reklama - zainteresowany?

Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy - Onepress

Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy
ebook
Autor: Jerzy B. Karski
ISBN: 978-83-7941-638-7
stron: 219, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,55 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-6,45 zł)

Dodaj do koszyka Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy

Tagi: Ekonomia

Przedstawiony w niniejszym opracowaniu zbiór osiągnięć w dziedzinie dowodów naukowych promocji zdrowia w skali światowej oraz zaprezentowa­nie decyzji i kierunków działań w wybranych krajach, powinny przekonać naszych polityków i decydentów o potrzebie większego ich zaangażowania w problematykę zdrowotną społeczeństwa, gdyż jak wiadomo postęp i rozwój społeczno-gospodarczy jest znacznie łatwiejszy, o ile nie w ogóle możli­wy, jeżeli jest podejmowany i realizowany przez zdrowe społeczeństwo. Społeczeństwo, którego stan zdrowia jest zły wymaga nie tylko zwiększo­nych nakładów na leczenie, lecz także zmniejsza szanse na gwarantujące postęp i rozwój wytwarzanie dóbr materialnych i niematerialnych dla dobra ogółu. Państwa, które równolegle do działań systemowych w ochronie zdrowia zmierzających do zapewnienia odpowiednich świadczeń leczni­czych "zaryzykowały" inwestowanie w zdrowie, mogą dzisiaj pochwalić się znaczną poprawą stanu zdrowia ich obywateli, a co za tym idzie większą szansą na pokrycie potrzeb finansowych związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, których jeszcze wymaga znaczna, chociaż już mniejsza część społeczeństwa.

Dodaj do koszyka Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy

 

Osoby które kupowały "Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Postępy promocji zdrowia. Przegląd międzynarodowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.