Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji - Onepress
Tytuł oryginału: The Power of Why: Breaking Out in a Competitive Marketplace
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9238-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)
Książka, która zmienia reguÅ‚y gry…
Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzÄ… do nas, klientów, z takim samym produktem i identycznÄ… ofertÄ…. A klient wymaga — coraz wiÄ™cej i coraz bardziej. JeÅ›li chcesz zyskać jego uwagÄ™, przychylność i uÅ›miech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytaÅ„: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy byÅ‚ dla klienta oczywisty? Jak siÄ™ rozwijać? Jak zapewnić ciÄ…gÅ‚Ä… skuteczność stosowanych metod rozwoju?
Poznaj sekret rozwoju w biznesie
Oddajemy w Twoje rÄ™ce nowy, rewolucyjny podrÄ™cznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiÄ™kszyć wydajność biznesowÄ… — bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› jeszcze pÅ‚otkÄ… czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogÄ… Ci siÄ™ rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. WyjaÅ›ni też, dlaczego najważniejszÄ… wartoÅ›ciÄ… Twojej dziaÅ‚alnoÅ›ci jest klient i dlaczego to wÅ‚aÅ›nie na nim powinieneÅ› skupić uwagÄ™ zarówno podczas dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, jak i sprzedażowych.
Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegÄ… TwojÄ… wyjÄ…tkowość i zacznÄ… CiÄ™ postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez wzglÄ™du na to, gdzie prowadzisz swojÄ… dziaÅ‚alność i jakie produkty oferujesz.
Słowa uznania dla książki "Potęga słowa „dlaczego":
„PotÄ™ga sÅ‚owa „dlaczego to książka, którÄ… Å›wietnie siÄ™ czyta. Na pewno przyda siÄ™ wszystkim, którzy chcÄ… siÄ™ dostać na szczyt”.Donald J. Trump,
przewodniczÄ…cy i prezes Trump Organization
„Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dziÄ™ki swojej ogromnej wiedzy i doÅ›wiadczeniu. Tym, którzy odkryli PotÄ™ga sÅ‚owa „dlaczego, mogÄ™ tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”.Christopher Forbes,
wiceprzewodniczÄ…cy Forbes Media
„Książka Richarda powinna siÄ™ znaleźć na biurku każdego wÅ‚aÅ›ciciela firmy. To lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich, którzy zajmujÄ… siÄ™ sprzedażą”.Richard S. Bernstein,
dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates
„PotÄ™ga sÅ‚owa „dlaczego zabierze CiÄ™ w cudownÄ…, odkrywczÄ… podróż, która poprawi jakość doznaÅ„ Twoich klientów, a jednoczeÅ›nie wzbogaci Twoje doÅ›wiadczenie zawodowe”.Milton Pedraza,
dyrektor generalny Luxury Institute
Osoby które kupowały "Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)