Potencja - Onepress
ISBN: 978-83-7941-463-5
stron: 159, Format: ebook
Data wydania: 2010-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 55,25 z艂 (poprzednio: 65,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-9,75 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Potencja", wybiera艂y tak偶e:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 z艂
- Rozw 0,00 z艂
- Metody ilo 0,00 z艂
- ABC wsp 0,00 z艂
- O wsp贸艂czesnych praktykach genderyzacji cia艂a 76,67 z艂, (6,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Potencja艂 konkurencyjny przedsi臋biorstwa w warunkach globalizacji eBook -- spis tre艣ci
Wprowadzenie 5
Rozdzia艂 1
Globalizacja jako czynnik wsp贸艂czesnego wymiaru funkcjonowania przedsi臋biorstw - A. Gorczy艅ska 7
1.1. Istota globalizacji 7
1.2. Przes艂anki globalizacji przedsi臋biorstw 9
1.3. Przejawy ilo艣ciowe globalizacji dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw 12
1.4. Przejawy jako艣ciowe globalizacji dzia艂alno艣ci przedsi臋biorstw 15
1.5. Mi臋dzynarodowa konsolidacja jako forma rozwoju i wzrostu konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw w dobie gospodarki globalnej 17
Rozdzia艂 2
Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych - G. Storoniak-Palczak 27
2.1. Przedsi臋biorstwo a ryzyko 27
2.1.1. Niepewno艣膰 i ryzyko w dzia艂aniach gospodarczych 27
2.1.2. 殴r贸d艂a i rodzaje ryzyka 29
2.1.3. Poj臋cie i rodzaje innowacji 31
2.1.4. Ryzyko przedsi臋wzi臋膰 innowacyjnych 35
2.2. Operatywno艣膰 przedsi臋biorstwa wobec ryzyka innowacji produktowych 37
2.2.1. Potencja艂 konkurencyjny nowo艣ci produktowej 37
2.2.2. Nowy produkt jako wyb贸r strategiczny w konkurencyjnym uk艂adzie rynkowym 38
Rozdzia艂 3
Konkurencyjno艣膰 przedsi臋biorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 49
3.1. Konkurencyjno艣膰 przedsi臋biorstwa jako imperatyw jego trwania i rozwoju 49
3.2. Kluczowe determinanty i atrybuty systemu konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstwa 53
3.3. Orientacja na klienta jako podstawa przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstwa w warunkach globalizacji 59
Rozdzia艂 4
Potencja艂 konkurencyjny przedsi臋biorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 71
4.1. Poj臋cie i klasyfikacja zasob贸w 71
4.2. Zasoby a potencja艂 konkurencyjny przedsi臋biorstwa 79
4.3. Struktura potencja艂u konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstwa w okresie globalizacji 83
Rozdzia艂 5
Zasoby zwi膮zane z wiedz膮 - kapita艂 intelektualny - D. Szwajca 91
5.1. Poj臋cie i rola kapita艂u intelektualnego 91
5.2. Sk艂adniki kapita艂u intelektualnego 95
5.3. Kapita艂 intelektualny jako tworzywo warto艣ci przedsi臋biorstwa 105
Rozdzia艂 6
Zasoby ludzkie w okresie globalizacji - M. Zieli艅ski 115
6.1. Wp艂yw globalizacji na rynek pracy 115
6.2. Strategie przedsi臋biorstw w okresie globalizacji 118
6.3. Zasoby ludzkie jako 藕r贸d艂o przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstw 122
Rozdzia艂 7
Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjno艣ci wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw - D. Szwajca 137
7.1. Globalny charakter konkurencji jako wyzwanie dla wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw 137
7.2. Propozycja modelu globalnej przewagi konkurencyjnej 139
7.3. Istota i rodzaje zasob贸w marketingowych 142
7.4. Charakterystyka g艂贸wnych zasob贸w marketingowych 147
7.5. Kompetencje marketingowe 152