reklama - zainteresowany?

Potencja - Onepress

Potencja
ebook
Autor: Monika Zajkowska (red.)
ISBN: 978-83-7941-462-8
stron: 199, Format: ebook
Data wydania: 2017-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 56,10 z艂 (poprzednio: 65,23 z艂)
Oszcz臋dzasz: 14% (-9,13 z艂)

Dodaj do koszyka Potencja

Tagi: Ekonomia | Marketing

Dodaj do koszyka Potencja

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Potencja", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Potencja

Spis tre艣ci

Potencja艂 innowacyjny i marketingowy wsp贸艂czesnych przedsi臋biorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 7


Cz臋艣膰 I
Innowacje i wiedza

1. Innowacje jako istotny czynnik transformacji spo艂ecznej i rozwoju gospodarczego - Monika Kidyba, 艁ukasz Makowski 15
1.1. Uwarunkowania zmiany spo艂ecznej 15
1.2. Przyczyny zmian spo艂ecznych 19
Streszczenie/Summary 25
Bibliografia 25

2. Tw贸rczy model biznesu - za艂o偶enia metodologiczne - Adam Jab艂o艅ski 27
2.1. Model biznesu jako kluczowy, wielowymiarowy konstrukt w zarz膮dzaniu strategicznym przedsi臋biorstw - przegl膮d poj臋膰 28
2.2. Tw贸rczo艣膰 w zarz膮dzaniu strategicznym przedsi臋biorstw - istota i logika 30
2.3. 艢rodowisko sieciowe jako 艣rodowisko tw贸rcze kreuj膮ce tw贸rcze modele biznesu - wymiar strategiczny 34
2.4. Przyj臋ta metodologia bada艅 naukowych - badania longitudinalne tw贸rczych modeli biznesu przedsi臋biorstw 35
2.5. Tw贸rczy model biznesu jako specyficzny, wielowymiarowy konstrukt - za艂o偶enia metodologiczne 37
2.6. Zalecenia strategiczne i wyst臋puj膮ce ograniczenia badawcze w logice rozwa偶a艅 Naukowych 39
Streszczenie/Summary 40
Bibliografia 40

3. W poszukiwaniu modelu organizacji zarz膮dzaj膮cej innowacjami w formule "open innovation" - studium przypadku - Zenon Pokojski 45
3.1. Koncepcja modelu biznesowego open innovation 46
3.2. W poszukiwaniu koncepcji zarz膮dzania innowacjami w Polsce 51
3.3. Grupa Azoty Pu艂awy - koncepcja modelu zarz膮dzania innowacjami 55
Streszczenie/Summary 60
Bibliografia 61

4. Zarz膮dzanie wiedz膮 klienta (Customer Knowledge Management) a innowacyjno艣膰 przedsi臋biorstwa - Monika Zajkowska 63
4.1. Znaczenie wiedzy klient贸w dla przedsi臋biorstwa 65
4.2. Determinanty wykorzystania Customer Knowledge Management w innowacjach 67
4.3. Formy i style Customer Knowledge Management 70
4.4. Bariery i wyzwania implementacji Customer Knowledge Management 74
Streszczenie/Summary 77
Bibliografia 79

5. Kody kolorystyczne w architekturze jako narz臋dzie zarz膮dzania w opinii pracownik贸w - Krzysztof Ludwin, Janusz Rymaniak 81
5.1. Kody kolorystyczne jako przedmiot bada艅 82
5.1.1. Teoretyczne aspekty kod贸w kolorystycznych w architekturze 82
5.1.2. Ewolucja zastosowania w praktyce organizacyjnej 85
5.2. Wyniki bada艅 opinii pracownik贸w 88
5.2.1. Metodyka bada艅 88
5.2.2. Dyskusja nad wynikami bada艅 89
Streszczenie/Summary 95
Bibliografia 95

6. Odpowiedzialno艣膰 w kontek艣cie zr贸wnowa偶onego rozwoju przedsi臋biorstwa - Dorota Ja藕wi艅ska 97
6.1. Zr贸wnowa偶ony rozw贸j przedsi臋biorstwa i spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu 98
6.2. Orientacje w zr贸wnowa偶onym rozwoju przedsi臋biorstwa 100
6.3. System ekozarz膮dzania i audytu (EMAS) - dzia艂ania organizacji w Polsce 105
Streszczenie/Summary 108
Bibliografia 108


Cz臋艣膰 II
Marketing i relacje

7. Analysis of the Advertising in Poland and Slovak Cinemas - Jaroslav 膸a膹o, Monika Boguszewicz-Kreft, David R茅gi 113
7.1. Way of Cinema to the Advertising Road 114
7.2. Methodology of the Research 115
7.3. Comparative Analyses of the Slovak and Polish Cinema Industries 116
7.4. Content of Cinema Advertising 127
7.5. Summarization 137
Abstract 139
Bibliography 139

8. Wybrane aspekty zachowa艅 nabywc贸w w punkcie sprzeda偶y i ich wp艂yw na organizacj臋 przestrzeni w sklepie - Kamila Szyma艅ska 141
8.1. Marketingowe i pozamarketingowe czynniki wp艂ywaj膮ce na zachowania nabywc贸w 142
8.2. Metodyka bada艅 w艂asnych 146
8.3. Wybrane obszary zachowa艅 badanych klient贸w w miejscu sprzeda偶y 148
8.4. Wnioski ze zrealizowanych obserwacji w艂asnych 151
8.5. Istotne aspekty organizacji przestrzeni sklepowej jako odpowied藕 na zwyczaje konsumenckie 152
Streszczenie/Summary 154
Bibliografia 156

9. Efektywno艣膰 relacji marketingowych - Janusz Dworak 159
9.1. Metoda badawcza, problem badawczy, hipoteza, cel 160
9.2. Badania relacji marketingowych w ma艂ych firmach 161
Streszczenie/Summary 168
Bibliografia 169

10. Sprzeda偶 akwizycyjna produkt贸w zaspokajaj膮cych podstawowe potrzeby konsumenta - studium przypadku - Krzysztof Tokarski 171
10.1. Akwizycja jako metoda aktywnej sprzeda偶y 171
10.2. Produkty zaspokajaj膮ce podstawowe potrzeby konsumenta 173
10.3. Przebieg eksperymentu 174
10.4. Wyniki eksperymentu 176
Streszczenie/Summary 178
Bibliografia 179

11. Klient wewn臋trzny. Analiza dotychczasowych kierunk贸w i nurt贸w badawczych - Boles艂aw Goranczewski 181
11.1. Analiza ilo艣ciowa istniej膮cych 藕r贸de艂 literaturowych. Przegl膮d i systematyka dotychczasowego dorobku 182
11.2. Analiza tre艣ci wybranych publikacji badawczych 188
11.3. Krytyka dotychczasowego dorobku 192
Streszczenie/Summary 196
Bibliografia 197

Dodaj do koszyka Potencja

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.