reklama - zainteresowany?

Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji - Onepress

Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji
ebook
Autor: C. Richard Weylman
Tytuł oryginału: The Power of Why: Breaking Out in a Competitive Marketplace
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9238-5
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,50 zł (poprzednio: 37,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-18,50 zł)

Dodaj do koszyka Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Tagi: Ekonomia | Kompetencje osobiste | Marketing | ZarzÄ…dzanie

Książka, która zmienia reguÅ‚y gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzÄ… do nas, klientów, z takim samym produktem i identycznÄ… ofertÄ…. A klient wymaga — coraz wiÄ™cej i coraz bardziej. JeÅ›li chcesz zyskać jego uwagÄ™, przychylność i uÅ›miech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytaÅ„: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy byÅ‚ dla klienta oczywisty? Jak siÄ™ rozwijać? Jak zapewnić ciÄ…gÅ‚Ä… skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje rÄ™ce nowy, rewolucyjny podrÄ™cznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiÄ™kszyć wydajność biznesowÄ… — bez wzglÄ™du na to, czy jesteÅ› jeszcze pÅ‚otkÄ… czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogÄ… Ci siÄ™ rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. WyjaÅ›ni też, dlaczego najważniejszÄ… wartoÅ›ciÄ… Twojej dziaÅ‚alnoÅ›ci jest klient i dlaczego to wÅ‚aÅ›nie na nim powinieneÅ› skupić uwagÄ™ zarówno podczas dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegÄ… TwojÄ… wyjÄ…tkowość i zacznÄ… CiÄ™ postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez wzglÄ™du na to, gdzie prowadzisz swojÄ… dziaÅ‚alność i jakie produkty oferujesz.

Słowa uznania dla książki "Potęga słowa „dlaczego":

„PotÄ™ga sÅ‚owa „dlaczego to książka, którÄ… Å›wietnie siÄ™ czyta. Na pewno przyda siÄ™ wszystkim, którzy chcÄ… siÄ™ dostać na szczyt”.
Donald J. Trump,
przewodniczÄ…cy i prezes Trump Organization
„Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dziÄ™ki swojej ogromnej wiedzy i doÅ›wiadczeniu. Tym, którzy odkryli PotÄ™ga sÅ‚owa „dlaczego, mogÄ™ tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”.
Christopher Forbes,
wiceprzewodniczÄ…cy Forbes Media
„Książka Richarda powinna siÄ™ znaleźć na biurku każdego wÅ‚aÅ›ciciela firmy. To lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich, którzy zajmujÄ… siÄ™ sprzedażą”.
Richard S. Bernstein,
dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates
„PotÄ™ga sÅ‚owa „dlaczego zabierze CiÄ™ w cudownÄ…, odkrywczÄ… podróż, która poprawi jakość doznaÅ„ Twoich klientów, a jednoczeÅ›nie wzbogaci Twoje doÅ›wiadczenie zawodowe”.
Milton Pedraza,
dyrektor generalny Luxury Institute

Dodaj do koszyka Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji

 

Osoby które kupowały "Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Spis treści

Dodaj do koszyka Potęga słowa "dlaczego". Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.