5. Theories of values and their empirical verification 33
2.6. Axiological picture of the organizational culture 34
2.7. Results and analysis of the research 35
Summary/Streszczenie 40
Bibliography 41


Cz臋艣膰 II. Zarz膮dzanie potencja艂em spo艂ecznym i zasobami ludzkimi

3. Za艂o偶enia do wyodr臋bnienia my艣li o zarz膮dzaniu potencja艂em spo艂ecznym jako paradygmatu nauk o zarz膮dzaniu - Marian Mroziewski 45
3.1. Dzia艂alno艣膰 cz艂owieka jako podstawa ontologiczna paradygmat贸w nauk o zarz膮dzaniu 46
3.2. Zarz膮dzanie potencja艂em spo艂ecznym jako kluczowa kategoria nowego paradygmatu 53
3.3. Koncepcja struktury my艣li o zarz膮dzaniu potencja艂em spo艂ecznym 60
Streszczenie/Summary 63
Bibliografia 64

4. Bariery w wykorzystywaniu wiedzy w przedsi臋biorstwach, w kt贸rych zidentyfikowano pracownik贸w wiedzy - Micha艂 Igielski 67
4.1. Nowe trendy w zarz膮dzaniu 68
4.2. Poj臋cie wiedzy i zarz膮dzania wiedz膮 w przedsi臋biorstwach 70
4.3. Istota pracownik贸w wiedzy 74
4.4. Bariery w identyfikacji pracownik贸w wiedzy i w zarz膮dzaniu wiedz膮 w przedsi臋biorstwach 76
Streszczenie/Summary 80
Bibliografia 81

5. Sposoby pozyskiwania zewn臋trznych pracownik贸w wiedzy do ma艂ych przedsi臋biorstw us艂ug szkoleniowych - Iwona Ma艂gorzata Kutzner 83
5.1. Rynek us艂ug szkoleniowych w Polsce 83
5.2. Rozw贸j funkcji personalnej 85
5.3. Rekrutacja i selekcja pracownik贸w jako kluczowy etap zarz膮dzania zasobami ludzkimi 86
5.4. Badania empiryczne 89
5.5. Wnioski z przeprowadzonych bada艅 empirycznych 90
Streszczenie/Summary 99
Bibliografia 100

6. Motywacja - Tendencje rozwoju - Jaros艂aw Lewandowski 106
6.1. G艂贸wne teorie motywacji oraz ich tw贸rcy. 106
6.2. Grywalizacja - chwilowa moda czy nowy trend 110
Streszczenie/Summary 112
Bibliografia 113

7. 艢wiadomo艣膰 zagro偶e艅 - zdrowotnych, rodzinnych i organizacyjnych - wynikaj膮cych z pracoholizmu - Magdalena Giers 115
7.1. Psychologiczne aspekty w zarz膮dzaniu a pracoholizm 116
7.2. Przyczyny - psychologiczne pod艂o偶e pracoholizmu 119
7.3. Zagro偶enia wynikaj膮ce z pracoholizmu 120
7.3.1. Zagro偶enia zdrowotne 120
7.3.2. Zagro偶enia w sferze spo艂eczno-rodzinnej 121
7.3.3. Konsekwencje organizacyjne 123
7.4. 艢wiadomo艣膰 zagro偶e艅 p艂yn膮cych z nadmiernego zaanga偶owania w prac臋 - wyniki bada艅 w艂asnych 124
Streszczenie/Summary 131
Bibliografia 132

8. Wsp贸艂czesna praca a praktyki zarz膮dzania zasobami ludzkimi w opiniach pracownik贸w s膮downictwa - Janusz Rymaniak, Beata Surmacz 133
8.1. Teoretyczne aspekty praktyk ZZL oraz przemian pracy 134
8.1.1. Praktyki Zarz膮dzania Zasobami Ludzkimi (ZZL) 134
8.1.2. Charakterystyka wymiar贸w pracy 136
8.2. Metody i wyniki bada艅 140
8.2.1. Metodyka bada艅 140
8.2.2. Dyskusja nad wynikami 140
Streszczenie/Summary 144
Bibliografia 144


Cz臋艣膰 III. Efektywno艣膰 proces贸w zarz膮dzania

9. Productive Time and Success Rates: Their Causes and Effects in Polish Firms - Ryszard K艂eczek 149
9.1. NPV and fi nancial value drivers 150
9.2. Controlling how employees contribute to NPV - Financial value drivers as key performance indicators (KPI) 151
9.3. Non-fi nancial value drivers 153
9.4. Research questions 155
9.5. Method 156
9.6. Analysis (replications) 157
9.7. Reduction of unproductive time: its causes and financial effects 157
9.8. Increase of success ratios of employees' work: its causes and financial effects .....158
9.9. Managerial implications 159
9.10. Limitations and future research 159
Summary/Streszczenie 160
Bibliography 163

10. Model flexicurity w polityce zatrudnienia jako determinanta deregulacji i uelastyczniania rynku pracy - Justyna Suska 165
10.1. Elastyczne formy zatrudnienia w uj臋ciu teoretycznym 166
10.2. Rozumienie flexicurity 168
10.3. Polskie do艣wiadczenia zwi膮zane z flexibility 169
10.4. Analiza przeprowadzonego badania w zakresie korzystania z leasingu pracowniczego 172
Streszczenie/Summary 176
Bibliografia 177

11. Kreowanie wizerunku wymiaru sprawiedliwo艣ci a s膮dowe sieci mi臋dzyorganizacyjne - Katarzyna Majchrzak, Przemys艂aw Banasik 179
11.1. To偶samo艣膰, wizerunek, reputacja wymiaru sprawiedliwo艣ci - wzajemne implikacje 180
11.2. Kreowanie wizerunku wymiaru sprawiedliwo艣ci 183
11.3. Pilota偶 wdra偶ania nowoczesnych metod zarz膮dzania w s膮dach powszechnych 186
11.3.1. Opis dobrej praktyki Poprawa wizerunku s膮du 187
11.3.2. Wdro偶enie dobrej praktyki Poprawa wizerunku s膮du w S膮dzie Okr臋gowym w Gda艅sku oraz pozosta艂ych s膮dach pilota偶owych 191
Streszczenie/Summary 194
Bibliografia 195

12. Relacje interpersonalne w cyberprzestrzeni - Ewa Podlewska 197
12.1. Organizacje w cyberprzestrzeni 198
12.2. Wymiar relacji interpersonalnych w cyberprzestrzeni 199
12.3. Mened偶er w cyberprzestrzeni 200
12.4. Metody badawcze 201
12.5. Wyniki badania 202
Streszczenie/Summary 204
Bibliografia 205

13. Podj臋cie pr贸by utworzenia nowego stanowiska pracy - konsultant ds. zakup贸w - Ewa Waliczek 207
13.1. Przedstawienie supermarketu bior膮cego udzia艂 w badaniu marketingowym 208
13.2. Cechy dobrego handlowca 209
13.3. Charakterystyka nowego stanowiska pracy 210
13.4. Podj臋cie pr贸by wdro偶enia konsultanta ds. zakup贸w jako nowego pracownika 211
Streszczenie/Summary 214
Bibliografia 215

Dodaj do koszyka Potencja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.