reklama - zainteresowany?

Potencja - Onepress

Potencja
ebook
Autor: Wies
ISBN: 978-83-7941-463-5
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)

Dodaj do koszyka Potencja

Tagi: Ekonomia

Konkurencja jest nieod

Dodaj do koszyka Potencja

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Potencja", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Potencja

Spis tre艣ci

Potencja艂 konkurencyjny przedsi臋biorstwa w warunkach globalizacji eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 5

Rozdzia艂 1

Globalizacja jako czynnik wsp贸艂czesnego wymiaru funkcjonowania przedsi臋biorstw - A. Gorczy艅ska 7

1.1. Istota globalizacji 7

1.2. Przes艂anki globalizacji przedsi臋biorstw 9

1.3. Przejawy ilo艣ciowe globalizacji dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw 12

1.4. Przejawy jako艣ciowe globalizacji dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw 15

1.5. Mi臋dzynarodowa konsolidacja jako forma rozwoju i wzrostu konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw w dobie gospodarki globalnej 17

Rozdzia艂 2

Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych - G. Storoniak-Palczak 27

2.1. Przedsi臋biorstwo a ryzyko 27

2.1.1. Niepewno艣膰 i ryzyko w dzia艂aniach gospodarczych 27

2.1.2. 殴r贸d艂a i rodzaje ryzyka 29

2.1.3. Poj臋cie i rodzaje innowacji 31

2.1.4. Ryzyko przedsi臋wzi臋膰 innowacyjnych 35

2.2. Operatywno艣膰 przedsi臋biorstwa wobec ryzyka innowacji produktowych 37

2.2.1. Potencja艂 konkurencyjny nowo艣ci produktowej 37

2.2.2. Nowy produkt jako wyb贸r strategiczny w konkurencyjnym uk艂adzie rynkowym 38

Rozdzia艂 3

Konkurencyjno艣膰 przedsi臋biorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 49

3.1. Konkurencyjno艣膰 przedsi臋biorstwa jako imperatyw jego trwania i rozwoju 49

3.2. Kluczowe determinanty i atrybuty systemu konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstwa 53

3.3. Orientacja na klienta jako podstawa przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstwa w warunkach globalizacji 59

Rozdzia艂 4

Potencja艂 konkurencyjny przedsi臋biorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 71

4.1. Poj臋cie i klasyfikacja zasob贸w 71

4.2. Zasoby a potencja艂 konkurencyjny przedsi臋biorstwa 79

4.3. Struktura potencja艂u konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstwa w okresie globalizacji 83

Rozdzia艂 5

Zasoby zwi膮zane z wiedz膮 - kapita艂 intelektualny - D. Szwajca 91

5.1. Poj臋cie i rola kapita艂u intelektualnego 91

5.2. Sk艂adniki kapita艂u intelektualnego 95

5.3. Kapita艂 intelektualny jako tworzywo warto艣ci przedsi臋biorstwa 105

Rozdzia艂 6

Zasoby ludzkie w okresie globalizacji - M. Zieli艅ski 115

6.1. Wp艂yw globalizacji na rynek pracy 115

6.2. Strategie przedsi臋biorstw w okresie globalizacji 118

6.3. Zasoby ludzkie jako 藕r贸d艂o przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstw 122

Rozdzia艂 7

Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjno艣ci wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw - D. Szwajca 137

7.1. Globalny charakter konkurencji jako wyzwanie dla wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw 137

7.2. Propozycja modelu globalnej przewagi konkurencyjnej 139

7.3. Istota i rodzaje zasob贸w marketingowych 142

7.4. Charakterystyka g艂贸wnych zasob贸w marketingowych 147

7.5. Kompetencje marketingowe 152

Dodaj do koszyka Potencja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.